Hop til indhold
Guest Liderligfyr

fantastisk tur til Totalclub Osnabruck

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Totalclub Osnabruck er en Flatrateclub i den lidt dyre ende. 120 Euro for entre og sex.

 

Faciliteterne er ganske gode. Først er der haven med mange sofagrupper. Meget hyggelig at nyde sommeren der. I haven er der en Pool, hvor pigerne også velvilligt hopper ned og hygger sig i, sammen med gæsterne. Der var lidt sex i sofaerne også. Sauna som ikke er stor, men har aldrig oplevet det skulle være et problem. Tilsidst er der Einzelzimmer/privatrum med dør i, så man er uforstyrret med pigen.

 

De har poletsystem, som holder pigerne lidt til ilden :wink: kan faktisk godt lide det…..

 

Faciliterne kan på ingen måde sammenlignes med Hamborgklubberne, i Osnabruck er de meget bedre. Både rum, have m.m.

 

Maden: Til at starte med, var der noget morgenmad/frokostbuffet. Lyst brød og noget rugbrød lignende noget samt en del forskellig pålæg. Dertil frugt. Om aftenen blev der startet op i grillen da der var fodbold. Bratwurster, pomfritter med lidt tyske specialiteter og rødkål til. Ganske udmærket. Igen klart højere niveau end Hamborg klubberne, men nu var der også fodbold :smile:

 

Pigerne…… visuelt typisk som på Absolut Girls vil jeg sige. Altså almindelige og ikke smukke. Nadine og Alina kan høre ind under pæne piger, altså mellemklasse pige på FKK. De resterende 12, som var der den aften, var lidt Moms, nogle med lidt mave andre med andre "skønhedspletter" altså som piger er flest når man går rundt i gade billedet. Billederne på hjemmesiden er pigerne, men nok pyntet lidt. Snakkede med en Nordmand og en Spanioler som begge var utilfredse med niveauet visuelt på pigerne. Ja må nok give dem ret, jeg er ikke så kræsen på flatrate, for føler ikke jeg har betalt for det, men kønne var de fleste ikke :smile:

 

Pige/mand forhold… nu var det weekend jeg var forbi, her er forholdet lidt stramt+ du kan risikere der er ventetid på rummene. Men på de 11,5 timer jeg var der, nød jeg 10 nøgne piger (ikke 10 forskellige)

 

Andrea

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-tina/

 

str 36 56 kg hahahahahhahahahahahahha str 40 75 kg, så er vi nok tættere på. Hun vejer for meget og det sidder på maven. Hun havde smilet til mig og snakket lidt. Ikke på den der shark agtige måde, så tænkte hun  nok var god i rummet. Det er hun så ikke!! Det kunne ikke blive mere Flatrate agtig, lig dig!  1 minut blowjob og knep færdig på max 15 min. 

 

Lori

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/lori/

 

Da disse billeder blev taget sidste år, var hun buttet på den helt rigtige måde! Jeg er vild med disse piger hvor kiloene er glattet fint ud som de på billederne. Har besøgt hende et par gange i Hannover sød sød pige. Men hun har desværre nok taget 5-10 kg på, lige på maven, så nu sidder det ikke godt længere. Eller ikke lige så godt. Nå ved vi klikker i rummet, det er jo det vigtigste…… fin fin fin rigtig fin nussetur sluttende af med Blowjob. Godt rum!

 

Nadine

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-nadine/

 

Helt klart klubbens lækkerbidsken!!!!!!!  skriv dig op på listen og vent på det bliver din tur. Rigtig flot pige ca 150 cm høj langt mørkt glat hår petite ungpigekrop vildt flotte B skål…… Hvad helvede hun laver på en flatrate er ubegribelig, hun skulle klart arbejde på FKK, hvor hun snoede mændene om lillefingeren og tjener 500-1000 euro om dagen. I stedet for 150-250 euro om dagen som denne meget efterspugte pige formentlig tjener i Osnabruck. Efter de første par piger, trængte jeg lige til sådan en godte. Hun kom ned fra rum og gik direkte i haven. MIG EFTER. hun gik ned i sofaerne smed tøjet ja alt tøjet…. wwwwoooooooaaaaaawwwww lækker lækker lille ungpige godte. Spurgte høflig om hun var ledig eller om skulle have pause. Svaret var pause. Ok helt i orden, jeg venter bare :smile: satte mig i en sofa overfor. Uden at forstyrre hende nød jeg synet af hun solbadede (imens jeg ventede på der var min tur) Hun blev færdig kom over. Skal vi smutte ovenpå? spurgte hun… ja måtte jo hellere holde mig til… så afsted. Ovenpå LIG DIG BLOWJOB 69 RIDETUR MISSIONÆR lækker piger men ingen nussen ingen kæleri blowjob med ryg til så fik ikke set guds vidunder så meget. mekanisk færdig…. men lækker var hun :smile: :smile: :smile:

 

Lori

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/lori/

 

Knaldede hende jo ikke første gang, det blev der råddet bod på :smile:

 

Melissa og Andrea

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-tina/

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-melissa-2/

 

Ja Andrea var lidt stor ligeså er Melissa muligvis endda mere. En trekant kan godt blive forvirrende for mig, hvis begge piger er for indlevende. Jeg havde en klar ide om disse 2 piger ikke ville være for indlevende :smile: LIG DIG et par patter i hovedet imens en gav blowjob (faktisk er Melissa ganske udmærket til blowjob) Andrea i en kort ridetur sluttende i missionær. Tog nok 10 min max, men det var nu vældig fint, lå og nød servicen :smile:

 

 

Lori og Julia

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/julia/

 

Ja jow godt så. Her var det ikke mig der bestemte. Blev overfaldet af Julia som viklede sådan en snorlignende noget rundt om mig. Hev mig ind til sig og sagde vi skulle ovenpå. Hmmm nå, men inden jeg fik reflekteret mere over det kom Lori også og tog fat i mig. Og de begyndte at slæbe afsted med mig. Nej nej nej jeg vil kun have en pige, hvilket de var ligeglad med. Jeg havde næsten lige været i rum, så var ikke klar igen. Så startede ud med at give Lori lidt massage, jo ikke dårligt bare at nyde en nøgen pige. Lidt Efter kom Julie også op i sengen, og efter noget tid fik hun også lidt massage. Efter massagen skulle jeg have blowjob Lori skulle på WC og Julie begyndte på blowjobbet. Var hun egenlig god til. Men håbløs mission efter noget tid blev det til vi bare pillede ved hinanden. Hun er ganske sød

 

Herefter hyggede Wingman og jeg mig en del i poolen med Lori og Alina. Ja de er godt nok nogle vandhunde, hvilket jeg også selv er :smile: Wingman gjorde det mest som tilskuer og ham der griner af os andre når vi bumler rundt med fritflyvende diller og mooner de andre imens man står på hænder i poolen :smile:

 

Alina

 

http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-alina-2/

 

Hun er som på billederne, ganske flot, men slet ikke samme niveau som Nadine. Hun er sød hun er serviceminded, men hun er meget kilden, så nusseturen blev ret indskrænket, hvilket ødelagde det en smule, men fin fin rum.

 

Nadine

 

Fik en chance mere med skønheden. Hun skulle til at ovenpå med en mand og jeg spurgte om jeg kunne være så heldig at få hende bagefter. Det ville hun gerne :smile: Sad 20 min og ventede på hun blev færdig og hun kom og satte sig hos mig. Vi sludrede en del sammen og hun kom og serverede en kop kaffe :smile: Meget mere ro på end første gang og hun var rigtig sød og egentlig også ganske sjov. Ovenpå gik jeg over til hende og spurgte Er det muligt jeg kan få lov at kigge lidt på dig denne gang? Du kan få det som du vil… massage hvis du vil have det… nusses hvis du vil have det…. skal nok respektere alle de grænser du har med berøring. Hun udbrød med et kæmpe smil og sagde lidt massage ville hun da gerne have. YES YES YES det svar jeg havde håbet på :smile: havde taget lidt massagecreme med i tilfælde af hun gav mig lov.Hun fik en fuld body hvilket hun var super glad for. Hun var hel hel anderleder denne gang, hun var varm hun var kælen og meget meget langt fra en flatrate pige. Hun gav mig et fantastisk blowjob kyssede rundt på mig og vi hyggede os virkelig meget. Bagefter fortalte hun en masse personlige ting som var medvirkende til hun havde varet så fraværende i første rum. Men jeg var så sød så det var svær at være trist sammen med mig :smile: ILM Prinsesse…. fandeme dejlig pige

 

