Ole46 7 Skrevet 11. Juli, 2014 Hun har jo kun været igang i ca. 14 dage så hvordan kan du udtale dig om det?? Du må da forveksle hende med en anden så hvis du siger det har stået på i lang tid. Kender du hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batistuta 59 Skrevet 12. Juli, 2014 Hun har jo kun været igang i ca. 14 dage så hvordan kan du udtale dig om det?? Du må da forveksle hende med en anden så hvis du siger det har stået på i lang tid. Kender du hende? Hun er kendt hos både unge og ældre fyre i området og derfor også hos nogle af mine bekendte!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole46 7 Skrevet 14. Juli, 2014 Har de været sammen med hende? Jeg tror ikke helt på det. Du er nok en af dem der bare blevet afvist på grund af at du ikke ville bruge kondom! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole46 7 Skrevet 14. Juli, 2014 Det er jo heller ikke mere end et halvt år siden at en 15 årig dreng smittede 4 mænd med aids, bare fordi han ikke ville bruge kondom! Jeg forstår sku godt at hun ikke vil smittes med de sygdomme folk kommer med! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 14. Juli, 2014 Så stopper I den diskussion! Hvis I vil diskutere kønssygdomme, brug af kondom og lignende, så start en tråd herom i debatten! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole46 7 Skrevet 14. Juli, 2014 Jeg stopper, bare man lader være ned at beskylde nogen for noget der ikke er hold i !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg