Hop til indhold
drillepinden

Hvor vi vil I anbefale en latina at arbejde i Danmark?

Recommended Posts

Forhistorien til mit spørgsmål er, at jeg har udviklet et stamkunde/venskabeligt forhold til en lille lækker latina i Hamborg. Jeg er stadig lidt af en nybegynder i forhold til købesex, og jeg har ingen idé om danske forhold, men jeg har forstået så meget, at Danmark er der telefondamehalløj, korte lejeperioder, flere omkostninger og mere indtægt end i Tyskland. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.

 

Den søde latina ca. 27 år, har flot bagparti, er meget køn, er utroligt sød og fræk, er slank, har lidt små men ægte dejlige bryster, og er en tornado i sengen, hvor mine hedeste drømme er blevet opfyldt mere end 1 gang. Hun har hørt, at Danmark skulle være sagen, og at man tjener mere i Danmark end i Tyskland, og så spørger hun lille mig, om jeg kunne anbefale hende et godt sted at arbejde. Det skal lige med, at hun gerne vil veksle mellem Danmark og Hamborg, så der skal være en vis tilgængelighed fra Hamborg og til der, hvor hun skal arbejde i Danmark, så Lolland, Nordjylland og Bornholm er nok dårlige bud.

 

Er der nogen af jer, der har en idé om, hvor der kan være efterspørgsel på en "type", som den jeg beskriver? Jeg ser jo gerne, at hun kommer til Danmark og nok helst trekantsområdet, så skal jeg ikke bruge så lang tid på at køre til Hamborg. Jeg efter en række ture til Flensborg og Hamborg nået frem til, at jeg hellere vil holde mig til noget fast godt end alt muligt tilfældet, der ikke fungerer, så jeg ser gerne, at hun rykker lidt længere nordpå.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snak med de piger der arbejder privat-diskret om der er ledige dage nogle af de steder - hvis kan engelsk, burde hun kunne arbejde selvstændigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...