Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

Guest bogholderen

Der er rigtig mange pigemunde, der har smagt på min tisser uden filter i årernes løb, og blev testet sygdomsfri her for nyligt. Der er sikkert en teoretisk større chance for at få noget ved pikkeslik end misseslik, men hvad kan man bruge det til, når det nu er en pik man har ;).

Jeg ved ikke helt hvad Pia har med det at gøre, men de danske klinikker har hyklet grimt gennem årerne. Dels ved at lancere misseslik som sikker sex og pikkeslik uden som usikker sex, og dels ved på forum og i annoncer at antyde, at de udenlandske konkurrenter var handlede, og ikke bare kom fra fattige lande for et få en bid af kagen her, noget som enhver idiot kan se det logiske i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Der er rigtig mange pigemunde, der har smagt på min tisser uden filter i årernes løb, og blev testet sygdomsfri her for nyligt. Der er sikkert en teoretisk større chance for at få noget ved pikkeslik end misseslik, men hvad kan man bruge det til, når det nu er en pik man har ;).

Jeg ved ikke helt hvad Pia har med det at gøre, men de danske klinikker har hyklet grimt gennem årerne. Dels ved at lancere misseslik som sikker sex og pikkeslik uden som usikker sex, og dels ved på forum og i annoncer at antyde, at de udenlandske konkurrenter var handlede, og ikke bare kom fra fattige lande for et få en bid af kagen her, noget som enhver idiot kan se det logiske i.

Jamen jeg kan nemt fortælle dig, hvad Pia med det at gøre, nemlig 0 

:) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså Prøvemand, så tager vi den lige en gang til for arveprins Knud.

Allerede på side 2 skrev jeg: Nej, det er bestemt ikke min opgave i livet at lege politimand, mor eller moralens vogter for voksne mennesker, der vælger at kaste blår i øjnene på sig selv. Det er kundens ansvar og riskovurdering, når han vælger at dyrke usikker sex.

Af den bemærkning kan du udlede at jeg vil skide hele møllen en hatfuld, hvad kunderne gør - eller pigerne for den sags skyld, det er jeg helt ligeglad med. Forstod du det Prøve? Ellers må du forklare mig i detaljer hvilken del af ordet ligeglad det er som du ikke forstår.

Det jeg påpeger igen og igen og nu en gang til for din skyld er, at det er naivt at bilde sig selv ind at risikoen ved superfransk kun er teoretisk.

Du derimod vil gerne sætte tingene op i fronter, Hvis man får slikket fisse har man i dine øjne mistet retten til at udtale sig om superfransk og det gør du jo kun i et forsøg på at fratage mig min ret til at have en mening om tingene offentligt. Men sådan spiller klaveret altså ikke Prøve. Jeg elsker at få slikket kusse og jeg får den slikket af adskillige gange hver dag og jeg udtaler mig om superfransk som det passer mig og DU har nul, nix og NADA ret til at forsøge at fratage mig min ytringsfrihed ligegyldigt på hvilket grundlag.

Det der gør at DU og flere andre i tråden sætter mig og Jasmin under beskydning er, at vi rykker jer ud af den løgn i godt selv ved i lever i og det gør ondt.

Her Prøve, tag en tudekiks

Du slipper utroligt uheldigt fra dit forsøg på ikke at spille politimand. Og tilmed i en meget skinger tone.

Man kan godt argumentere for sine synspunkter, uden denne skolelærer attitude. Så accepter dog at nogle har en anden holdning end du. Jeg accepterer og respekterer din holdning, og vil da gerne diskutere. Men ikke på det sproglige plan du lægger for dagen. Hvis du kan argumentere for, at alle superfransk elskere lever på en løgn, så vil jeg gerne høre mere. Men i en ordentlig tone. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Du slipper utroligt uheldigt fra dit forsøg på ikke at spille politimand. Og tilmed i en meget skinger tone.

