Hop til indhold
Sleino

Danske piger i Aalborg?

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg skal snart flytte til Aalborg og er derfor på udkig efter en pige eller to som man kunne komme til at besøge. Da jeg ikke kender så meget til Aalborg ift. udbud af disse slags ydelser, håber jeg at der er nogle garvede gutter herinde som kunne hjælpe mig på vej!

 

Mine "må opfylde" kriterier er:

Dansk

Slank

Under 30 år - optimalt omkring 25 år

Ægte billeder

 

Mine "kunne være dejligt hvis de opfyldte" kriterier er:

Klinik (kunne besøge dem)

GFE

Modtager græsk

 

I bund og grund nogle søde danske unge piger som man kan få en hyggelig stund med. Ideelt copy-paste af tidligere Privat-Diskret i Bording.

 

Jeg har prøvet at research lidt, men synes udbudet er lidt begrænset og har svært ved at finde noget som opfylder mine krav, derfor dette indlæg.

Mit bedste bud er http://www.hermodsgade3.dk/ - Erfaringer fra dette sted modtages gerne.

 

Håber der er nogen derude som har nogle erfaringer de vil dele med mig!

 

Jeg siger på forhånd mange tak!

 

/Sleino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Davs. De siger der kommer et nyt sted til august der skal hedde Ålborg girls. Men hvor osv er der vist ingen der ved. El bare kigge i trav bladet.

Redigeret af issen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er desværre gået meget tilbage med kvaliteten på piger i Aalborg de seneste år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er fuldt enig. Der er ikke meget flot ungt i Aalborg pt. Jeg gider ikke de middelaldrende kvinder i 40éren der sælger deres mis, da jeg har prøvet de fleste af dem, og synes sgu ikke det var pengene værd.

 

Har de sidst par gange kørt uden bys, hvis du vil køre lidt for det.... Jvr mine tidligere anmeldelse uden for Aalborg...

 

Har dog en ung fitness tøs, jeg mødes med privat diskret hos hende. Mener hun er 22 år... Tror godt hun kunne overtales til græsk på et tidspunkt, jeg har nemlig næsten har fået lov, men jeg kunne ikke få den ind, men måske med lidt mere glidecreme næste gang ,eheh... Men hun er vist heller ikke 100% dansk.... Men det tænder mig sgu også mere, hvis de er lidt mørke i huden :wink:

Redigeret af Gift mand på eventyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Ja, jeg er fuldt enig. Der er ikke meget flot ungt i Aalborg pt. Jeg gider ikke de middelaldrende kvinder i 40éren der sælger deres mis, da jeg har prøvet de fleste af dem, og synes sgu ikke det var pengene værd.

 

Har de sidst par gange kørt uden bys, hvis du vil køre lidt for det.... Jvr mine tidligere anmeldelse uden for Aalborg...

 

Har dog en ung fitness tøs, jeg mødes med privat diskret hos hende. Mener hun er 22 år... Tror godt hun kunne overtales til græsk på et tidspunkt, jeg har nemlig næsten har fået lov, men jeg kunne ikke få den ind, men måske med lidt mere glidecreme næste gang ,eheh... Men hun er vist heller ikke 100% dansk.... Men det tænder mig sgu også mere, hvis de er lidt mørke i huden :wink:

Hej du heldig mand.

 

Jeg har flere gange forsøgt at sende en PM til dig, Vil du prøve at send en til mig, som jeg kan besvare..

Skønt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også prøvet, at skrive til dig Gift mand på eventyr, kan du også sende mig en besked??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke meget godt at finde i Aalborg, især ikke hvis man fortrækker de lidt mere private piger, frem for klinik pigerne. Stort set umuligt at finde noget, det meste af falske billeder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Hej Aalborg,

Ok det er hermed gjort :-)

Hende den lidt mørke pige du fornyeligt at skrevet om. Er det en du vil dele eller som du har et link til, billeder osv? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gift mand på eventyr... du må meget gerne skrive til mig da jeg hellere ikke kan skrive direkte til dig.

På forhånd tak.

/Sleino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gift mand på eventyr, du må også gerne sende mig en besked.. Jeg kan nemlig heller ikke sende dig en besked.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gift mand på eventyr, kan jeg få dig til at skrive til mig også, jeg kan heller ikke sende dig beskeder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er fuldt enig. Der er ikke meget flot ungt i Aalborg pt. Jeg gider ikke de middelaldrende kvinder i 40éren der sælger deres mis, da jeg har prøvet de fleste af dem, og synes sgu ikke det var pengene værd.

Har de sidst par gange kørt uden bys, hvis du vil køre lidt for det.... Jvr mine tidligere anmeldelse uden for Aalborg...

Har dog en ung fitness tøs, jeg mødes med privat diskret hos hende. Mener hun er 22 år... Tror godt hun kunne overtales til græsk på et tidspunkt, jeg har nemlig næsten har fået lov, men jeg kunne ikke få den ind, men måske med lidt mere glidecreme næste gang ,eheh... Men hun er vist heller ikke 100% dansk.... Men det tænder mig sgu også mere, hvis de er lidt mørke i huden :wink:

Jeg kunne også godt tænke mig kontakt info på den skønne fitness tøs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Nogen der har hørt fra gift mand?

Hej alle jer, der anmodet Gift mand om en PM.

 

Jeg tror simpelt hen, at han er blevet oversvømmet af anmodninger om PM.er, for jeg kan da ikke tro, at han bare er interesseret i at vide, hvor mange, der gerne vil stifte nærmere bekendtskab med hans fitness girl!!!!

Derfor: Gift mand.. giv os nu en lille PM eller et afslag såfremt din fitness girl, siger nej til at møde andre.... Den kan jo let kopieres til hver af os...

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænkte selv det samme, men fuck hvor mangler der nogle dejige piger i Aalborg er det fordi fly biletterne er blevet for dyre fra KBH at de ikke længere kommer her over mere de lækre piger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Davs for det første bruger hun altid falske billeder og så hun spild af penge at besøge hende .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...