Alt i alt var det en rigtig rigtig god tur. Masser af sex endnu mere sex alt det sex jeg havde lyst til og mere til :smile: Pigerne….. næh de fleste er ikke modeller men har altså heller ikke betalt alverden. Og for de småpenge jeg havde betalt, havde jeg virkelig fået en fantastik dag…. ja faktisk bedre end mange af mine FKK dage, hvor jeg har smidt 300 Euro eller mere 

En kæmpe farvelkrammer til Nadine, som jeg nok aldrig kommer til at se igen. Men var et godt bekendskab de timer det varede :smile:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Glemte lige en service info om prisen

 

De 120 Euro er en VIP pris….. hvor du får tildelt en badekåbe, du har ret til einzelzimmer/privatrum, du får kaffespecialiteter såsom Macchiato og lignende, du får longdrinks med i prisen

 

Du kan vælge klubben til 90 euro, så bliver ovenstående ændret til….. håndklæde om livet, kun sex i fællesrum, ingen longdrinks, kun almindelig kaffe. 

 

Er du der hele dagen, så synes jeg de 30 euro er godt givet ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr

 

Tak for en god anmeldelse.

 

Dog har jeg altid været mere til FKK med en masse wellness. Har dog tidligere været i nogle pauschal-clubs men synes ikke det med de store fællesrum lige er mig. Men her tror jeg at der er noget der skal afprøves som VIP :cool: , og når man må  opholde sig der så længe lyder det tiltrækkende.

 

Har dog lige en anden dagsorden  der skal klares først - kører om et par uger til Hessen / Frankfurt området hvor jeg vil se lidt på området og "seværdighederne".

 

Der skal nok komme en tilbagemelding når jeg har nyt fra området......

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr

 

Jeg kan jo ikke som du glædes over et stort udvalg af piger, der udgør et gennemsnit af hvor forskelligt piger ser ud ude i den virkelige verden, det uanset at jeg kan købe meget sex meget billigt af dem.

 

Men tak for at formidle hvordan du oplever en sådan klub her, og hvorfor du synes at du får gode oplevelser med pigerne.

 

For mig udgør købesex en drømmefabrik, hvor jeg tager fri fra den virkelighed min dagligdag udgør.

 

Ved at vælge FKK i liga med Artemis udgør blot den passive nydelse af at befinde mig i blandt 50 - 100, for manges vedkommende meget unge underskønne modeller en dag lang, en oplevelse der kan kompensere for at jeg kun køber sex af 1 - 2 piger, sommetider 3 piger under et besøg.

 

Relativt betragtet vil jeg hellere for den dobbelte udgift dyrke halv så meget sex i en højklasse FKK klub, end i en budget flatrate klub.

 

For alt hvad jeg oplever og ser bare ved at opholde mig i klubben, har en selvstændig værdi som jeg ikke finder andre steder - så det er med nyde mens man er der, med eller uden sex :-P  :-P

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@RN du kan slippe afsted med et FKK besøg for samme pris som jeg betaler for en flatrate. 2x 30 min+enter= ca 150 euro. For mig lyder det 10 pigerx50 euro+entre= 550 euro i total damage hvis det skulle sammenlignes med den fantastiske tur jeg havde i Osnabruck

 

Tog jeg afsted hver halve år, nå ja who gives a damm shit. men Jeg er meget oftere afsted :smile:

 

SOm du kan læse nyder jeg besøgene på flatrate, kommer virkelig hjem med nogle fantastiske oplevelser. Jeg duer ikke til bare at kigge på pigerne, skal helst have dem i hænderne også. Flatratepiger er ofte også meget åbne. Vores tur i poolen, blev beskudt af en penisvandpistol hyggesnak hist og her… jamen der er sgu en fin dag.

 

Nå ja pigerne er som pigerne er flest. Det er sgu ok, søde er de 

 

@wegmann mange flatrates er begyndt at gå væk fra de store fællesrum, formentlig fordi mændene ikke gider det :smile:

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spiser og nyder med øjnene i en høj-klasse FKK klub :)

 

Entre-billetten udgør jo adgangen til en plads midt i solen, omgivet af og adgang til at kigge på snesevis af unge smukke piger i en klasse, som sad du ved catwalken til en celeber modeevent, men bare meget meget bedre :oops:  :rolleyes:

 

Er det så en af de klubber, hvor der sker noget i de offentlige områder, nøgen intertainment på høj scene bag baren som på Samya, eller de rene liveshows med gæster som på Artemis, ja så ender man jo som i et HC Andersen eventyr med øjne så store som tekopper :-P

