Tip toe 1745 Skrevet 3. Juli, 2014 Vil ikke bruge den med biograffilmen, som man så ikke ser alligevel. Så havner man måske i løgnedetektoren med spørgsmål som "Var det en god film" osv. Og senere kan man havne i en situation hvor man skal lade som om man har set filmen, selvom man ikke har og intet kender til indholdet. Hvis fruen får bare én mistanke om, at man ikke har set filmen, så er der et vindue på to timer man skal redegøre for. Jeg har brugt denne biograf-undskyldningen to gange i hele livet. (Mange år siden). Én gang fordi jeg havde en affære med en kvinde, og jeg kendte hendes mand. Og én gang fordi jeg havde en affære med en eks. Den undskyldning er frygtelig akavet at skulle forholde sig til bagefter. Nu holder jeg mig til to slags vinduer: 1) De korte, som findes på vej hjem fra arbejdet. Det kræver GPere som holder til i en geografisk lukrativ position og tilbyder hurtige 15min sessions. 2) De lange som jeg kun anvender når tilfældighederne åbner dem, uden mit initiativ. Eksempelvis en "sygedag" eller hvis hun deltager i et arrangement uden mig. Puuuha sikke en masse planlægning. Skal glædespiger også planlægge så meget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 3. Juli, 2014 Det kommer lidt an på browseren. Men det er muligt du kan slippe af med det, ved at cleare din historik og cache, og så efterfølgende sørge for at den ikke lagrer det igen, f.eks. ved at bruge private browsing (kan også hedde andre ting afhængigt af browsesr). UPS Mobiltelefoner - Ligeefter skilsmissen havde jeg haft kontakt med en glædespige, og havde glemt alt om hendes nummer indtil datteren skulle låne mobilen 'Far, Hvem er xxx? ØHHHH Reddede den, og har aldrig siden lagret den slags numre på telefonen - Hellere en lap i tegnebogen . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Juli, 2014 ..... Og senere kan man havne i en situation hvor man skal lade som om man har set filmen, selvom man ikke har og intet kender til indholdet. Hvis fruen får bare én mistanke om, at man ikke har set filmen, så er der et vindue på to timer man skal redegøre for. Puuuha sikke en masse planlægning. Skal glædespiger også planlægge så meget? Du kan da bare sige, (at filmen var så kedelig), at du faldt i søvn . Og ja: Det kræver sgu' god og lang planlægning at begå sig i dette univers, for man skal i god tid derhjemme så "frø". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. Juli, 2014 UPS Mobiltelefoner - Ligeefter skilsmissen havde jeg haft kontakt med en glædespige, og havde glemt alt om hendes nummer indtil datteren skulle låne mobilen 'Far, Hvem er xxx? ØHHHH Reddede den, og har aldrig siden lagret den slags numre på telefonen - Hellere en lap i tegnebogen . . . . Just præcis. Hellere en lap i tegnebogen. En sådan har jeg faktisk også, med nummeret skrevet med romertal. Men ellers kan jeg det faktisk udenad. Noget af det første, jeg gør, når jeg forlader min sexformidler, er at rense bollofonen for de udvekslede sms og loggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 3. Juli, 2014 Just præcis. Hellere en lap i tegnebogen. En sådan har jeg faktisk også, med nummeret skrevet med romertal. Men ellers kan jeg det faktisk udenad. Noget af det første, jeg gør, når jeg forlader min sexformidler, er at rense bollofonen for de udvekslede sms og loggen. Er ikke gammel nok til at kunne romertallene Men nummeret kan altid kamoufleres på en eller anden måde . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. Juli, 2014 Helt Enig med Arne Diller. De bedste dækhistorier, er dem, der ligger så tæt på virkeligheden som muligt. Jeg bruger aldrig selv de vilde løgnehistorier, da jeg ender med at løbe sur i det. Nu har jeg godt nok aldrig haft behov for at lyve i mine forhold, da de fleste har været åbne eller semiåbne og bygget på 100% ærlighed, men jeg har haft behov for dækhistorier i mange andre sammenhænge - som når jeg f.eks. skal forklare omgangskredsen hvorfor jeg pludselige skal til Tyskland .... og erfaringerne er rigtig dårlige med at komme for langt ud i de vilde historier Skal du snart med til Tyskland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg