Bukowsky Revival 745 Skrevet 30. Juni, 2014 Link til video, advarsel ikke for sarte sjæle: http://meebal.com/asian-men-caught-on-video-viciously-beating-a-burmese-prostitute/ Videoen er godt 8 min lang og kan ses længere nede i artiklen. Der bliver delt voldsomme håndmadder ud til navnligt to piger. Den ene besvimer undervejs De er mistænkte for prostitution i Thailand og der skal statueres nogle eksempler. Fed underholdning eller afskysvækkende afstraffelse af nogle stakkels Burmesiske massagepiger vurder selv. Synes bare at clippet var ret voldsomt og viser hvor vanskelige arbejdsforholdene kan være ude i den store verden for vores kære massagepiger. God fornøjelse! Ps Jeg fremlægger nærværende objektivt ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juni, 2014 Link til video, advarsel ikke for sarte sjæle: http://meebal.com/asian-men-caught-on-video-viciously-beating-a-burmese-prostitute/ Videoen er godt 8 min lang og kan ses længere nede i artiklen. Der bliver delt voldsomme håndmadder ud til navnligt to piger. Den ene besvimer undervejs De er mistænkte for prostitution i Thailand og der skal statueres nogle eksempler. Fed underholdning eller afskysvækkende afstraffelse af nogle stakkels Burmesiske massagepiger vurder selv. Synes bare at clippet var ret voldsomt og viser hvor vanskelige arbejdsforholdene kan være ude i den store verden for vores kære massagepiger. God fornøjelse! Ps Jeg fremlægger nærværende objektivt ! Hvor ville jeg gerne have bare 30 sekunder sammen med mændene fra videoen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 1. Juli, 2014 Det var da et dybt ubehageligt klip. For fanden da for nogle møjsvin! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 1. Juli, 2014 Fed underholdning eller afskysvækkende afstraffelse af nogle stakkels Burmesiske massagepiger vurder selv. Ps Jeg fremlægger nærværende objektivt ! Fed underholdning????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Juli, 2014 Fed underholdning. Nej vel. Det da noget af det værste, jeg længe har set. Mænd der slår kvinder, skulle da ha samme tur. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juli, 2014 Man skal være temmeligt syg i hovedet, hvis man bare overvejer om det her er "fed underholdning". Min kvalmegrænse blev nået efter ganske kort tid, så jeg så ikke alle 8 minutter! Fy for helvede! Jeg bliver rimeligt gal i knotten over at se det og ville personligt gerne lukkes ind i det rum og dele solide håndmadder ud til de der æresfulde modige mænd, der skiftes til at slå på en lille pige, der allerede har været bevidstløs et par gange. Aaaaaaaaarggh! I øvrigt, kære Bukowsky. Din lille ps streng synes jeg ikke er på sin plads. Vis det og stå ved at du kan lide det, eller lad være! Tag stilling! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 1. Juli, 2014 Man skal være temmeligt syg i hovedet, hvis man bare overvejer om det her er "fed underholdning". Min kvalmegrænse blev nået efter ganske kort tid, så jeg så ikke alle 8 minutter! Fy for helvede! Jeg bliver rimeligt gal i knotten over at se det og ville personligt gerne lukkes ind i det rum og dele solide håndmadder ud til de der æresfulde modige mænd, der skiftes til at slå på en lille pige, der allerede har været bevidstløs et par gange. Aaaaaaaaarggh! I øvrigt, kære Bukowsky. Din lille ps streng synes jeg ikke er på sin plads. Vis det og stå ved at du kan lide det, eller lad være! Tag stilling! Jeg synes selvfølgelig det er ubehageligt og nedern, men i det mindste er det så vidt jeg kan se kun flade der langes ud. Jeg tror også, at hende der falder om simulerer lidt for at undgå flere øretæver. Det undrer mig over, at det kun er de to ude i siden der står for skud. Men det er så vildt og surreelt, at det næsten virker komisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 1. Juli, 2014 (edited) Jeg synes selvfølgelig det er ubehageligt og nedern, men i det mindste er det så vidt jeg kan se kun flade der langes ud. Jeg tror også, at hende der falder om simulerer lidt for at undgå flere øretæver. Det undrer mig over, at det kun