Hop til indhold
Tip toe

Det GODE ved at være kunde....

Recommended Posts

Undskyld hvis der har været er lignende emne før, men der er jo så meget fokus på de skadelige indvirkninger ved at være hyppig gæst hos glædespiger. Bedraget, afhængigheden, økonomien og bidraget til samfundets fjender. Men sjældent tales eller skriver der om de positive konsekvenser man har med sig efter besøg hos glædespiger.

Hvilket positivt udbydde har I fået fra glædespiger (udover gode oplevelser)?

Jeg ville sige:

Selvtillid og selvsikkerhed omkring kvinder. Jeg har meget nemt ved at omgås kvinder eller tage kontakt til kvinder jeg ikke kender. Eller sende den søde ekspedient et smil og en venlig kommentar. Sådan var det ikke altid, og flere besøg hos glædespiger kan måske gøre en mand mere afslappet omkring kvinder...?

En bedre elsker. Træning gør jo mester. Det er formentlig ikke en tanke som gifte kvinder overhovedet skænker, men hvis manden er meget meget god i sengen og en mester til at tilfredsstille hende og give hende orgasme, så er det måske fordi han øver sig lidt i fritiden.....

God fysik. Man sveder, bliver forpustet og især mavemusklerne arbejder på overtid. Det er kun godt for helbreddet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

God fysik. Man sveder, bliver forpustet og især mavemusklerne arbejder på overtid. Det er kun godt for helbreddet.

Ked hvis jeg skuffer dig, men læste idag - i forbindelse med fodbolden - at normal elskov kun forbruger 25-30 kalorier og at det derfor har nul betydning hvis man knalder før en kamp eller ikke. Bare man ikke gør det under selve kampen.

Derimod forbruger man en masse energi - hvis man ikke er gift - på at finde nogen at knalde med.

Hvis man er gift og går til glædespiger, så går merdelen af energin til at skjule det hele.

Og stadig kun 25 kalorier til det sjove?!

Men min læge siger det er guld for prostata at knalde meget, så jeg bliver ved.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den lidt dybsindige.....

Helt sikkert er jeg blevet mere åben overfor fremmede. Det lyder måske mærkeligt, men jeg er også blevet mere tolerant på en måde. Mindre tilbøjelig til at dømme/ fordømme andre mennesker. Det gælder både andre menneskers motiver for at gøre som de gør, og min egen ageren.Engang så jeg måske lidt ned på piger der valgte denne specielle hobby, eller levevej. Men efter at have bevæget mig ind i dette univers, føler jeg en mærkelig form for samhørighed, eller gensidig afhængighed med disse piger. En positiv mærkelig følelse vel at mærke. En jeg ikke vil undvære lige nu.....Jeg er slet ikke færdig med at blive klogere på hverken mig selv, eller dette univers.......

Den sjove......

Man kan føle sig lidt som en James Bond:-) Man undersøger, planlægger, ringer, skriver hemmelige tekstbeskeder, får angivet mødested, sniger sig ind på et fancy hotel eller andet mødested, hvor 007 jo altid og uden undtagelse, får nedlagt den smækre lækre kvindelige med-spion:-)

I 007 film er der jo også næsten altid tale om en "byttehandel" eller modydelse:-)

Jeg finder det utroligt spændende og pirrende, at aftale et besøg med en vildfremmed pige.

Ja jeg bliver nærmest helt høj, og har da også kun haft gode oplevelser indtil nu.

Luxuria...

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu mente jeg heller ikke at sex er en kalorieafbrændingsfabrik, men nok nærmere en stramning af visse muskleområder :) I hvert fald mere effektivt end planken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ked hvis jeg skuffer dig, men læste idag - i forbindelse med fodbolden - at normal elskov kun forbruger 25-30 kalorier og at det derfor har nul betydning hvis man knalder før en kamp eller ikke. Bare man ikke gør det under selve kampen.

Så kunne det da blive nogle seværdige kampe!  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...