Hop til indhold

Elise - nogen der har prøvet hende?

Featured Replies

Skrevet

Jep... Fra mange besøg igennem tiden og et fint venskab indenfor og udenfor klinikerne. Smuk empatisk og teknisk dygtig. Ingen vårhare ( medio/slut 30'erne) - utroligt flotte llet forbedrede bryster og uden tatoo's.

Har ikke ændret meget på konceptet siden jeg mødte hende første gang i det gule hus på A15 - fuld opmærksomhed og god teknik - eneste ændring jeg kan komme indanke er at hun nu også tilbyder græsk

Jeg har kendt hende i en årrække og anser hende for en af branchens allerdygtigste og sødeste piger -

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Kan du beskrive hendes udseende lidt nærmere? Jeg går ud fra at billederne i annoncen ikke er ægte...

Skrevet

Ja, lidt mere info om hendes udseende ville være nyttigt... Billedet er hendes numser virker meget fristenende - hvis det er ægte.

Skrevet

Billederne er ægte - men de har nogle år på bagen..

Sidst jeg så hende (3 måneder siden) var hun 1,67 sådan cirka :) (og det ændrer sig jo ikke meget i vores alder)

Slank/petit - med for kroppen relativt store bryster, brunette med langt kraftigt hår, let orientalsk udtryk med høje kindben(men 100% dansk).

Væsen -tjah her er der kun 1 ord - dannet, hvilket også er årsagen til vores private venskab

Skrevet

smag og behag er jo altid individuel - men jeg har KUN gode oplevelser med hende...  

retfærdigvis skal jeg jo så lige tilføje at vi jo også kender hinanden (venner - ikke kærester, vi er begge gift med nogle andre heldige (suk) nogen..) udenfor denne genre - så helt ufarvet er min beskrivelse jo nok ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.