Hop til indhold
ungersvend

godt sted amager

Recommended Posts

Jeg var kommet til at lægge mit indlæg et forkert sted (thaisteder), så nu stiller jeg spørgsmålet her:

Jeg er i den situation at jeg skal til kbh med familien de næste par uger. Hvis det lykkes at skaffe lidt "alenetid" under mit besøg vil det sansynligvis kun være 1 til 1½ times tid, og min aktionsradius vil derfor være begrænset, hvorfor jeg nu stiller spørgsmålet: på amager, er der en klinik (pga. forstyrrelser fra familien kan jeg ikke være sikker på at kunne til en på forhånd aftalt tid, så jeg skal kunne komme ind fra gaden når chancen byder sig), der er noget værd? 

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo blive lidt i tvivl, om det er thaimassage, du søger eller noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo blive lidt i tvivl, om det er thaimassage, du søger eller noget andet?

Nej. alm. sex. det var fordi jeg spurgte i det forkerte forum (thaimassage) først.

/ungersvend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, hvis det skal være almindelig sex og centralt på Amager, er der da et bud her:

http://side6.dk/resultatside/?q=2472

Selv har jeg aldrig besøgt hende, men hun har fået pæne ord med på vejen. Hun skulle tage imod i en privat lejlighed tæt på krydset Amagerbrogade/Englandsvej.

Næsten rundt om hjørnet findes et sted først på Kastrupvej (9?).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gigi kan sagtens anbefales. Jeg besøgte hende på Engvej, sidst hun var her. Sød, uskyldig pige, som leverede ganske fornuftig gf-oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest young money

Generelt er det faktisk lidt underligt der ikke ligger en god klinik på Amager ..... Hmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...