Hop til indhold
Default User

Thaiernes bagmænd

Recommended Posts

Jeg har andetsteds skrevet dette indlæge, som refererede til en klinik på Amager. Klinikens navn og placering er underordnet, men jeg hører gerne andres mening om min tese om organiseret bagmandsvirksomhed i Thai massage miljøet.

Indlægget lød således- 

På adressen har der været bordel (massageklinik) gennem mange år, begyndende med danske, senere diverse udenlandske piger. Der er så Thai piger nu.

Gad vist om stedet, og andre Thai steder, nu er "under indflydelse" af HA. Sådan er det jo med mange andre klinikker, og det ville da være mærkeligt om Thai klinikkerne skulle undgå HAs "indflydelse". Det kunne være interessant med en undersøgelse af hvem der egentlig styrer Thai miljøet.

Alfonseri er som bekendt forbudt, men det er prostitution heldigvis ikke.

Dette indlæg hører måske til andetsteds, moderator kan flytte det om ønskeligt.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg

De eneste "bagmænd" jer har mødt under mine vandringer på thaistierne, er nogle af kvindernes danske mænd. Og selv om de de ønsker det skal køre godt for fruen, så mener jeg ikke det falder under bemærkelsen "bagmænd".

Andre der ligesom falder lidt ved siden af at være "bagmænd", er de kvinder der ofte kører klinikkerne, uden at selve sælge de explicit sexuelle ydelserne, men istedet overlade den fornøjelsen på de unge piger som ikke sjældent er kommet her på turistvisa. Bagmænd .... noget slags måske, men næppe organiseret og helt uden koblinger til HA.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

I Thailand er det meget ofte søstre, naboer døtre, en gammel skolekammerat, og lignende, som kommer hjem med penge til "nyt tag" til deres egen familier, som trækker "nye" totaltdebuterende prostituerede med til turistområderne.

Det samme kan meget nemt være tilfældet, med de thai prostituerede som arbejder ulovligt i Danmark, og ca 150 andre lande i verden.

Det samme gælder en branche som vi danskere måske ikke kender så meget til, bærplukning. Thaiprostituerede som allerede er i Sverige, betaler flybillet osv for at familiemedlemmer og bekendte hjemme fra Thailand kan komme til landet i bærplukningssæsonen.

Og vær sikker på, at de thailændere som "hjælper" deres landsmænd til Sverige, meget ofte tager sig tjenesten godt betalt.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har andetsteds skrevet dette indlæge, som refererede til en klinik på Amager. Klinikens navn og placering er underordnet, men jeg hører gerne andres mening om min tese om organiseret bagmandsvirksomhed i Thai massage miljøet.

Indlægget lød således- 

På adressen har der været bordel (massageklinik) gennem mange år, begyndende med danske, senere diverse udenlandske piger. Der er så Thai piger nu.

Gad vist om stedet, og andre Thai steder, nu er "under indflydelse" af HA. Sådan er det jo med mange andre klinikker, og det ville da være mærkeligt om Thai klinikkerne skulle undgå HAs "indflydelse". Det kunne være interessant med en undersøgelse af hvem der egentlig styrer Thai miljøet.

Alfonseri er som bekendt forbudt, men det er prostitution heldigvis ikke.

Dette indlæg hører måske til andetsteds, moderator kan flytte det om ønskeligt.

et svært miljø at gennemskue,men har en thai veninde der driver et massagested,da hun åbnede var det Bandidos der mødte op og krævede beskyttelses penge .hun undgik dog,ved at sige der næsten ingen kunder kom ,det er et sted langt ude på landet .men tænker hun er nok ikke den eneste de har besøgt ,uden at kunne bevise det .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bandidos har en afdeling i Hua Hin. Men det er næppe der pigerne rekrutteres. Det er nok andre markeder de dyrker.

Jeg har ikke overblik over situationen i Pattaya, men mener at HA "sidder på sagerne" der.  Men det kan ligesågodt være Bandidos. Fra Pattaya kan der være en trafik med potentielle massøser, idet Pattaya ofte er det første landingssted for pigerne fra Issan.

I Københavnsområdet må der jo være nogen, der er "behjælpelige" med at skaffe lokaler etc.  Der er også en rotation blandt tøserne, man finder ofte den samme pige på forskellige klinikker.  Det tyder på en vis form for central koordination. Det kan selvfølgelig være etablerede mammasans der har et samarbejde, men næppe uden "professionel" hjælp??

Det er bemærkelsesværdigt så mange nye Thai kliniker der er dukket op gennem det sidste års tid i Københavns-området - uden det som sådan har ført til øget konkurrence og sænkede priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

mange af thai stederne trues af mange til at betale beskyttelsespenge, så det er ikke kun rockere, men det gælder vist alle steder snart

Del dette indlæg

Link til indlæg

mange af thai stederne trues af mange til at betale beskyttelsespenge, så det er ikke kun rockere, men det gælder vist alle steder snart

Hvad bygger du din påstand på? Det lyder som om du har rksakt viden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker sagde den 13 Jul 2014 - 08:55 AM:

Hvad bygger du din påstand på? Det lyder som om du har rksakt viden.

det har jeg også og derfor er der også mange thaisteder og andre steder der har fået overvågning sat op

det gælder snart alle selvstændige med cashflow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beskyttelse fra beskytterne trues snart sagt alle med for tiden. Også restauranter etc etc. Og pigerne er jo ekstra udsatte. Omkring Istedgade er der nogle af de lidt skummelte 24/7-stederne, der sandsynligt har nogen form for forbindelse med mafia, sandsynligt asiatiskt inflluered mafia, men ikke nødvendigvis thai-mafia, der jeg ikke tror det findes særligt meget af her. Men efter hvad jeg har hørt er det koncentreret kring Istedgade.

Jeg kender nogenlunde godt til nogle andre 24/7-steder, der er absolut frie fra den slags koblinger. Og at de almindelige klinikkerne skulle have noget af den slagsens, det tror jeg ikke et spor på.

Men jeg spørger mig hvorfor du tar dette op igen og igen?

Er der noget du vil sige, eller vil du kun sprede mistanker?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

det har jeg også og derfor er der også mange thaisteder og andre steder der har fået overvågning sat op

det gælder snart alle selvstændige med cashflow

Cashflow;) :) det har alle forhåbentlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...