Hop til indhold
Lake

Fodfetish

Recommended Posts

Prøv at google det, så vil du få masser af brugbare svar.

 

Tak. jeg kan se, at jeg fik formuleret mig forkert.

 

Jeg kan godt regne ud, at fodfetish har noget at gøre med at tænde på fødder, og det kan man finde mange eksempler på ved at google på ordet.

 

Men det, jeg er interesseret i at vide, er, hvad det betyder, når en glædespige skriver "fodfetish" under sine tilbudte ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Typisk betyder det at man(d) kan "få lov" til at røre, slikke og sutte på hendes fødder uden at hun fniser og siger det er underligt ;-)

 

Som regel betyder det også at man kan forvente en nogenlunde hæderlig pedicure  :-P

 

 

 

Tak. jeg kan se, at jeg fik formuleret mig forkert.

 

Jeg kan godt regne ud, at fodfetish har noget at gøre med at tænde på fødder, og det kan man finde mange eksempler på ved at google på ordet.

 

Men det, jeg er interesseret i at vide, er, hvad det betyder, når en glædespige skriver "fodfetish" under sine tilbudte ydelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Typisk betyder det at man(d) kan "få lov" til at røre, slikke og sutte på hendes fødder uden at hun fniser og siger det er underligt ;-)

Som regel betyder det også at man kan forvente en nogenlunde hæderlig pedicure :-P

Rigtig godt svar....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Og som sædvanlig kommer jeg ind fra Mit pandekagehus,....

 

Der er de Herrer der ønsker at komme sidst på dagen, hvor ens fødder har været i støvlerne hele dagen, så de smager af lidt.

 

Og lykken er bedst med flere dages uvasket fødder og strømper, (den er jo så svær, da man bader jo flere gange dagligt)

 

Men lidt fodmassage og fodslikning er jo altid rart!

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...