 

Men selvfølgelig, der er et besøg ikke fuldendt uden at jeg har købt sex, men dels fordi jeg jo ikke som jer er stærk i fremmedsprog, dels på grund af, at har jeg først brugt de første mindst 2 timer på at nyde ovenævnte, der er jeg en så evig nem kunde, der er taknemmelig bare det lykkes for mig i fællesskab med pigen at opnå rejsning, gennemføre samleje og opnå udløsning, at det er relativt underordnet, hvis det hele er overstået på 10 - 15 minutter, om så vi slutter uden at udnytte resttiden op til de købte 30 minutter.

 

Det spiler selvfølgelig også ind at jeg har betalt rimelige 375 kr for 30 minutter, og derfor har råd til at være lidt overbærende med hvor vellykket eller ikke sceancen forløber.

 

Den måde har vi flest bare ikke råd til at tænke på, hvis vi besøger en dansk klinik, såvel på grund af måden det foregår på, som den ekstremt høje pris for 30 minutter.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer - og tak for jeres spændende indlæg. For en nybegynder udi den tyske sexklub-disciplin, vil I så ikke uddybe:

 

Flat-rate: Hvad ligger der i det? - betyder det at man må være sammen med så mange kvinder man vil (virkeligt?)?? Hvor er begrænsningen i så fald?

 

FKK: Hvad ligger der i det helt præcist? - jeg forstår det som en klub hvor der er wellness (spa/pool) og mad - pigerne; køber man dem, eller er de inklusive?

 

Generelt: Det lyder som om man skal være lidt af en exhibitionist for at kunne nyde dette. Altså at man er i offentlige rum med mange - både piger og kunder? Det er jeg generelt ikke til. Skal jeg så bare droppe at afprøve dette koncept?

 

/Mvh E

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer - og tak for jeres spændende indlæg. For en nybegynder udi den tyske sexklub-disciplin, vil I så ikke uddybe:

 

Flat-rate: Hvad ligger der i det? - betyder det at man må være sammen med så mange kvinder man vil (virkeligt?)?? Hvor er begrænsningen i så fald?

 

FKK: Hvad ligger der i det helt præcist? - jeg forstår det som en klub hvor der er wellness (spa/pool) og mad - pigerne; køber man dem, eller er de inklusive?

 

Generelt: Det lyder som om man skal være lidt af en exhibitionist for at kunne nyde dette. Altså at man er i offentlige rum med mange - både piger og kunder? Det er jeg generelt ikke til. Skal jeg så bare droppe at afprøve dette koncept?

 

/Mvh E

 

 

Flatrate betaler du entre og alt er incl.

Begrænsningen er ofte 20min, mindre flotte og uengageret piger, det hænder nogle piger har ikke lyst til at gå med dig igen, så må du vælge en anden.

Discount sex

 

FKK betaler du entre og betaler til hver pige separate alt hvor længe du er sammen med hende og hvilken service hun tilbyder.

Toppen af poppen sex.

 

God kemi er selvf. generelt afgørende. YMMV

 

Du skal ikke være blufærdig eller genert, man ser en masse (til tider nøgne) mennesker i offentlig rum, have, kino, sex kan forgå offentligt eller på værelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flatrate betaler du entre og alt er incl.

Begrænsningen er ofte 20min, mindre flotte og uengageret piger, det hænder nogle piger har ikke lyst til at gå med dig igen, så må du vælge en anden.

Discount sex

 

FKK betaler du entre og betaler til hver pige separate alt hvor længe du er sammen med hende og hvilken service hun tilbyder.

Toppen af poppen sex.

 

God kemi er selvf. generelt afgørende. YMMV

 

Du skal ikke være blufærdig eller genert, man ser en masse (til tider nøgne) mennesker i offentlig rum, have, kino, sex kan forgå offentligt eller på værelser.

 

Tak - jeg er klogere:) - spændende og anderledes koncept.

 

Dog ikke min kop te må jeg så erkende. Jeg foretrækker at holde mine udskejelser mere privat.

 

/E

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer - og tak for jeres spændende indlæg. For en nybegynder udi den tyske sexklub-disciplin, vil I så ikke uddybe:

 

Flat-rate: Hvad ligger der i det? - betyder det at man må være sammen med så mange kvinder man vil (virkeligt?)?? Hvor er begrænsningen i så fald?

