Hop til indhold
Gæst

Jobbet er sgu sundt nok

Recommended Posts

Gæst

Jeg tror jobbet som Luder er sundt nok for Kvinder. :-)

At blive godt og grundig brugt som en bolledukke af en masse pikke. :cool:

Ja det burde indføres som en slags værnepligt for Kvinder. Minimum 1 uge om året skulle de melde sig som Luder, lære at sprede benene og blive godt og grundig brugt.... gerne i alle huller. :cool:

Er sikker på, vi vil undgå de sammenkrampede snerpede Kællinger, hvor der er større chancer for at trænge ind i Pentagon end ind i dem. De vil lære at føle sig Feminime, gøre noget ud af sig selv, gøre sig til, nyde opmærksomheden, spille på opmærksomheden. Ja kort sagt, blive en RIGTIG Kvinde :smile:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har du haft en dårlig dag??

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Sorry, kunne ikke dy mig :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bwahahahah!   :lol:

Så kunne man vel på samme tid sende de snerpede kællingers mænd på kursus i at fetere sin kvinde, så ville de helt sikkert være mindre snerpede og kællinge agtige.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej tværtimod er i skide godt humør, ferien er lige begyndt :smile: sådan!!!!!!!!! blev der sgu lige indsat nogle smileyer i indlægget, så i ikke tror jeg er en sur Måge!

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej tværtimod er i skide godt humør, ferien er lige begyndt :smile: sådan!!!!!!!!! blev der sgu lige indsat nogle smileyer i indlægget, så i ikke tror jeg er en sur Måge!

Det skal der sgu mere end et par smileys til at rette op på. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det skal der sgu mere end et par smileys til at rette op på. ;)

DER ER FAKTISK OGSÅ 3 :D  :P ændrede det lige til 4 , så du ikke har noget at brokke dig over

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

DER ER FAKTISK OGSÅ 3 :D  :P ændrede det lige til 4 , så du ikke har noget at brokke dig over

Det er nok fordi Bly er en af de der sammenkrampede snerpede kællinger, der mangler noget pik? :o

Men seriøst, Havnebums ... har du drukket for mange elefantbajere på sidste arbejdsdag? Fordi sådan noget som tvang og sex, det fungerer jo rigtigt godt ... not!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bums? 

Er det dig der har været igang på et andet forum også? "Hvordan lærer man trunter at synke pikmælk? Synes det er totalt turn-off når der spyttes, når man tømmer sig. Det er ren sundhed der kommer ud af pikke, så hvordan lærer man en uvillig fruentimmer at det altså er meningen at hun skal synke den hvide nektar?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bums? 

Er det dig der har været igang på et andet forum også? "Hvordan lærer man trunter at synke pikmælk? Synes det er totalt turn-off når der spyttes, når man tømmer sig. Det er ren sundhed der kommer ud af pikke, så hvordan lærer man en uvillig fruentimmer at det altså er meningen at hun skal synke den hvide nektar?"

Det' sgu humor det der :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havnebums

- du stiller dig bare op på en tom champagne kasse til næste reception i Dansk Kvindesamfund om :rolleyes:

Hverdagssexisme på mediedagsordenen

http://danskkvindesamfund.dk/nyheder/vis/artikel/hverdagssexisme-paa-mediedagsordenen.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havnebums

- du stiller dig bare op på en tom champagne kasse til næste reception i Dansk Kvindesamfund om :rolleyes:

Hverdagssexisme på mediedagsordenen

http://danskkvindesamfund.dk/nyheder/vis/artikel/hverdagssexisme-paa-mediedagsordenen.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Fandeme så! Så kommer der dælme gang i festen :grin:

Nej ikke mig Bly! er der nogle fede triks så link gerne

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fordi sådan noget som tvang og sex, det fungerer jo rigtigt godt ...

Du er da vist en værre en :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Voksen...

Jeg synes det er et rigtigt spændende forslag. Hvert fald værd at prøve af. Du må gå forrest!

Skriv, når du har fået overtalt kvinderne i din familie til forsøget, så kommer jeg gerne og hjælper dig med dit progressive projekt. Du må ha en mor? søstre måske? Nogle døtre over 18? (Mmmmm de skal jo lære det) og ikke mindst den sløve forstyrrede hustru, der har fået dig til tasterne!

Tager nogle venner med - det skal ikke skorte på opbakning herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Voksen..... Fandeme dejlig med noget opbakning!!!!!!! håber nu på projektet kommer op på højere plan... ja faktisk allerhøjeste plan med de fine folk inde i folketinget.

Hustruen er nu hverken forstyrret eller sløv, hun er der slet ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan ikke længere finde ud af om denne tråd er genial satire eller det mest fladpandede jeg nogensinde har læst?! :o

... Jeg læner mig nu tilbage og konstaterer at det er fantastisk underholdende :D

Redigeret af hot6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

...om jobbet som luder er sundt ???..spørgsmålet er nok starten på en endeløs diskussion med fordele som ulemper.

...man kan også vende tanken angående kvinders sex drift, eller mangel på adspredelse af samme, med et resultat som

havnebumsen er inde på "sammenkrampede snerpede Kællinger".

Har i min omgangskreds nogle piger, som har mødt deres mænd i folkeskolen/gymnasiet, og de har kun været i dette ene forhold, om det

også er seksuelt kan man af gode grunde ikke vide....men hold daaaaaaa kæ.. de kunne virkeligt godt trænge til at få noget fremmed tissemand, eller

på anden måde få banket rusten af forlystelsen, at de skulle snuse lidt til miljøet det vil helt sikkert løsne lidt op på dem :-P

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er sikker på, vi vil undgå de sammenkrampede snerpede Kællinger, hvor der er større chancer for at trænge ind i Pentagon end ind i dem. De vil lære at føle sig Feminime, gøre noget ud af sig selv, gøre sig til, nyde opmærksomheden, spille på opmærksomheden. Ja kort sagt, blive en RIGTIG Kvinde :smile:

Noget at det første man som ung mand lærer omkring kvinder er typisk "De knepper ikke alt hvad der kan kravle og gå.....og da de ofte for tilbud fra højre og venstre siger de nok mere nej end ja".

Det betyder dog ikke, at de er nogle snerpede sexforskrækkede mennesker, det betyder snarere at de er langt mere selektive end mænd, hvilket jeg faktisk synes er et smukt træk.

Og ja, har man det som mand svært ved kvinder, kan jeg såmænd godt forstå, at man udvikler fordomme alá indlægget, fakta er blot at det er helt i hegnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"Hun er der slet ikke"................. :eek:

No shit Sherlock :lol:  :lol:  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Næ, hun er vel sendt efter flere øl til gutterne på bænken ude på molen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

"Hun er der slet ikke"................. :eek:

No shit Sherlock :lol::lol::lol:

Nix ingen Kone, men der er nu en kæreste. Så Jeres gætterier med svært ved kvinder, tja det er jo bare gætterier. Man kan jo ikke bebrejde Jer i kender jo ikke personen bag Nicket. Der var en der nævnte noget om Satire i tråden... Trådens klogeste person ;-) utrolig så mange smiley'er folk kan overse. Men hvad man læser jo tingene som man vil læse det.

Anyway nyd ferien!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...