Man kan godt argumentere for sine synspunkter, uden denne skolelærer attitude. Så accepter dog at nogle har en anden holdning end du. Jeg accepterer og respekterer din holdning, og vil da gerne diskutere. Men ikke på det sproglige plan du lægger for dagen. Hvis du kan argumentere for, at alle superfransk elskere lever på en løgn, så vil jeg gerne høre mere. Men i en ordentlig tone. Tak.

Jamen jeg bliver i så godt humør af at gentage mig selv 4 gange :) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo ikke alt der kan klares med 2 piller.

Jeg mener da at kunne huske en herinde som skrev, at han havde fanget noget som lægerne ikke anede hvad var, og "pissede glasskår" på 5. år

Svien i urinrør kan være så meget, herunder ret meget der ikke er seksuelt overført:

http://www.sundhedslex.dk/urinroer-svie-i-urinroer.htm#Om_svien_i_urinrret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg bliver i så godt humør af at gentage mig selv 4 gange :)

Knus Pia

Nu bliver notorisk vrøvl,jo ikke mere rigtigt af at blive gentaget i det uendelige.

I rest my case.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig - ganske vist hedder en løbsk olieboring som BP var involveret i i den Mexikanske Golft et "blow out", men vi er vist kommet for langt fra trådens emne :-)

Jo jo, men nede på havbunden sidder der en "blow out preventer" (som desværre ikke virkede optimalt den dag) Http://m.youtube.com/results?q=deepwater%20horizon%20blowout%20preventer&sm=1

Så nu røg vi da helt af sporet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..

igen pia for prins knud som du åbenbart kan lide.. :cool:

1 jeg ikke sagt super fransk var uden risiko.

2 jeg ikke sagt du ikke ret til at udtale, men at de moralske kastning over de som søger super fransk, er hult da du selv er med til at give usikker fransk, og meget belejligt glider let her over denne... at du som en der har multi partner faktiske udgøre den største smitte risiko, for videreføre sygedomme, og ikke kunde som søger super fransk..

for du kigger ikke dine kunder efter i munden inden de giver dig fransk, samt glider du op og ned over penis uden gummi ikke 100% sikkert...

3  ignorere faktiske pige som siger hun i en del år har givet og aldrig haft problemer, det afviser du med, de skjuler det, meget vel, men så undre det mig at de andre luder dele deres sygedomme med dig, når bare mistanken om en luder som fejler noget vil ødelægge hendes forretningen.

4 du og Jasmin ser en del kunder med syfilis sår, jvf jer selv, om at staten ikke har givet officiel advarsel om dette blandt heteroseksuelle dansker at det er et stort problem, og at staten siger at de fleste med denne sygdom faktisk er homoseksuelle..omvender du mange homoseksuelle? eller er det måske fordi du ikke har den uddannelse som gør du ved hvad du skal kigge efter sygdoms tegne er? og ja alle kan google, men det er ikke en sundhedsuddannelse...

der er andre sår som faktiske kan minde om det her, og du ved godt nogle gange viser syfilis kun ved sår i munden hvis sår på kønsdele er meget små eller hurtigt forsvunden igen

5 du bliver da underlige aggressive over at blive spurgt/konfronteret med disse ting

god mandag

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Okay Prøvemand, hvem tror du selv der først opdager der kan være noget under opsejling i massagebranchen, staten eller massagepigerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

tja nu er du og jasmin to piger ud af hvad staten mener er omkring 3200 luder der er i DK

så i % er i to er under 1 % af luderne i DK...

så for det første vil jeg tro staten indtil videre, de ser jo hele landet hvis der var en øgning i smittede, og så har i nok ikke 1-5% af kunderne, og jeg tror personligt ikke på i faktisk ved helt hvad i skal kigge efter/på...

samt forholde du dig til at du er faktiske den potentielle den største smittespreder? med ubeskyttet franske til dig da du har fleste sexpartner?

nej det gør du faktiske ikke, og det er lidt trist...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Hej,

tja nu er du og jasmin to piger ud af hvad staten mener er omkring 3200 luder der er i DK

så i % er i to er under 1 % af luderne i DK...

så for det første vil jeg tro staten indtil videre, de ser jo hele landet hvis der var en øgning i smittede, og så har i nok ikke 1-5% af kunderne, og jeg tror personligt ikke på i faktisk ved helt hvad i skal kigge efter/på...

