Hop til indhold
Guest young money

Amatør sugardaters 4-kant(!)

Recommended Posts

Guest young money

Hej alle brugere af Euroguide,

 

Nu har jeg gennem et par år været free runner her på sitet men har nu besluttet mig for at bidrage en smule med mine oplevelser rundt omkring :)

 

Kort om mig: Jeg har gået til piger i omkring 8 år on/off siden jeg blev 18. Er helt klart mest til de danske, Primært GFE, slanke unge piger.... Har primært besøgt steder som Club Amazing(tidl valby) , Cassiopeia, pussy galores og nok mest Romantica hvor min favorit PT helt klart er Jasmin! Helt igennem et dejligt pigebarn, vi klikker ud over det sædvanelige.. Derudover har jeg besøgt en del steder en enkelt gang og også en del steder i udlandet fx, berlin, madrid, hamborg, thailand. Det var vidst nok om mig.... :)

 

Amatørpiger er noget der kan være svært at finde men idag havde jeg en vild oplevelse gennem sugardaters. 

 

Jeg kigger efter en ung pige (18-20 år) som er amatør og kan komme på besøg hos mig. Jeg får en dialog op og køre med en pige som så pludselig tilbyder at hun da kan tage sin tvillingsøster(!) OG en veninde med!  :shock: aldrig har jeg hørt mage... efter lidt snak frem og tilbage får vi faktisk sat en aftale op med at de alle 3 salg komme her. 

 

De kom med metroen(!) og gik så resten af vejen... Det var helt klart noget nær de allermest amatør agtige piger man kan komme i nærheden af.. På den gode måde.

De kom desværre ca 1,5 time efter planen men havde dialog med den ene hele vejen... Da de kommer tænker jeg at de så lidt skarpere ud på billederne, men der står jo 3 piger på ca 18 år foran mig og er klar til at have sex, de par kilo de havde for meget valgte jeg i denne omgang at se gennem fingre med, selvom jeg mest er til de slanke. 

 

De spørger efter et par minutter om vi ikke bare skal gå lige på for det synes de er frækkest... SÅ vi ryger ind i soveværelset, 4 mand høj i min 140*200 cm STORE :ugeek:  seng.... de går igang med at give mig et godt blowjob - der er noget frækt over flere damer om ens pik! Jeg kysser med dem alle på skift, giver to finger på en gang, de ligger og kysser og piller ved hinanden.. De var alle våde naturligt og tændte på hvad der skete. Jeg får kneppet dem alle 3 i forskellige stillinger, når at komme to gange, og den ene af pigerne kommer også, under hvad der nok varede omkring en times tid. 

 

Oplevelsen var super sjov og fræk... 5.500 måtte jeg slippe til dem ialt.. For en time med 3 piger er det vel ok, men stadig mange penge, det var ikke det bedste sex men selve oplevelsen og hænder, patter og fisse over det hele gør at det er noget man vil huske for evigt... !  :mrgreen:

 

For at fuldende "amatør oplevelsen" tager de efter vores hyggestund direkte i byen..... 

 

Plusser:

4-kant med 3(!) piger om mig

Oplevelsen i sig selv

Unge 100% amatører

 

Minusser: 

Prisen

De havde drukket lidt kunne jeg lugte, men var ikke fulde.. 

kroppene var ikke de flotteste

 

 

Gentagelse? Ikke for 5.500 med de samme piger, men kunne godt finde på at se den ene af dem igen, det var noget mere kemi end med de andre 2.. 

 

Normalt ville jeg have lidt ondt i numsen over at bruge 5.500 kr på sådan en oplevelse - men OPLEVELSEN var det hele hver og jeg kan nu sidde med et smørret grin på resten af aftenen... Hold da kæft det var vildt at prøve! :)

 

/ young money  :arrow:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Det er den ene af dem og hende jeg havde kontakten med ... I skal være klar over at de beder om at få et billede af jer inden de vil aftale yderligere..

Redigeret af young money

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved næsten ik hvad jeg skal sige. Men min mor har opdraget mig til at være optimist.

Har ellers altid set Sugardaters hjemmesiden som den Danske svar på Russianbabeswantsexforfreeandmarrysexyoufree.com

Godt for dig. Bravo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

isa94

 

Det er den ene af dem og hende jeg havde kontakten med ... I skal være klar over at de beder om at få et billede af jer inden de vil aftale yderligere..

Jeg kan ikke finde nogle ved det navn derinde, har du et link eller mobil nr så man kan få fat i dem på ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Tak for positiv feedback :)

Jo det koster ca 200 at være medlem i en måned tror jeg det var.. Derudover har jeg også haft kontakt til andre der ville mødes for alt mellem 2-6000 kr .. Så der er muligheder ... Man skal bare være ihærdig nok tror jeg ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed oplevelse og tak fordi du deler den med os andre :). Jeg har selv prøvet sugardaters og man kan være heldig, men pigerne er lidt urealistisk med deres priser, men det er nok udbud og efterspørgsel ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Helt enig... Nogle vil have 5-10k for 1-2 timer... Det er urealistisk - men der må jo være nogle der betaler det ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan være heldig på SugarDaters....

Jeg har i 3-4 måneder haft en meget-meget lækker Sugar som jeg mødte der inde.

Så hende 3-4 gange hver måned, var sammen ca. 3 timer hver gang og det var mig selv der sagde farvel og tak for i dag, havde lige så meget sex jeg havde lyst til hver gang, ingen grænser og masser af GFE .....2.300 hver gang.

Måtte selv stoppe det.....fik (desværre) følelserne lidt i klemme :)....grin bare - det er ok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...