 

FKK: Hvad ligger der i det helt præcist? - jeg forstår det som en klub hvor der er wellness (spa/pool) og mad - pigerne; køber man dem, eller er de inklusive?

 

Generelt: Det lyder som om man skal være lidt af en exhibitionist for at kunne nyde dette. Altså at man er i offentlige rum med mange - både piger og kunder? Det er jeg generelt ikke til. Skal jeg så bare droppe at afprøve dette koncept?

 

/Mvh E

Hej ,Eventyrer.

Nu skriver du ikke om du køre selv eller om du bruger andre transportmidler.

Kører du selv og kommer over landegrænsen er første klub P-Club ved Flensborg.Her er ikke overendt og klubben ligger dejlig diskret.

Priserne er lidt i overkanten; men man sparer turen til Hamborg.

P- Club er en FKK klub.; så man betaler pigerne individuelt.

Fra 13:00til 19:00 er der tilbud på shorttime (et skjorteærme i gammel sømandssjagon). 40€ for 20 min.

Kys mm. koster ekstra.

Der er ingen entre; men man skal bruge mindst 20€ i baren.

Der er ingen mad på P-Clup, man kan dog købe en snicers eller lignende.

Næste sted er  Fantacy-loungei Hamburg.

Stedet er flatrate, man betaler 100€  i entre på hverdage og så skal man ikke bruge penge mere med mindre man køber øl og lignende. Kaffe, sodavand juice ol. er med i prisen.

Stedet kan være noget overrendt ud på aftenen og der er ikke tid til så meget hygge som nogle andre steder. Sex foregår i rum ovenpå, de fleste har kun forhæng i stedet for dør.

Skal du på klub første gang vil jeg anbefale Absolut- Girs lige syd for hamborg, der er ca. 30 km længere end til Fantacy.

Absolut er også Flatrate 100€ på hverdage.

Der er ikke så mange piger (fem, seks) ; men heller ikke så mange gæster.

Der er god tid til at hygge i sofaer, spa og sauna, stemningen er afslappet. Stedet har også en udmærket svømmepøl.

Pigerne har generelt god tid også i rummene. Det kommer nok også an på kemien. Jeg har ofte været med pigerne mere end en time.

Der er to rum med dør resten har forhæng.

Der er ikke nogen buffet længere; men man kan bestille en pizza, ol. ude i byen.

Sidst jeg var der blev der serveret grillmad.

Hos Fantacy får man et håndklæde som lændeklæde, de andre steder får man en badekåbe.

Tidligere var der Gangbang (bunkepul) hver anden time på Fantacy; men det er vist mere spontant nu.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flatrate pigerne er ofte visuelt ikke så flotte som FKK-pigerne,

Rejse insisterer på det visuelle :D

 

Klientellet på flatrate er heller ikke altid så sjovt.

Klientellet har jeg nu aldrig haft problemer med.

Hos Optasia ( nu Fantacylounge), har der været problemer med at pigerne klumpede sig sammen om de gæster der talte deres eget sprog. 

Det har jeg ikke oplevet andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klientellet har jeg nu aldrig haft problemer med.

Hos Optasia ( nu Fantacylounge), har der været problemer med at pigerne klumpede sig sammen om de gæster der talte deres eget sprog. 

Det har jeg ikke oplevet andre steder.

 

Man kan være uheldig at der kommer en flok unge ofte 2g'er som larmer og skejer ud. Jeg snakker mere om flatrates længere syd på end Hamborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak - jeg er klogere:) - spændende og anderledes koncept.

 

Dog ikke min kop te må jeg så erkende. Jeg foretrækker at holde mine udskejelser mere privat.

 

/E

 

Altså på FKK vælger man som regel at gå med pigerne i séparéej/Zimmer, hvor der er en dør, der evt. kan låses, men som regel signaleres der bare på anden måde at rummet er optaget og I vil ikke blive forstyrret direkte, men mange steder er der - måske pga. pigernes sikkerhed?, ingen adskillelse foroven, så man kan høre, hvad der foregår i rummet ved siden af og vice versa.

 

Pigerne kan dog også på FKK vælge at lokke dig med i Kino og starte med lidt sjov der - men så vil de som regel i séparée, før det bliver mere end blowjobs eller HJ.

