Hop til indhold
Rejsenetværk

Rekord i at skjule køb af sex - hvem?

Recommended Posts

Det er jo tilfældet at flertallet af mænd der køber sex, er gift eller i forhold.

 

Jeg har læst om at ægteskaber hvor det har holdt på i 30 år.

 

Hvor længe er det til nu lykkedes jer at holde koner og kærester i uvidenhed, sammenhængende og uden at I er blevet opdaget, og af den grund nu er i et nyt forhold/ægteskab.

 

Tænker I nogensinde på, om I mon ved at være aktive på Eroguide.dk, uanset hvor påpasselige I er øger risikoen for at blive afsløret, eller betyder det ikke noget for den risiko I løber?

 

Mon det flertal der ikke er aktive på nettet om købesex, også er dem det lykkes bedst og længst med at holde deres hobby skjult, eller ikke?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har det egentlig ret nemt på det punkt.min nuværende kone har jeg haft i ca 10 år.hun har aldrig været været specielt glad for sex,eller ihvertfald ikke så tit måske 1 gang om måneden.når vi har sex er det super lækkert og jeg er yderst tilfreds det er hun også,men det er nok for hende.jeg gjorde det helt klart allerede først i vores forhold ,at jeg ikke kunne nøjes med så lidt.hendes eneste kommentar var faktisk ,du må gerne gå i byen for at få lidt mere.da jeg virkelig er glad for min kone på alle måder også de få gange vi har sex valgte jeg at gå til købepiger i stedet for at prøve at få en affære,for ikke at have følelser blandet ind.vi snakker ikke om mine ture til byen men tror nu godt hun ved det,ville heller ikke skjule det hvis hun spurgte,men tror egentlig ikke hun er interesseret i at vide hvor og hvordan jeg får min ekstra sex.kunne faktisk ikke drømme om at forlade hende pga.sexen da hun er en dejlig levende og smuk og intelligent pige,selvom hun ikke er til sex hver dag.og der findes jo så mange dejlige gp at det er skønt og møde nogle af dem.vi er faktisk ikke gift selvom jeg siger min kone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

PS.så der er ikke nogen risiko for mig ved at være aktiv på nettet omkring købesex,da jeg ikke ville benægte det.og så er det jo også dejligt at få kontakt med ligesindede der ikke fordømmer at man af og til køber en sød pige til lidt sex.forsat god sommerferie til dem der holder nu,det gør jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...