Hop til indhold
hav

thai massage første gang, hvor?

Recommended Posts

Er helt ny både som bruger her på siden og generalt mht thai massage, men vil spørge om der er nogen der kan anbefale et godt sted at starte? - i København og omegn. Ved godt at der bliver skrevet meget om kemi mellem pigen og en selv, men der kan jo kun gøres et forsøg :) ... prisen er ikke så vigtig igen, da jeg ved at det kan varrige ret meget.

Redigeret af hav

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skriver ikke, om du kun går efter massagen, eller om du vil lidt videre. Det kan have en vis betydning.

Hvis du leder lidt herinde i thai-sektionen, vil du finde en liste, som Organ Donor har lavet over thaisteder. Den kan måske hjælpe dig på vej til at finde noget, du kan bruge.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min debut var som 25 årig og en del år tilbage. Tog mod til mig og besøgte roskildevej 78 og uden tanker om noget som helst udover massage endte jeg alligevel med en finger i røven og en ældre dame der malkede mig fuldstændig.

Det har ført mange dejlige oplevelser med sig og jeg har efterhånden fundet nogle søde piger der passer godt til det jeg efterlyser.

Prøv dig lidt frem og find ud af hvad din hensigt er før du booker?

Der er meget god info på ovennævnte liste og derfra kan du altid søge på anmeldelser herinde.

En af mine favoritter er zensual i valby og asia thai wellness i vester voldgade.

De gør det vist også godt hos thai skye wellness hvis man er til ok massage og afslutning.

Hvis der udelukkende er massage vil jeg anbefale royal thai på holmbladsgade.

God fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...