Hop til indhold
Mart7

belle i århus

Recommended Posts

Bare en hurtig kommentar til Kælepotte, selvom du ikke havde købt tid, men to x blow, så er der hos de fleste afsat et bestemt tidsrum til det, ellers kunne det jo tage en time ;) Fx er cocktail hos de fleste 15 min, enkeltydelser mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være fordi de ikke syntes at kaste-anal var det de drømmer om ? Et fornuftigt antal meter per sekund - er måske ikke lige sagen for bagen hele dagen (sikke poetisk man kan være:) )

Græsk er mange ting - og det kræver sin pige - og fra at sige at man tilbyder græsk til at tage imod et trykluftsbor er der jo et stykke :)

Jeg var meget forsigtig - kom jeg jo ikke tæt på græsk sex.

 

Et hun ikke frisk på Græsk burde hun sige fra og ikke tage imod pengen.

 

Jeg køber ikke dine forklaringer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare en hurtig kommentar til Kælepotte, selvom du ikke havde købt tid, men to x blow, så er der hos de fleste afsat et bestemt tidsrum til det, ellers kunne det jo tage en time ;) Fx er cocktail hos de fleste 15 min, enkeltydelser mindre.

Hvis pigen sælger 2 gange udløsning, er det det hun bør leverer.Det var ikke 2 gange blow men 2 gange udløsning.

Når jeg bliver spurgt efter flere udløsninger er svaret , hvis du kan nå det.

Hun burde ikke love noget hun sikkert fra start forventer ikke at levere.

Knus Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen sælger 2 gange udløsning, er det det hun bør leverer.Det var ikke 2 gange blow men 2 gange udløsning.

Når jeg bliver spurgt efter flere udløsninger er svaret , hvis du kan nå det.

Hun burde ikke love noget hun sikkert fra start forventer ikke at levere.

Knus Susanne.

Jeg ved ikke, hvad pigen har lovet, men svarede på at der oftest er afsat tid til en ydelse, så man ikke tror at et blow kan vare uendeligt ;) Hvis der er afsat fx ti min, så skal der afsluttes inden for den tid. Jeg mener ikke, at pigen kan drages til ansvar for mandens manglende udløsning, det kan der være mange grunde til. Og nu taler jeg generelt, ikke den konkrete sag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvad pigen har lovet, men svarede på at der oftest er afsat tid til en ydelse, så man ikke tror at et blow kan vare uendeligt ;) Hvis der er afsat fx ti min, så skal der afsluttes inden for den tid. Jeg mener ikke, at pigen kan drages til ansvar for mandens manglende udløsning, det kan der være mange grunde til. Og nu taler jeg generelt, ikke den konkrete sag ;)

Det er vi ikke uenige i :-P

Men det er vi pigers ansvar at melde helt klart ud, hvad vi sælger.

Det tror jeg også de fleste danske piger er gode til.

Tror måske det går galt når pigerne har en der sikkert har en økonomisk interesse i at pigen har mange kunder, til at forestå salget. :-|

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...