Hop til indhold
Gæst

Bangkok eller Pattaya

Recommended Posts

 

...nu da jeg har skrevet herinde igen efter et halvt år, så kunne jeg godt tænke mig at et par LB kendere lige kan svare på dette spørgsmål, som jeg har stillet tidligere...men blev glemt i alle de øvrige dejlige oplysninger :)

 

"Ved godt at de fleste GG prostituerede faker deres orgasmer / eller giver højlydt udtryk for deres nydelse. Det er vel svært at fake at en ladyboy bliver opstemt af kys og kælen. Har I oplevet en godt udrustet ladgyboy blive eldevild og for en stenhård erektion, mens I har kysset og kælet?"

Øh, ja.

 

Men det kan også betyde at de taget medicin for få hjælp til erektionen.

Derudover  er der en del der tager kønshormoner hvilket resulterer i en helt og aldeles uvirksom penis, uanset hvor opstemte de måtte være.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al respekt, kære Zorroguy, jeg synes også det er et lidt underligt spørgsmål, hvilket måske også er årsagen til at det ikke blev besvaret i første omgang.

Bliver du nogensinde selv opstemt og får stenhård erektion når du kysser og kæler? Hvorfor skulle en veludrustet ladyboy så ikke gennemgå noget tilsvarende? Med mindre, som sagt, at hun er på hormoner.

Men for alligevel at svare på dit spørgsmål. Ja, absolut! Min erfaring med ladyboys er at de ofte mindst ligeså liderlige som en selv. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med al respekt, kære Zorroguy, jeg synes også det er et lidt underligt spørgsmål, hvilket måske også er årsagen til at det ikke blev besvaret i første omgang.

Bliver du nogensinde selv opstemt og får stenhård erektion når du kysser og kæler? Hvorfor skulle en veludrustet ladyboy så ikke gennemgå noget tilsvarende? Med mindre, som sagt, at hun er på hormoner.

Men for alligevel at svare på dit spørgsmål. Ja, absolut! Min erfaring med ladyboys er at de ofte mindst ligeså liderlige som en selv. ;)

 

spurgt med et smil på læberne - hvorfor kalder du en ladyboy for "hun"  ?

det er vel en fyr med babser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

spurgt med et smil på læberne - hvorfor kalder du en ladyboy for "hun" ?

det er vel en fyr med babser...

En gammel udtærsket og efter min mening ligegyldig diskussion, der nok ikke hører til i denne tråd, men snarere under generel debat. Jeg bruger pronominet "hun" af respekt for den transseksuelle og hendes/hans valg. Foretrækker du "han" så fred være med det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Først og fremmest tak for svar. Grunden til jeg spørger er lidt pga. en tidligere diskussion i en sammenhæng med købesex. Emnet var ganske enkelt at almindelige kvinder faker deres nydelse og liderlighed. Ved LB'er ville jeg bare fastlå at en oprejsning naturligvis ikke kan fakes og ville være manifistationen på lidelighed.

jeg har ingen erfaringer med LB'er endnu, og ville blot visualisere en LB's liderlighed kunne være reel. Fair nok hvis hun er på medicin, så sker det nok ikke...

Men hvis jeg nyder kælen og kys og hun også gør det, så er det en del af spændingen, at se en stiv satan... Jeg er nok ikke i tvivl om det længere. Der var blot tale om at få afklaring på om man har haft den erfaring hos jer herinde...med en stiv overaskelse :)

 

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

jeg har ingen erfaringer med LB'er endnu, og ville blot visualisere en LB's liderlighed kunne være reel. Fair nok hvis hun er på medicin, så sker det nok ikke...

Men hvis jeg nyder kælen og kys og hun også gør det, så er det en del af spændingen, at se en stiv satan... Jeg er nok ikke i tvivl om det længere. Der var blot tale om at få afklaring på om man har haft den erfaring hos jer herinde...med en stiv overaskelse :)

 

Du skal nok få lov at opleve at den bliver stiv :)

Det er jo også en del af konceptet når hun skal toppe dig, at den er stiv...

