Hop til indhold

Recommended Posts

Det er ved at være længe siden jeg har fået massage i Østergade, så på fredag vil jeg, igen, forbi adressen. Dog kun for massagen. 

 

Så hold øje - jeg skriver en anmeldelse til weekenden.  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg, igen, besøgt Østergade i Struer. *hmmm*

 

Det var lidt et tveægget sværd... Jeg havde bestemt mig til at jeg KUN ville have massagen, for det var det jeg trængte til. Ikke andre forventninger, undervejs. Så måtte hele massage delen gøre udslaget for om der skulle ske mere.

 

Det gjorde der så ikke, overhovedet.  :-P

 

Jeg havde bestilt tid til kl. 17 og ankom 5 minutter før.
 

Pigen der hedder Bee, (hvis det staves sådan), genkendte mig og var glad for at se mig, igen. Hun har været hjemme og er nu tilbage.

 

Da vi kom i kælderen bestilte jeg en times massage, og pointerede at jeg kun ønskede massage. Alligevel spurgte hun om jeg ikke ønskede et HJ, men jeg forklarede at jeg ikke havde lyst til at tage stilling til diverse ekstra ydelser på forhånd, da jeg bare trængte til at få musklerne løsnet i benene.

 

Her skulle jeg nok bare have gået, for hun blev, virkelig, uengageret, fra det øjeblik. Hun havde været smilende og snakkesalig, indtil, men lige i det øjeblik blev hun mut, og begyndte at tygge på sit tyggegummi. 

 

Nå, men op på briksen og så må jeg ærligt sige at jeg fik en rigtig god massage. Ikke til et 10 tal, på skalaen, men 8 - 9 skal man jo heller ikke klage over.

 

Da jeg lå på ryggen og hun var igang med mine ben, konstaterede jeg at der var 15 min. tilbage (troede jeg), så jeg begyndte at se frem til at mine ben lige skulle have det sidste, da hun pludselig stoppede og kiggede på mig og spurgte: "Hvad så, skal du have det HJ"? Jeg blev lidt forvirret, for hvordan kunne hun tro at jeg ville have et HJ når jeg havde sagt nej, og jeg lå der med slap pikkemand. Så jeg takkede igen nej - og specielt da hun sagde at det "kun" kostede 400,-

 

Og her blev det så lidt ynkeligt... For pludselig ville hun forhanlde om prisen på et HJ, og da jeg satdig takkede nej til det, spurgte hun hvad jeg så ville betale for. Hun sagde jeg kunne betale hende for lige det jeg gerne ville. Men her var jeg allerede stået helt af på griskheden. Jeg tænder altså ikke særlig meget på en tyggegummi gnaskende massøse, der står med hænderne i siden som en fornærmet teenager.

 

Nå, men det korte af det lange er at ved mit afslag, så vendte hun rundt, uden yderligere kommentarer og forsvandt ovenpå, og så var det tiden at komme i tøjet - efter 45 minutter...  :???:

 

Mens jeg stod der og kom i tøjet kunne jeg høre at der blev råbt en del ovenpå, så det var åbenbart ikke så vel set at jeg havde sagt nej til noget ekstra. Og da jeg gik var "mutter" ikke lige så smilende, som hun plejer at være når jeg har forlystet mig i kælderen i timevis. Men der har jeg jo også smidt en del penge i forretningen til diverse udskejelser af både den ene og den anden art. Men der har jeg også haft mere "skumle" planer med de søde piger inden jeg kom.  :mrgreen:

 

Jeg havde gjort 300 kroner klar som hun skulle have haft i drikkepenge for et veludført arbejde, men pga. den afslutning med efterfølgende råben, ovenpå, bestemte jeg mig til at de penge havde det bedst i min lomme. Så jeg nøjedes med at stikke hende en 50'er og så konstatere at jeg har været der for sidste gang. Hun havde jo, sådan set, allerede fået en 100 kroneseddel ved at stoppe 15 minutter for tidligt. Det var egentlig min hensigt at lave en aftale til næste fredag, hvor jeg så ville have det hele, og mere til. Det blev så kun ved hensigten.

 

Jeg har haft mange sjove stunder på den adresse, og jeg vil for altid tænke tilbage på det med et smil, selvom det nu er stivnet en anelse.

 

Og hermed blev det tid til at kigge rundt i området efter andre steder at komme. Jeg tror Vattana i Holstebro skal have et besøg, inden så længe. Jeg synes deres forretning ser indbydende ud.  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har da fået sig en hjemmeside. Det plejer de ikke. *he he*

http://www.chiangraithai.com/#!

Okay de billeder er 1000 gange mere lyse end når man besøger stedet.

Prøv at spørg om du kan få mælke spa :D

Sidst jeg var der snakkede jeg med pigen om at der da måtte være travlt, men det var der ikke i følgende hende, måske derfor at de har fået en hjemmeside op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske vist er det noget tid siden, jeg sidst fik kroppen æltet igennem. Min favorit er altså RTN på Søndergade i Struer. Mutter masserer virkeligt så man kan mærke det - absolut den bedste Thai-massage jeg har fået af de måske 10 steder, jeg har besøgt. Og ja - jeg har også fået mere hos RTN......

God weekend brødre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet idag. Fik en ikke så imponerende massage af en lidt buttet pige. Hun tilbøjelig også hjælpe for 200 ekstra. Men jeg takkede pænt nej. Ikke lige stedet jeg kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man skal gå til thai massage så besøg rojana i Holstebro jeg har brugt hende mange gange hun er mega dygtig kan flere ting

især ømme muskler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...