Hop til indhold
Jasmin

Når du rigtig skal hygge derhjemme alene :)

Recommended Posts

Får jeg tid til at hygge , så kan det ske på flere måder , er vejret til det , så går jeg i haven med katten i hælene  , klipper det der skal klippes , nipper blomsterne , slår græsset og gør det i et tempo , så der er tid til en kop kaffe eller andet godt , alt efter humøret ,

 

Du er heldig kun at have een  :grin: Ved ikke hvor ofte jeg utilsigtet har forsøgt at begrave en kat  - I ALT - OVER ALT  :lol: Eller  at være tæt på at klippe en hale eller to  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er heldig kun at have een  :grin: Ved ikke hvor ofte jeg utilsigtet har forsøgt at begrave en kat  - I ALT - OVER ALT  :lol: Eller  at være tæt på at klippe en hale eller to  :lol:

 

 

Min kaster sig i græsset ca 2 meter fra hvor jeg roder rundt , og bevæger jeg mig 5 meter , rykker den da bare de 5 meter også ,

 

Går jeg ind og tænker , koldt at drikke , væk fra solen , så står katten og "Kalder" på mig , går jeg ud , så stopper den *GG*

 

Underligt Kræ eller nowet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...