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg glæder mig allerede...jeg har dog en meget optimistisk forventning om at finde nogle LB'er, der kan minde meget om Long Mint, Amy, Jasmine, Areeya etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spørgsmålet er om der findes LB'er ligeså kønne og frække som hende...jeg så gerne kloner af hende og de andre jeg har nævnt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok, hvornår er det så det bedste tidspunkt at betale pigen på hotellet? Inden longtime for alvor kommer igang? Eller inden hun tager hjem igen den tidlige morgen? Jeg regner med at bruge kuverter. Jeg vil naturligvis vise jeg har penge, hvis det skal være til sidst...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, hvornår er det så det bedste tidspunkt at betale pigen på hotellet? Inden longtime for alvor kommer igang? Eller inden hun tager hjem igen den tidlige morgen? Jeg regner med at bruge kuverter. Jeg vil naturligvis vise jeg har penge, hvis det skal være til sidst...

Betaling er altid bagefter, også ved longtime, dvs. typisk umiddelbart inden hun forlader værelset.

Jeg har aldrig oplevet, at det skulle være nødvendigt at vise pigen på forhånd at jeg har penge. Det virker umiddelbart lidt akavet.

Og det med kuverter synes jeg også virker lidt underligt og unødvendigt. Men det kan sikkert godt fungere. Jeg har tit oplevet at pigen tager imod pengene og stikker dem i pungen uden at tælle hvor meget der er, som om det er uhøfligt at tælle dem foran øjnene på mig. Så måske er det ikke så dum en ide med de kuverter. Jeg ville nu ikke gide det selv. Ingen grund til at gøre det mere kompliceret end nødvendigt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det med kuverterne har fungeret godt med mig med mine udskejelser i Europa.

 

Jeg har som regel skrevet beløbet udenpå kuverten og med et ...."Thanks <NAVN> for giving me a good time :)". Det får dem til at smile...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med kuverterne har fungeret godt med mig med mine udskejelser i Europa.

Jeg har som regel skrevet beløbet udenpå kuverten og med et ...."Thanks <NAVN> for giving me a good time :)". Det får dem til at smile...

Sødt! Det skal nok vinde dig et par små thaipigehjerter... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har planer om at rejsen til Pattaya bliver med et par dages ophold i Bangkok. Jeg har tænkt på et hotel i nærheden af hvor sagerne er...

Så for mig har det været et hotel tæt på Sukhumvit Road. Dvs tæt på steder som Nana Plaza og Soi Cowboy.

Har I nogle gode forslag til nogle girlfriendly hoteller?

Jeg har tænkt på Marriott hotellet på Sukhumvit: http://www.marriott.com/hotels/travel/bkkms-bangkok-marriott-hotel-sukhumvit/

Er der nogen, der har erfaringer med hotellet eller kan anbefale noget tilsvarende. Det må gerne være eksklusivt....jeg skal bare kunne fornøje med noget Longtime med en eller flere ladyboys. :)

Så det skal være girl -guestfriendly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har planer om at rejsen til Pattaya bliver med et par dages ophold i Bangkok. Jeg har tænkt på et hotel i nærheden af hvor sagerne er...

Så for mig har det været et hotel tæt på Sukhumvit Road. Dvs tæt på steder som Nana Plaza og Soi Cowboy.

Har I nogle gode forslag til nogle girlfriendly hoteller?

Jeg har tænkt på Marriott hotellet på Sukhumvit: http://www.marriott.com/hotels/travel/bkkms-bangkok-marriott-hotel-sukhumvit/

Er der nogen, der har erfaringer med hotellet eller kan anbefale noget tilsvarende. Det må gerne være eksklusivt....jeg skal bare kunne fornøje med noget Longtime med en eller flere ladyboys. :)

Så det skal være girl -guestfriendly

 

Jeg vil gerne anbefale Fusion Suites (http://www.fusionbangkok.com/), via hotels.com og tilsvarende sider kan værelser findes fra 250-400kr/nat. Det ligger tæt på spændende kvarterer og transport. Billederne på deres hjemmeside er korrekte - stedet har efter min mening en vis charme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der så nogen herinde, der er har tænkt sig at rejse til Pattaya i juli 2015, nærmere bestemt i perioden 11/7 - 22/7?

 

Hvis ja er man interesseret i en wingman (wingmen) aftale?

 

Jeg rejser alene og er en smule nervøs over at høre historier om korrupt thailandsk politi, og aggressive ladyboys, der flittigt bruger deres højhælede sko som våben...

 

Der vil være tale om at gensidig 'passe på hinanden' og holde øjnene åbne...

 

Jeg regner med at booke Hotel Baraquda MGallery.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...