Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var nede og tage mig godt af Cindy igen. Den tøs bliver jeg aldrig træt af. Det var lang tid siden sidste gang og der var stor gensynsglæde, kys og kram. Hun bliver så liderlig, hvis man tager hende på den rigtige måde og kan slet ikke få nok. Desværre kom jeg lidt for hurtigt denne gang, hvilket jeg fornemmede også skuffede hende lidt og ikke kun mig. Men der bliver helt sikkert en næste gang og så skal hun få pik!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nede og tage mig godt af Cindy igen. Den tøs bliver jeg aldrig træt af. Det var lang tid siden sidste gang og der var stor gensynsglæde, kys og kram. Hun bliver så liderlig, hvis man tager hende på den rigtige måde og kan slet ikke få nok. Desværre kom jeg lidt for hurtigt denne gang, hvilket jeg fornemmede også skuffede hende lidt og ikke kun mig. Men der bliver helt sikkert en næste gang og så skal hun få pik!

 

Ja tøserne fra mansion plejer aldrig at skuffe. Ser hun også lige så godt ud i virkeliheden og er hun stadig lyshåret med langt?

De dejlige piger har det med at skifte frisyre og lagt lyst hård tænder mig + faste store bryster... mmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cindy er ikke på vagtplanen i denne uge...hvis den ellers holder?

Pigerne er der typisk i en uge, fra tirsdag til tirsdag.

Ellers smut forbi og besøg Anna der er dee nu, og få et lækkert knald med en tæske lækker kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Pigerne er der typisk i en uge, fra tirsdag til tirsdag.

Ellers smut forbi og besøg Anna der er dee nu, og få et lækkert knald med en tæske lækker kvinde.

 

Er det Anna der er på billederne? Eller er de fake?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nede og tage mig godt af Cindy igen. Den tøs bliver jeg aldrig træt af. Det var lang tid siden sidste gang og der var stor gensynsglæde, kys og kram. Hun bliver så liderlig, hvis man tager hende på den rigtige måde og kan slet ikke få nok. Desværre kom jeg lidt for hurtigt denne gang, hvilket jeg fornemmede også skuffede hende lidt og ikke kun mig. Men der bliver helt sikkert en næste gang og så skal hun få pik!

Jeg er enig. Cindy's bryster er noget af det smukkeste jeg har set og meget berøringsvenlige. 

Jeg glemte desværre alt om hendes tilfredshed, midt i den skønneste oplevelse. 

Du skriver " hvis man tager hende på den rigtige måde" og hvad er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...