Hop til indhold
Liderbukken

Danske negerpiger

Recommended Posts

Allerførst: Håber ikke der er nogen, der betragter ordet "negerpiger" racistisk. Det er det absolut ikke ment som. Havde bare svært ved at finde et bedre ord.

 

Og så til spørgsmålet: Findes der ikke danske piger som Patricia Pleasure og Tiffany Diamond i Jylland - gerne nær Århus. De er jo begge hammerlækre og jeg tillader mig at gå ud fra at de begge er danske. Men jeg kan jo tage fejl.

 

Jeg har for længst erfaret at de afrikanske piger, der er bragt op til Danmark giver den dårligste behandling af alle glædespiger i Danmark. Og det kan jeg egentlig godt forstå med de forhold de arbejder og lever under.

 

Så hvor er de danske negerpiger vest for Storebælt.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany er dansk dog ikke født i Danmark, men tro mig - hun er alt hvad du drømmer om :)

Lærte for nyelig af en hvid sydafrikaner at ordet neger - og dermed også negerpige- er stærkt racistisk da det kommer af ordet Nigger.

Ikke det sto mindre generer det ikke mig da jeg ikke ligger noget negativt i udtrykket - lige som jeg heller ikke gør i ordet Luder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Tiffany er dansk dog ikke født i Danmark, men tro mig - hun er alt hvad du drømmer om :)

Lærte for nyelig af en hvid sydafrikaner at ordet neger - og dermed også negerpige- er stærkt racistisk da det kommer af ordet Nigger.

Ikke det sto mindre generer det ikke mig da jeg ikke ligger noget negativt i udtrykket - lige som jeg heller ikke gør i ordet Luder :)

 

 

Det er ikke rigtigt at neger kommer af nigger. Det kommer af negro som betyder sort på spansk.

 

Negro er egentlig et ret neutralt ord, men ordet har mindelser om negerslaveriet og den efterfølgende tid, hvor de sorte blev diskrimineret juridisk i mange amerikanske stater. Ordet nigger er afledt af negro, og det ord har altid været nedsættende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil I ikke holde jer til emnet, tak?

 

Nu har du ligesom selv startet diskussionen :cry: , fremfor bare at bruge "mørke piger"  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst: Håber ikke der er nogen, der betragter ordet "negerpiger" racistisk. Det er det absolut ikke ment som. Havde bare svært ved at finde et bedre ord.

 

Og så til spørgsmålet: Findes der ikke danske piger som Patricia Pleasure og Tiffany Diamond i Jylland - gerne nær Århus. De er jo begge hammerlækre og jeg tillader mig at gå ud fra at de begge er danske. Men jeg kan jo tage fejl.

 

Jeg har for længst erfaret at de afrikanske piger, der er bragt op til Danmark giver den dårligste behandling af alle glædespiger i Danmark. Og det kan jeg egentlig godt forstå med de forhold de arbejder og lever under.

 

Så hvor er de danske negerpiger vest for Storebælt.

 

Dark Tiger er i Aalborg http://hermodsgade3.dk/page23.html

 

Har ikke selv været der, så kan ikke hjælpe med info om hende, men måske andre herinde kan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dark Tiger er jo oprindelig fra Kbh :)

Dejlig pige, flot, slank og smukt ansigt. Sød og hamrende fræk, men hun er mest i sit es når hun får lov til at være den dominerende.

Hun får min ubetingede anbefaling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...