samt forholde du dig til at du er faktiske den potentielle den største smittespreder? med ubeskyttet franske til dig da du har fleste sexpartner?

nej det gør du faktiske ikke, og det er lidt trist...

prøvemanden

Ved du hvad Prøve, jeg har lidt svært ved at se at jeg skulle være smittespreder, da jeg ikke fejler noget ( bliver checket hver 14. dag ), men jeg synes det er lidt sjovt, at du så gerne vil mistænkeliggøre mig og de få dråber skedesekret som mine gæster efter eget valg synes er lækkert at lappe i sig, står vel ikke mål med de 2 spiseskefulde sperm som løber ned i halsen på en pige der giver MEGA 6 til 10 gange hver dag. 

Hvis du virkelig tror det er sikker sex at stikke pillerten ned i halsen på en pige der giver super eller mega, så gør da bare det :)

Så skriver du, at jeg har flest sexpartnere...... I forhold til hvem? Dig? Lille Lise Let På Tå i Istedgade eller who?

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg

4 du og Jasmin ser en del kunder med syfilis sår, jvf jer selv, om at staten ikke har givet officiel advarsel om dette blandt heteroseksuelle dansker at det er et stort problem, og at staten siger at de fleste med denne sygdom faktisk er homoseksuelle..omvender du mange homoseksuelle? eller er det måske fordi du ikke har den uddannelse som gør du ved hvad du skal kigge efter sygdoms tegne er? og ja alle kan google, men det er ikke en sundhedsuddannelse...

der er andre sår som faktiske kan minde om det her, og du ved godt nogle gange viser syfilis kun ved sår i munden hvis sår på kønsdele er meget små eller hurtigt forsvunden igen

Kære Prøve

da du med dine statistikker nødvendigvis må være EGs ubetinget absolut største matematiske begavelse - så er der jo ikke mere at sige til det

hvem kan argumentere mod sådan et tal-geni... 

endvidere - hvem kan argumentere mod at staten naturligvis er alvidende, har totalt styr på alle der eventuelt måtte være syge (naturligvis inkl dem der ikke vil være ved det eller bare ikke ved det) 

kort sagt - Prøvemand - du må naturligvis være EGs Orakel hvad angår viden om sygdomme da du har set alle varianter af alle kønssygdomme helt tæt på, ved nøjagtig hvad du skal se efter, er uddannet så du kan tillade dig at stille spørgsmålstegn ved andres viden

og ikke mindst... du er et geni til at forfatte indlæg uden sproglige fejl som er letforståelige og ikke skal læses flere gange for at give mening - så du må naturligvis også være den person alle der måtte være i tvivl om risici ved superfranske skal henvende sig til hvis de er i tvivl om det mindste... 

det er da soleklart for alle :) ingen tvivl hos nogen overhovedet :) 

vi har fundet EGs kilde til al vigtig viden om dette emne - vi andre behøver faktisk slet ikke sige noget  for EG har Prøvemanden til at sige det hele :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt overrasket over den drejning min tråd har taget :(

Vi taler om en sexolog der advarer om at superfransk ER farligt. Skal vi antage at hun ikke har trukket sin uddannelse i en automat, så er hun vel den af os allesammen der har mest styr på facts, og ikke et selvudnævnt orakel som operere ud fra devisen, jeg alene vide. 

Dernæst er det næsten FOR noller at selvsamme orakel vil gøre et par massagepiger, som har mod nok til at udtale sig om deres erfaringer, ansvarlige for alt hvad der går galt i verdenen samtidig med at der bliver forsøgt på at oppiske en stemning af lige dele paranoia og mistænkeliggørelse. 

Hvad bliver mon det næste der kommer fra oraklet? Jeg sidder faktisk lidt og venter på at oraklet skal fortælle os om at superfransk faktisk er godt for helbredet, dyrk superfransk og lev længere. 

Det er sku lidt en skør skør verden vi lever i og oraklet er vores vejviser. 

Joret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...