er de to ude i siden der står for skud. Men det er så vildt og surreelt, at det næsten virker komisk. Kun flade, jeg tror hende der besvimer simulere lidt, næsten komisk. Tak for det indlæg. Der lærte jeg en meget vigtig ting om mig selv. Den sammensætning af ord i relation til så afskyvækkende en video har en direkte indvikning på mit kæbeparti, da det fik min underkæbe til at falde helt ned på mit brystben i målløshed. Redigeret 1. Juli, 2014 af VarmePia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 426 Skrevet 1. Juli, 2014 (edited) De er mistænkte for prostitution i Thailand og der skal statueres nogle eksempler. Inden man drager den konklusion, bør man nok lige læse opdateringerne over hovedartiklen samt evt. kommentarerne under den. I hovedartiklen påstås det bl.a., at mændende er thailandske politifolk, der har til hensigt at straffe/afpresse de stakkels burmesiske prostituerede. Det er tilsyneladende ikke rigtigt, og det indrømmer forfatterne til artiklen selv i opdateringerne. Mændene er formentlig burmesiske alfonser, og det eneste man nok kan konkludere mht. geografien, er at det foregår i Sydøstasien. Det synes jeg lige man skal have med, inden man følger artiklens råd om helt at boykotte Thailand som rejsemål. Det undskylder selvfølgelig ikke mændenes gerninger. Afskyeligt! Redigeret 1. Juli, 2014 af juipui 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 1. Juli, 2014 Inden man drager den konklusion, bør man nok lige læse opdateringerne over hovedartiklen samt evt. kommentarerne under den. Jeg gider ikke se videoen, men har da læst lidt af artiklen. Som jeg forstår det, er alle involverede burmesisktalende. Hvilket ikke udelukker, at det er thailandske politifolk, som i grænseregionen er tosprogede. Men i øvrigt handler artiklen om, at thai'er er meget voldelige, især mod nabofolkene, og at specielt politiet er slemme. Det er der for såvidt ikke noget nyt i. I Vietnamkrigen var Viet Cong mest bange for de thailandske soldater, og det er jo heller ikke tilfældigt, at nationalsporten er thaiboksning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 426 Skrevet 1. Juli, 2014 (edited) Jeg gider ikke se videoen, men har da læst lidt af artiklen. Som jeg forstår det, er alle involverede burmesisktalende. Hvilket ikke udelukker, at det er thailandske politifolk, som i grænseregionen er tosprogede. Men i øvrigt handler artiklen om, at thai'er er meget voldelige, især mod nabofolkene, og at specielt politiet er slemme. Det er der for såvidt ikke noget nyt i. I Vietnamkrigen var Viet Cong mest bange for de thailandske soldater, og det er jo heller ikke tilfældigt, at nationalsporten er thaiboksning. Ikke at udelukke er altså ikke det samme som at føre bevis for, og det er sidstnævnte artiklen giver indtryk af, og derfor konkluderer, at man skal undlade at rejse til Thailand. Sølle jounalistisk arbejde. Og pinligt at de nærmest trækker det hele tilbage i opdateringerne, men alligevel vælger at bevare artiklen i dens oprindelig ordlyd... Redigeret 1. Juli, 2014 af juipui 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 1. Juli, 2014 Jeg vidste på en eller anden måde, at noget sådant foregår, men ubehageligt at se på. Jeg spekulerer på, om nigerianske gadeprostituerede i København har det på samme måde.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 1. Juli, 2014 Nigerianske gadeprostituerede overalt i verden er holdt nede af vold og angst for woodoo og heksemestre. De behandles af deres nigerianske bagmænd med brutalitet og trusler. Og udgør det bedste argument for at kriminalisere hele branchen. Jeg ville aldrig røre en nigeriansk dame, om det så var med en ildrager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 2. Juli, 2014 Hvor er det sørgeligt at man kan behandle mennesker på den måde. Typisk i bananrepublikker som Burma og Cambodja. Jeg var i Cambodja nogle år siden og kommer der aldrig igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juli, 2014 Hvor ville jeg gerne have bare 30 sekunder sammen med mændene fra videoen. Du ønsker du ingen måde at opholde