 

På Flattrates er det lidt forskelligt - men på f.eks Fantasy er der næsten ingen døre og det sker da at folk kigger ind ligesom på en alm. swingerclub (det har da også tidligere været swingerclub) - men kun 2 sek. og der er så mørkt at det får de ikke noget ud af og det er som regel kun for at checke om rummet er optaget - kun i det store bollerum, kan det ske at nogen kigger på i længere tid, men det er ikke så velset - og det er også så mørkt at det ikke er rigtig interessant. Pigerne har dog en tendens til at man skal med i det store bollerum første gang og blive sure hvis du ikke indvilger i dette - det er måske fordi de ligesom vil se nye kunder lidt an? - men til gengæld kan du så være heldig/spørge til at få 2 eller 3 piger med på engang  :)

 

Men min anbefaling vil være at du bare skal prøve det - på Fatasy Lounge har det desværre længe ikke været så vildt som første gang jeg prøvede det  :cry:

 

 

 

Vil nok sige at når man er i det ligger man ikke meget mærke til de andre fyre - kun de generte  :roll:

 

Nu er det mere roligt og kedeligt - og man skal selv henvende sig til pigerne:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her i sommertiden foretrækker mange af pigerne det store rum fordi der kan blive meget varmt ovenpå; men man kan bare insistere på at komme ovenpå.

Altså på FKK vælger man som regel at gå med pigerne i séparéej/Zimmer, hvor der er en dør, der evt. kan låses, men som regel signaleres der bare på anden måde at rummet er optaget og I vil ikke blive forstyrret direkte, men mange steder er der - måske pga. pigernes sikkerhed?, ingen adskillelse foroven, så man kan høre, hvad der foregår i rummet ved siden af og vice versa.

 

Pigerne kan dog også på FKK vælge at lokke dig med i Kino og starte med lidt sjov der - men så vil de som regel i séparée, før det bliver mere end blowjobs eller HJ.

 

På Flattrates er det lidt forskelligt - men på f.eks Fantasy er der næsten ingen døre og det sker da at folk kigger ind ligesom på en alm. swingerclub (det har da også tidligere været swingerclub) - men kun 2 sek. og der er så mørkt at det får de ikke noget ud af og det er som regel kun for at checke om rummet er optaget - kun i det store bollerum, kan det ske at nogen kigger på i længere tid, men det er ikke så velset - og det er også så mørkt at det ikke er rigtig interessant. Pigerne har dog en tendens til at man skal med i det store bollerum første gang og blive sure hvis du ikke indvilger i dette - det er måske fordi de ligesom vil se nye kunder lidt an? - men til gengæld kan du så være heldig/spørge til at få 2 eller 3 piger med på engang  :)

 

Men min anbefaling vil være at du bare skal prøve det - på Fatasy Lounge har det desværre længe ikke været så vildt som første gang jeg prøvede det  :cry:

 

 

 

Vil nok sige at når man er i det ligger man ikke meget mærke til de andre fyre - kun de generte  :roll:

 

Nu er det mere roligt og kedeligt - og man skal selv henvende sig til pigerne:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for beretningen. Jeg overvejer en lille ferie til Osnabrück! Pga. de rosende ord, at klubben så vidt jeg kan se ligger ok ift. hoteller i byen og at der er ok forbindelser til byen. Jeg har aldrig været på flatrate, så ved ikke om det er noget for mig, men det lyder godt og tænker derfor, at det skal prøves. Lige et par spørgsmål:

 

  • Hvor lang tid har man med pigerne på værelset af gangen?
  • Hvordan er stemningen sådan overordnet set? Virker det som piger, der godt kan lide at være der? Og hvordan er de andre mænd (ved godt at det selvfølgelig kan svinge meget alt afhængig af dagen)
  • Bør jeg vente til forår/sommer, hvor man bedre kan være i udeområdet? Eller er der ok inden for?
  • Hvad fordriver man tiden med, når man ikke knalder? (11,5 time er jo lang tid)
  • Er der andre anbefalesværdige steder i byen? Jeg har som sagt ikke prøvet flatrate, så ved ikke helt om det er noget for mig, og vil under alle omstændigheder gerne have lidt andet at veksle imellem. Jeg har bl.a. set http://ramonas-palace.de/ - nogen der kender til dette sted? En anden mulighed kunne være callgirls/escorts, er der i så fald nogen der har erfaring med gode steder at finde piger + girl-friendly hoteller i byen?

 

Redigeret af Vandremand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...