Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge,

Jeg mener stadigt de levere det bedste til pengene i byen og omegn!

Det er jeg jo ikke den eneste der har givet indspark og kommentar til!

De er vist på egen hånd nu og det er nok der forvirringen ligger,

Desuden er de mellem bolig så noget stress har de vel!

Den gl. Telelady har de forladt, det var også noget kaotisk den sidste tid!

En koordinator af så succesful en service biks skal sku ikke side i Polen,

Vi stod jo nærmest i kø visse dage, manglede blot bagens lille nummer rulle.

Ha en god somme .... Vil se efter bedre sex sydover ! Hvis konen kan rystes af;-)

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luke hvor er det en fornøjelse at følge med i din begejstring!   

 

Min egne erfaring med de polske piger er at de er en tand FOR populær - nok delvis pga Luke!  Men også pga prisen. Begge de piger jeg besøgte viste tegn på, og fortalte om, travlheden. Da jeg ikke kunne få Sara til at komme med munden (til min overraskelse) spurgte jeg, hvor mange gange hun allerede var kommet den dag. Hun tænkte lidt over det og sagde fire. Og klokken var kun 12:30!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

Ja, der er blevet populære men jeg er tilhænger af at dele ... Kan ikke klare det hele selv;-)

Det er sku vigtigt at sortere de dårlige fra og få de gode piger frem i rampelyset !

Hvis de ikke kan klare det , og falder af på den så for de jo dårlig review slut prut med det!

NB.

De dejlige tøser har lige tekster mig at de har nyt sted imorgen... Men det er en tand for sent

Jeg vil nu tage på ferie kan i alle knalde godt igennem og skrive nogle review til jeg er tilbage;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

Ja, der er blevet populære men jeg er tilhænger af at dele ... Kan ikke klare det hele selv;-)

Det er sku vigtigt at sortere de dårlige fra og få de gode piger frem i rampelyset !

Hvis de ikke kan klare det , og falder af på den så for de jo dårlig review slut prut med det!

NB.

De dejlige tøser har lige tekster mig at de har nyt sted imorgen... Men det er en tand for sent

Jeg vil nu tage på ferie kan i alle knalde godt igennem og skrive nogle review til jeg er tilbage;-)

Hej Luke

Du ser ud til at vide mere end vi andre ved du hvor de flytter

hen, jeg har på fornemmelsen det stadig er

Christianshavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden kan jeg se du har kun været her 2 dage

lav lidt research

. Jeg har været her længere end du aner min ven ;) faktisk siden eroguide blev dannet :) hopper på det jyske forum igen, de lidt mindre flabede..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deputy

Tråden er låst da det føg med udokumenterede beskyldninger og mudder kastning. Jeg har slettet de pågældende indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...