dig i et Thailandsk fængsel! Der er fløjlshanskerne pakket væk, no more Mr Nice Guy. Som du kan se har de pistoler m.m. hvorfor mon? Hvis du ser på Pigerne er der ingen der gør det mindste modstand. Klog ting! Det kan godt være du står her og himler op om det er uretfærdig og du nok skulle lære dem. Det skal de nok få pillet af dig på nul komma fem Det er en hel anden verden, de er pisse ligeglad med dig, dine rettigheder, hvordan du har det osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. Juli, 2014 Jeg synes selvfølgelig det er ubehageligt og nedern, men i det mindste er det så vidt jeg kan se kun flade der langes ud. Jeg tror også, at hende der falder om simulerer lidt for at undgå flere øretæver. Det undrer mig over, at det kun er de to ude i siden der står for skud. Men det er så vildt og surreelt, at det næsten virker komisk. Det er jo ikke bare håndmadder og når man slår på den måde, risikerer man nemt at en håndmad bliver til et håndkantslag - og derfor tror jeg pigen besvimer, men det stopper ikke mændene, som absolut skal hen og tildele hende et nyt slag, selv om hun ligger ned. Det virker også lidt mærkeligt, at mens en af mændene roligt forhører pigen, kommer en anden pludselig umotiveret ind fra siden og tildeler hende et nyt slag. De piger, som sidder og krymper sammen i venstre side af billedet, har nogle madskåle foran sig, så de har måske været der et stykke tid - måske efter at have fået samme umenneskelige behandling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 426 Skrevet 2. Juli, 2014 Du ønsker du ingen måde at opholde dig i et Thailandsk fængsel! Der er fløjlshanskerne pakket væk, no more Mr Nice Guy. Som du kan se har de pistoler m.m. hvorfor mon? Hvis du ser på Pigerne er der ingen der gør det mindste modstand. Klog ting! Det kan godt være du står her og himler op om det er uretfærdig og du nok skulle lære dem. Det skal de nok få pillet af dig på nul komma fem Det er en hel anden verden, de er pisse ligeglad med dig, dine rettigheder, hvordan du har det osv. Jeg tvivler altså på at det foregår i et thailandsk fængsel. Videoen ligger også på liveleak.com: http://www.liveleak.com/view?i=ec5_1325685367 Her er der en tilhørende tekst med en oversættelse af noget af det der bliver sagt. Jeg kan selvfølgelig ikke bekræfte rigtigheden af det der står, da jeg jo ikke taler burmesisk, men ifølge teksten foregår det i Malaysia. Mændene er, ligesom pigerne, burmesiske arbejdere og tæver pigerne for at straffe dem fordi de har prostitueret sig og for at forhindre at de gør det igen ("like mothers beat their own kids"). Ikke at det retfærdiggør deres ekstremt voldelige adfærd selvfølgelig. Men at mebal.com så bruger videoen i en slags propagandakampagne mod turisme til Thailand med en delvist opdigtet tekst om at det skulle være thailandske politibetjente der tæver uskyldige prostituterede for teamoney, det synes jeg altså er under lavmålet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 2. Juli, 2014 (edited) PrinceCharming sagde den 01 Jul 2014 - 12:08 AM: PrinceCharming sagde den 01 Jul 2014 - 12:08 AM: PrinceCharming sagde den 01 Jul 2014 - 12:08 AM: Hvor ville jeg gerne have bare 30 sekunder sammen med mændene fra videoen. du ville sikkert få samme omgang, de er ikke sjove at slås med selv om de er små har set store stærke 'farangs' så smæk af små Thaier men jeg forstår de harme, men der er nok en grund til denne video er 'sluppet' ud det ligner og lyder mere som noget alfonseri Redigeret 2. Juli, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. Juli, 2014 Mændene er, ligesom pigerne, burmesiske arbejdere og tæver pigerne for at straffe dem fordi de har prostitueret sig og for at forhindre at de gør det igen Måske kunne mændene være virksomhedsejeren/bestyreren og hans formænd - og så er vi måske mere ovre i nogen slaverilignende forhold - og det havde jeg faktisk tidligere tænkt på at afstraffelsesmetoden kunne minde om, hvor den mest bruges som en irrettesættelse - og ikke så meget for at få brugbare oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg