Hop til indhold

Fodfetish

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad dette begreb dækker over?

Prøv at google det, så vil du få masser af brugbare svar.

Skrevet
  • Author

Prøv at google det, så vil du få masser af brugbare svar.

Tak. jeg kan se, at jeg fik formuleret mig forkert.

Jeg kan godt regne ud, at fodfetish har noget at gøre med at tænde på fødder, og det kan man finde mange eksempler på ved at google på ordet.

Men det, jeg er interesseret i at vide, er, hvad det betyder, når en glædespige skriver "fodfetish" under sine tilbudte ydelser.

Skrevet

Typisk betyder det at man(d) kan "få lov" til at røre, slikke og sutte på hendes fødder uden at hun fniser og siger det er underligt ;-)

Som regel betyder det også at man kan forvente en nogenlunde hæderlig pedicure  :-P

Tak. jeg kan se, at jeg fik formuleret mig forkert.

Jeg kan godt regne ud, at fodfetish har noget at gøre med at tænde på fødder, og det kan man finde mange eksempler på ved at google på ordet.

Men det, jeg er interesseret i at vide, er, hvad det betyder, når en glædespige skriver "fodfetish" under sine tilbudte ydelser.

Skrevet

Typisk betyder det at man(d) kan "få lov" til at røre, slikke og sutte på hendes fødder uden at hun fniser og siger det er underligt ;-)

Som regel betyder det også at man kan forvente en nogenlunde hæderlig pedicure :-P

Rigtig godt svar....

Skrevet

for nogle er det også at han spiller den af mellem og kommer på fødderne - lidt med forskel

Skrevet

Og som sædvanlig kommer jeg ind fra Mit pandekagehus,....

Der er de Herrer der ønsker at komme sidst på dagen, hvor ens fødder har været i støvlerne hele dagen, så de smager af lidt.

Og lykken er bedst med flere dages uvasket fødder og strømper, (den er jo så svær, da man bader jo flere gange dagligt)

Men lidt fodmassage og fodslikning er jo altid rart!

Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.