Hop til indhold
Rolias

Frit bordelbesøg

Recommended Posts

Sad lige og ledte et noget i nogle gamle sager og så fandt jeg dette ubenyttede tilbud fra en svunden tid - gad vide om den stadig virker ... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, Rolias, her bliver jeg nok nødt til at gøre dig urolig(as).

Det hører en svunden tid til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, Rolias, her bliver jeg nok nødt til at gøre dig urolig(as).

Det hører en svunden tid til.

 

Det må vi sgu have indført.

Sikke et pres der ville opstå på socialkontoret, med alle de værdig trængende i dette land :cool:

 

Måske et tema, hvis man ønsker at stille op til valg : "Fri phisse til alle mellem 9-15"

Gad vide om vedkommende ikke ville blive valgt ind, med overvældende mange stemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et tema, hvis man ønsker at stille op til valg : "Fri phisse til alle mellem 9-15"

Gad vide om vedkommende ikke ville blive valgt ind, med overvældende mange stemmer.

 

Hmmm... i dag ville de kvindelige vælgere jo så stå i kø for at spørge om hvad de får i stedet for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm... i dag ville de kvindelige vælgere jo så stå i kø for at spørge om hvad de får i stedet for.

 

 

Tjaa, med den øgede kundetilgang som kupon'en formentligt giver, så er det vel nærliggende at tilbyde de værdigt trængende kvinder et aktiveringsforløb på en massageklinik...

 

eller måske ligefrem en prøveansættelse med løntilskud...???

 

:grin: :grin: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle, tak for jeres kommentarere 

 -  beklager jeg har været væk et stykke tid ... - oprindelsen fortaber sig men jeg tror jeg fik den en gang i 80'erne - nok en joke, men den var sjov så jeg gemte den :-) - måske skulle jeg prøve den af en dag ! !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...