Hop til indhold
Guest Claesen

Det tåbelige gode valg

Recommended Posts

Guest Claesen

Dags dato har jeg taget et måske fuldstændig tåbeligt valg og dog..

Jeg har sagt mit job op, af forskellige årsager, bla. Fordi arbejds vilkårene ikke var rimelige, fordi at lønnen ikke svarede til arbejdsopgaverne og fordi den nye formand var ca. 10 % dummere end en pakke røde pølser.

Jeg har siden jeg kom ud og tjene haft adskellige formænd, fælles for dem alle har været at de lyttede til os almene lønslaver og at de gik forrest i feltet og tog ved ja kort sagt var foregangs mænd. Når man så får en formand der dum som en dør og på ingen måde vil deltage i arbejdet, ja så blir jeg sgu negativ og så begynder jeg at tænke kreativt og finde en løsning så jeg kan smutte uden at ryge i karantæne. Hvilket lykkes idag

Måske en tåbelig beslutning men for pokker jeg er glad ved det valg ikke mindst fordi jeg lige nåede en sidste fight med formanden som jeg vandt :-D men også fordi jeg kan mærke det godt for humøret

Så kort sagt en tåbelig go beslutning og det skal fejres :-D

Peace out saltkiks og go karma Claes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

jeg siger op ca en gang om ugen på mit job... det er i hvert fald så ofte at der ikke er nogen der tager det alvorligt længere.. jeg elsker nu også mit job.. men har for meget temperament. så når jeg gasser over kører jeg hjem.. så ringer min chef og siger vi ses i morgen..

nu har jeg det også ret frit. og kan selv tilrettelægge min tid. så jeg sidder bare og skumler hjemme og passer mit når det er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Sisse ja se sårn skulle må jo ha det :-) tror godt min chef er klar over det er alvor desuden har jeg meldt mig ledig ;-)

Men kan sagtens følge hvad du siger det ene sted jeg var havde vi en mand der blev fyret ca 1 gang om måneden til trods for det mødte han op dagen efter, jeg husker jeg sagde til ham første gang hva laver du her havde chefen ikk fyret dig ? Jow men det skal han sgu ikk bestemme når jeg skal væk siger jeg selv op! Og den gik sgu tror de havde et had kærligheds forhold ;-)

Tror ikke jeg kommer til at fortryde hvertfald ikke de næste par dage og så har man jo de undskyldning for at fejre det sammen med en sød pige ikk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Saltkiks Claes.

 

Sådan, man tager en beslutning og udfører den. Respekt for det. Ja er enig i man skal ikke arbejde et sted hvor tingene er som du beskriver. Hellere sige op end, at gå sur på job hver dag. Det ødelægger mere end det gavner.

Knæk og bræk med dine nye udfordringer Claes.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Præcis KK og tak for de gode ønsker for fremtiden jeg har en svag idé om hvad en af de nærmeste dage bringer og så tager vi resten hen af vejen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg siger op ca en gang om ugen på mit job... det er i hvert fald så ofte at der ikke er nogen der tager det alvorligt længere.. jeg elsker nu også mit job.. men har for meget temperament. så når jeg gasser over kører jeg hjem.. så ringer min chef og siger vi ses i morgen..

nu har jeg det også ret frit. og kan selv tilrettelægge min tid. så jeg sidder bare og skumler hjemme og passer mit når det er..

Så gælder det om ikke at stå i vejen, når du sådan kommer hjem rød af arrigskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gået Claesen:)

 

Livet er sgu for kort til at man skal spilde sin tid på sådanne kvajpander.

Har selv prøvet noget lignende for nogle år tilbage, havde lige fået nyt arbejde og finder så ud af at min kollega er en psykopat med humør svingninger som en gravid kvinde, hvilket resulterede i verbale slagsmål næsten dagligt, og det ku mit humør bare ikke holde til. Så det blev til et kæmpe farvel og et goddag til et nyt job 14 dage senere, som så har vist sig at være det bedste job jeg pt. har haft.

 

Ønsker dig held og lykke med fremtiden:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Takker Kenny :-)

Du har helt ret det er bare med at komme videre det bedste venter forud :-) glad for at høre du fandt et godt job så ku kollegaen sgu lære det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...