Hop til indhold

Frit bordelbesøg

Featured Replies

Skrevet

Sad lige og ledte et noget i nogle gamle sager og så fandt jeg dette ubenyttede tilbud fra en svunden tid - gad vide om den stadig virker ... :wink:

Skrevet

Haha...grineren. Hvor kommer det fra?!

Skrevet

Det ser sgu ægte ud. Er det en spøg, eller er det fra GAMLE dage?

Skrevet

Hæhæ, Rolias, her bliver jeg nok nødt til at gøre dig urolig(as).

Det hører en svunden tid til.

Skrevet

Hej dredge,

Det var squ da tidier, hvad gik der galt her;-)

Lume

Skrevet

Hvor gammel er sådan en sag?

Skrevet

Hæhæ, Rolias, her bliver jeg nok nødt til at gøre dig urolig(as).

Det hører en svunden tid til.

Det må vi sgu have indført.

Sikke et pres der ville opstå på socialkontoret, med alle de værdig trængende i dette land :cool:

Måske et tema, hvis man ønsker at stille op til valg : "Fri phisse til alle mellem 9-15"

Gad vide om vedkommende ikke ville blive valgt ind, med overvældende mange stemmer.

Skrevet

Måske et tema, hvis man ønsker at stille op til valg : "Fri phisse til alle mellem 9-15"

Gad vide om vedkommende ikke ville blive valgt ind, med overvældende mange stemmer.

Hmmm... i dag ville de kvindelige vælgere jo så stå i kø for at spørge om hvad de får i stedet for.

Skrevet

Hmmm... i dag ville de kvindelige vælgere jo så stå i kø for at spørge om hvad de får i stedet for.

Tjaa, med den øgede kundetilgang som kupon'en formentligt giver, så er det vel nærliggende at tilbyde de værdigt trængende kvinder et aktiveringsforløb på en massageklinik...

eller måske ligefrem en prøveansættelse med løntilskud...???

:grin: :grin: :grin:

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hej alle, tak for jeres kommentarere 

-  beklager jeg har været væk et stykke tid ... - oprindelsen fortaber sig men jeg tror jeg fik den en gang i 80'erne - nok en joke, men den var sjov så jeg gemte den :-) - måske skulle jeg prøve den af en dag ! !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.