Hop til indhold
Gæst

Film-manuskripter

Recommended Posts

Gæst

Tror der er gået en tabt filmgeni i afsenderen af nogle af de spam's jeg får på mail, det er jo lige til en Oscar eller flere.

Kan ikke lade være med at tænke på Løvernes Konge med den onde onkel.... ;)

Har oversat det....

 

Hej Min Kæreste

Venligst min kære motion lidt tålmodighed og læse min mail, så venlig at lade mig beskedenhed at indføre mig til dig, jeg er Miss Yasmine Kofi Awoonor 22 år Kvinde fra Ghana, Vestafrika, blev vi født tre i vores familie, to piger og en dreng, jeg er den første Datter af min afdøde far Prof. Kofi Awoonor. Min afdøde far er kendt som en ghanesisk digter og en af ​​de afrikanske fornemme litterære figurer, han tjente som Ghanas ambassadør i Brasilien og Cuba i 1980'erne, såvel som FN-udsending i 1990-1994 formandskabet for Jerry Rawlings. Min far med min dejlige mor, min eneste blod bror og min lillesøster var blandt de snesevis af mennesker dræbt af al-Qaeda alliancefri terrorister, der angreb en travl indkøbscenter i Nairobi, Kenya den September 21, 2013. Når medlemmer af Al Shabab, en somalisk-baserede militser, greb Westgate indkøbscenter i en regn af kugler i Kenyas værste terrorangreb.

Jeg tvunget til at kontakte dig på grund af mishandling, som jeg modtager fra min onde onkel, der har planlagt at tage væk alle min afdøde fars skatkammer og egenskaberne fra mig siden den uventede død af mine elskede forældre, jeg var meget heldig, at min onkel gjorde ikke opdage, hvor jeg holdt min fars fil, der indeholdt vigtige dokumenter. Nu er jeg i øjeblikket opholder sig i Mission flygtningelejren her i Burkina Faso. Søger for langsigtede relationer og investering assistance. Min far salig deponerede sum af $ 18,3 mio i Bank of Africa her i Burkina Faso med mit navn som den pårørende. Jeg havde kontaktet banken for at rydde deponering, men den filialdirektør fortalte mig, at min elskede far placere en instruktion om fonden, som jeg skal præsentere en udenlandsk administrator, der vil hjælpe mig i investering af fonden. Men han rådede mig til at give en administrator, der vil stå på mine vegne for overdragelsen. Jeg havde ønsket at informere min onkel om denne indbetaling, men jeg er bange for, at han ikke vil tilbyde mig noget efter udgivelsen af ​​penge, fordi han truer med at slå mig ihjel efter at have solgt noget af min Faders egenskaber.

Venligst Jeg søger for din hjælp til at overføre penge til din bankkonto, mens jeg vil flytte til dit land for at slå sig ned med dig. Som du angiver din interesse for at hjælpe mig, jeg vil give dig kontonummer og kontakten af ​​den bank, hvor min afdøde elskede far deponeret penge med mit navn som den pårørende. Det er min hensigt at kompensere dig med 30% af den samlede fond for din hjælp, og balancen skal være min investering i en rentabel venture, som du vil anbefale til mig, som jeg har ingen idé om udenlandske investeringer, bedes du ringe til mig @ dette telefon 0022662857317.

Med venlig hilsen
Miss Yasmine Kofi Awoonor

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

For pokker Molly - den rørende historie kan da umuligt være usand, og 6 mio.$ oveni, det er da bare om at slå til :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En fængslende, gribende autentisk film, den kommer jo til at slå Titanic..... Nøj hvor jeg glæder mig ;)

 

I øvrigt så står min mail kun herinde og på side6, er det der de finder mig? Får ikke sådan nogle mails i min private mailbox?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For pokker Molly - den rørende historie kan da umuligt være usand, og 6 mio.$ oveni, det er da bare om at slå til :lol:

 

Præcis Findus, -med så mange detaljer, kan den umulig være usand, tihi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, jeg har i tidens løb fået mange af den slags henvendelser, så på den måde har jeg efterhånden lært halvdelen af Afrikas (afsatte) præsidenter at kende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

 hæ hæ

 

Den kan jeg da stikke...(og ja jeg kender også samtlige doktore i Afrika (skægt de kender mig))

 

Men i dag fik jeg da et frisk tilbud fra Danske Bank om jeg skulle lige trykke her og skrive mine kontooplysninger for at bevare min online konto hos dem(hvad jeg ikke har)(jeg har en slem vane med at ringe til dem)

 

Dog var der lidt stavefegl og lidt vekslen mellem om vi var dus eller de,s....., så jeg tænkte, de kan skrive mig et brev, der sendes med fodpost hvis de vil mig noget!

 

(jeg laver konsekvent stavefegl så folk ved jeg er mig hæ hæ hæ)

 

:D :D :D

 

Cherie... Hex af Guds Nåde!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...