Brutus 2041 Skrevet 1. Juli, 2014 Jeg kom til at tænke på en efterhånden halvgammel, yderst pinlig "nyhed" om en norsk politiker: Bård Hoksrud fra Fremskridtspartiet, som blev afsløret på et bordel i Riga: http://www.bt.dk/udland/norsk-top-politiker-i-sex-skandale BT skrev: "En af de prostituerede bekræftede overfor stationen (TV2 Norge), at hun havde haft Hoksrud som kunde, og at flere af partiets ungdomsmedlemmer havde været på besøg aftenen før. - Vi skulle bare have det sjovt og hyggeligt, og så sker det her. Det skulle ikke være sket. For mig kommer det til at få enorme konsekvenser, som jeg må tage ansvaret for, siger han, og understreger at det er et enkeltstående tilfælde." Bård og hans partifæller havde selv været med til at stemme for et forbud mod prostitution. - Pragtfuldt, når den slags hykleri afsløres i medierne! Har I piger haft besøg af politikere og andre meningsdannere fra dk eller Norge/Sverige, hvor I har tænkt: Okay, kommer han her!!!? Ikke at I skal afsløre nogen, bestemt IKKE (det må medierne klare), men det ku' være interessant at høre i hvor høj grad hykleriet trives. /Brutus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 1. Juli, 2014 Når det drejer sig om politik og politiker så trives hykleriet ganske fortræffeligt. I alle mulige sammenhæng. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg