Hop til indhold
BigBrother

Glædespige vs Sugarbaby

Recommended Posts

Jeg her gennem et stykke tid ledt efter en sød sugarbaby. Jeg har i den forbindelse fået henvendelser fra flere glædespiger, som svarer at de gerne tager med på dinner date, shopping osv for et fast beløb. Glædespigerne mener typisk, at der ikke er forskel på dem og en sugarbaby. Det er i princippet bare et spørgsmål om varens indpakning.

Men for mig er der stor forskel. Nedenfor er min personlige holdning.
Der er mange andre meninger - men dette er bare min.

- Min sugarbaby skal ikke have haft sex med en anden lige inden vi mødes, og hun skal heller ikke sidde og se på klokken, fordi hun har en aftale umiddelbart efter at vi har haft sex.

- Forholdet beror på gensidig tiltrækning. Når jeg besøger en GP så er det for sex, og jeg er ikke i stand til at vurdere kemi/tiltrækning på 5 minutter. Selvfølgelig kan jeg tænde på udseendet af en smuk kvinde, men jeg føler mig først rigtig tiltrukket af en kvinde, hvis jeg forinden har brugt tid på at snakke med hende. Jeg har endnu ikke besøgt en glædespige der har sagt nej-tak, men jeg har mødt potentielle sugarbabes som har fravalgt mig af den ene eller anden grund.

- Jeg elsker når min sugarbaby SMS'er til mig. Skriver at hun ikke har nogen planer i morgen, og spørger om vi skal ses. Eller skriver til mig at hun har købt en ny kjole, og spørger om jeg vil se den.

- Hun skal være en kvinde som jeg gerne vil have været kæreste med, hvis jeg havde været 20 år yngre. 

- Hun ringer nogen gange på min babe-telefon, og hvis der er fri bane, så får vi altid en god hyggelig snak.

- Der er selvfølgelig de uskrevne regler om diskretion og anonymitet, men vi deler begge mange private ting. Her er kodeordet - gensidighed. For mig betyder det meget, at min sugarbaby deler mange fortrolige ting fra hendes hverdag. Det være sig økonomi, famile udfordringer, kæreste problemer, dumme kolleger, sexuelle erfaringer osv osv.

Jeg er derfor af den overbevisning at glædespiger og sugarbabes IKKE kan sammenlignes.
Jeg tror ikke, at en glædespige kan spille rollen som sugarbaby, og på den anden side tror jeg ikke at en rigtig sugarbaby ville kunne være en god glædespige. Men hver for sig opfylder/udfylder de bestemt et behov.

Som sagt så er er der mange forskellige fortolkninger af sugarbaby/daddy forholdet - og dette er så bare min.

Redigeret af BigBrother

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver nysgerrig nu, jeg håber det er ok jeg spørger lidt ind...

Må din sugarbaby have en kæreste ved siden af eller have sex med andre mænd? Eller have en sugardaddy mere for den sags skyld?

Ville du dyrke sex uden kondom med din sugarbaby og ville du selv være trofast(din kone fraregnet)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Miza: Helt OK du spørger.
For mig er det helt fint at min sugarbaby har andre mænd, jeg vil bare ikke høre om dem.

Jeg selv: Har altid kun een sugarbabe ad gangen. Så dyrker kun sex men min sugarbaby, konen plus eventuelle glædespiger.

Kondom - er sgu et rigtigt godt spørgsmål. Jeg har haft flere super gode daddy/babe forhold, og det har altid været med kondom. Lige nu har jeg en baby hvor det efter et stykke tid har udviklet sig til fedt samvær og sex uden kondom.

Redigeret af BigBrother

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan følge dig rigtig langt hen ad vejen BigBrother. Jeg blev selv skuffet da jeg opdagede at min SugarBabe var temmelig meget mere professionel end jeg gik og regnede med :(

Håber ikke din sugar er en mørk pige der kalder sig S..... Og bor på PD L.A. På Nørrebro......for så ska du se at få gummiet på igen ;))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...