Hop til indhold
Lovelylilone

Overvejer at tilbyde GB

Recommended Posts

Jeg er en ung, smuk, dansk og veluddannet pige, som har en fantasi om at være centrum i et GB :-)
Jeg er nybegynder ud i dette - men ordenlig sex, skal også koste ordenlige penge.

 

Er bestemt ikke nybegynder i sex, og er en frækkert uden lige.

Jeg elsker at have magten, og dominere, og min tanke er lidt på et GB med mig som den dominerende.

 

Gensidig renlighed er en selvfølge - ligesom 100% diskretion og 100% sikker sex.

 

Er der stemning for dette?

 

Jeg kan medbringe diverse legetøj :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Davs. Hvor er du henne i dk? El hva med et almindeligt besøg bare.sådan en halv time måske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

jeg er klar,tid og sted

Jeg er en ung, smuk, dansk og veluddannet pige, som har en fantasi om at være centrum i et GB :smile:
Jeg er nybegynder ud i dette - men ordenlig sex, skal også koste ordenlige penge.

 

Er bestemt ikke nybegynder i sex, og er en frækkert uden lige.

Jeg elsker at have magten, og dominere, og min tanke er lidt på et GB med mig som den dominerende.

 

Gensidig renlighed er en selvfølge - ligesom 100% diskretion og 100% sikker sex.

 

Er der stemning for dette?

 

Jeg kan medbringe diverse legetøj :smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor skal dette foregå, vil squ være ked af at rejse til Bornholm, fra det midtjyske for at få fisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hejsa Lovelylilone,

 

Jeg er også interesseret - MEGET - men kun hvis det foregår på Sjælland.

 

Har du lyst til at fortælle lidt mere om planerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det lyder spændende med Nordjylland.kan du ikke kommet med lidt flere oplysninger tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Jeg er en ung, smuk, dansk og veluddannet pige, som har en fantasi om at være centrum i et GB :smile: