Hop til indhold
Guest Sparkster

Hvordan tog i det første skridt?

Recommended Posts

.... modne kvinder har en anden ro over sig.. ;)

Det var faktisk det, jeg forsøgte at udtrykke.

At jeg så selv dyrker en "ung djævel" med stort udbytte, er vel så en kredit til min dømmekraft?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Først mange tak for alle de gode svar :)

SEM, Kan sagtens se hvad du (og andre mener) - der er nok et spørgsmål om at "komme over det" (No pun intended). Og måske vigtigere; indstille mig på hvad det egentligt er at jeg investere i. En dialog omkring ønsker forventninger kunne formentlig også give lidt ro :)

Så var der nogen der foreslog at slå ideen om en GP'er ud af hoved og opsøge et dating site - Den er overvejet, og jeg skal ikke være forelsket/finde en partner/bolleven - Hvis vi ikke lære af historien er vi dømt til at gentage den - sagde en klog mand engang.

Ideen om Thaimassage er god, den skal så bare leveres af en dansk pige. Så måske finde en der har massage på menuen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

At jeg så selv dyrker en "ung djævel" med stort udbytte, er vel så en kredit til min dømmekraft?

Det vil jeg mene er den eneste logiske forklaring :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Sparkster.

Ideen med massage plus noget sjov bagefter er rigtig god.

Thaimassage kunne så være svaret, for det er jo nertop deres speciale. MEN: du skriver at det skal være med en dansk pige.

Derfor kunne du overveje et besøg hos Dalya, hun er dansk, omend vistnok med rødder i mellemøsten, men hun taler perfekt dansk.

Hun er rigtig meget obs på hvad *du* gerne vil og ikke vil, hun er en af de mest servicemindede jeg har mødt, god til hele tiden at tænke på *dig* og have dig og dine ønsker i centrum. Jeg tror at hun kunne give dig en meget fin og 'blød' begyndelse. Bare fortæl hende hvad du gerne vil, og så tag det derfra. Og hendes priser er meget rimelige. Se hendes annonce her på EG.  DEr er også nogen anmeldeler af hende her på EG.

Held og lykke med det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hjælper, hvis du kan få kontakte til pigen før, som en anden i strengen nævnte.

Jeg aftalte mit første besøg via e-mail, og bare det at have fået sig selv præsenteret fjernede en hel del nervøsitet.

Så vidste hun også, hvad der skulle foregå, da jeg ankom, og det hele gik glimragende. Jeg besøgte hende 5 gange yderligere i løbet af et par måneder. 

Besøg en af dem, du har fået anbefalet. De vil helt sikkert være enormt imødekommende, og have helt forståelse for, at det er din første gang. Hvis de kan mærke lidt nervøsitet, tager de sikkert selv initiativet. Det kan du også forklare i din indledende kontakt. Ingen frygt om at blive dømt på, at du måske ikke præstere, som du gerne vil.

Hvis du finder en pige, der tilbyder kys, kan det være en god start. Så kan du tage den helt med ro, frem for at frygt, at det er gearstangen, der skal holde hele tiden kørende i ét væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dalya er et meget godt bud. Hun er bare lidt svær at afvare. Husker stadig min angst og frustration når hun stoppede som Layla nogle år tilbage. Se, det var en cold turkey det.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...