Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvad udløser en Like hos dig??

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Overskriften siger en del…. hvad får dig til at trykke Like ved et indlæg?? måden indlægget er skrevet på? du er enig? du er enig i noget? eller hvad får dig til at trykke på knappen?

 

Nu var det mig selv der indførte Likes i sin tid, sjovt nok bruger jeg ikke knappen alverden selv, selvom den er her. Jeg glemmer ganske enkelt den  er der. Så for mit vedkommende er det lidt tilfældig hvem der får like og hvem der ikke gør. Typisk giver jeg en like hvis noget er sjovt eller sagligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort beskrevet, så udløses mine likes af de indlæg, der formår at skille sig ud fra den "grå" masse.

 

Kriterierne kan være forskellige:

Indlæggene kan være særligt velformulerede, velskrevne, udførligt debatterende eller bare fyldt med humor og i stand til at bringe smilet og/eller grinet frem hos undertegnede læser.

Selvfølgelig er nogle emner mere interessante for den enkelte end for mange andre, men uanset emnet går ovenstående værdier oftest igen i mine likes...

 

Jeg kan nok heller ikke udelukke det faktum, at de smukke, frække og kloge indlægsholdere af det modsatte køn får flere likes af mig end mine ligesindede gør? ;)

Og jeg betragter IKKE mig selv som en fedterøv af den grund, nej! Jeg synes faktisk generelt, at debatten MED gudinderne er meget mere interessant end debatten bare OM dem.... :)

 

Vh. Sidespringeren

Redigeret af Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen giver gerne et like, for et velskrevet indlæg, poetisk indlæg, sjovt indlæg, Eller en fantastisk anmeldelse om en dejlig hyrdetime, hos en pige.

Det, kan også være en god debat hvor, jeg er enig i de ting der skrives. Ja så kan ikke sige, jeg bare liker for, at like. heller ikke pigerne. Er jeg, ikke enig, ja det siger sig selv. Så hellere argumentere på en sober måde. Mudderkast i en tråd burde give så mange unlikes. Men den knap er der jo ikke.  :-P  :-P

 

Ha en dejlig onsdag.

 

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trykker langt hen ad vejen på 'Like dette', hvis et indlæg matcher mine synspunkter og/eller hvis et indlæg sætter en afsporet diskussion på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere veje til en sådan én hos mig.

 

Det kan være fordi, jeg er enig i indholdet, det kan være fordi indholdet/pointen er formuleret svært godt, og det kan være fordi, jeg finder det unødvendigt at skrive nogenlunde det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En like... Det fås for noget der er skrevet som jeg kan lide, på forskellige måder.

Jeg har dog opdaget at nu hvor der er så mange der skriver, når jeg så læser en tråd igennem så falder mine øjne på bestemte profiler som jeg har lagt mærke til gennem tiden herinde, så læser jeg hvad de har skrevet og så får de måske en like.

Men når jeg har tiden til det, så prøver jeg på at læse ALT hvad der er skrevet i den specifikke tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

LIgesom Støvlemanden, får man et like fra mig hvis jeg er enig i det, der er skrevet, eller godt kan lide det på en eller anden måde. Det betyder ikke, at jeg ikke kan lide alle de indlæg, jeg ikke trykker like til. Jeg liker langt fra alle indlæg, så når jeg gør, mener jeg det også, og det er fordi indlægget hæver sig over gennemsnittet på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...