Hop til indhold
joret

Super fransk

Recommended Posts

Det har vel også noget med pigens kapacitet at gøre. Der er jo mange brugere herinde, der er meget prisbevidste og jeg tror simpelthen ikke at hverken gadepiger eller importpiger er i en situation hvor de 1) evner at spotte en "dårlig" som Jaz her beskriver, eller 2) har overskud til at sige "skrid makker", hvis de ser en?!

Jeg synes der er noget fundamentalt galt i dette udsagn. Det antyder, at udenlandske piger over en kam ikke passer på sig selv, og antyder samtidigt at de danske gør. Min erfaring med både østeuropæiske piger og latinaer i Tyskland er, at de fleste af dem er udemærket opmærksomme på hygiene og sygdomsrisici. VarmePias opremsning viser samtidig, at der ikke per definition er nogen garanti hos de danske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste det godt på EB, der var en der linkede til en side der lignede denne. I design.

Nogen der ved hvar den hed, jeg kan ikke huske det, og jeg kan ikke finde kommentaren mere.

Redigeret af No sins

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Læste det godt på EB, der var en der linkede til en side der lignede denne. I design.

Nogen der ved hvar den hed, jeg kan ikke huske det, og jeg kan ikke finde kommentaren mere.

dindebat.dk? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Og måske lige præcis derfor at enhver der besidder den slags viden, har et hvis ikke juridisk, så da ihvertfald moralsk ansvar til at handle derefter

Øh, er jeg moralsk forpligtet til at gøre noget??????????????? WHAT?????????????????

Det er sku da ikke min skyld at kunderne vil ha superfransk, en ydelse de oven i købet betaler ekstra for. Det er kunden der stikker sin sygdomsbefængte pik ind i konen efter at ha fået den guffet af uden ude i byen som har et moralsk ansvar. 

Come on, kunderne ved jo inderst inde godt, at det kan gå galt og at det går galt af og til. 

Det bliver en kold dag i helvede inden jeg skal til at rende rundt og rydde op i de piger som superfranskelskerne har gjort syge, så de kan undgå dem og smitte nogen nye. 

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men Pia, uanset hvor mange gange du skriver knus, så er det det er dårlig stil at klappe kaje når du ved præcis hvem disse piger er og der kunne blive sat en stopper for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Men Pia, uanset hvor mange gange du skriver knus, så er det det er dårlig stil at klappe kaje når du ved præcis hvem disse piger er og der kunne blive sat en stopper for det. 

Det vil jeg da overrevle! 

Knus Pia 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øh, er jeg moralsk forpligtet til at gøre noget??????????????? WHAT?????????????????

Det er sku da ikke min skyld at kunderne vil ha superfransk, en ydelse de oven i købet betaler ekstra for. Det er kunden der stikker sin sygdomsbefængte pik ind i konen efter at ha fået den guffet af uden ude i byen som har et moralsk ansvar. 

Come on, kunderne ved jo inderst inde godt, at det kan gå galt og at det går galt af og til. 

Knus Pia

Scenarie

Mand bliver smittet af pige, som du positivt ved er smittet af HIV

Mand knepper kone gravid

Kone føder barn med HIV, som hvis det overlever, skal leve resten af livet med en potentiel dødelig sygdom

Dette kunne være forhindret, ved at dem som sad inde med viden havde gjort noget, men selvfølgelig er det mandens skyld, for han knepper uden kondom

Det hjælper så bare ikke barnet og ville nok ikke være skide sjovt, hvis det var en i ens familie, men skide være med det, for det er jo mandens skyld

Jeg håber bestemt ikke at det kommer til at ske for en nogen der står dig tæt kære Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligefrem rende og rydde op skal du da ikke... Du skal blot sådan ca. samme tid som du har brugt på at skrive dit indlæg, og så blot sende til politiet... Så kan du da med god samvittighed sige du har gjort dit, og måske i yderste konsekvens reddet en uskyldig kone fra HIV - hvad enten hendes mand er en idiot eller ej... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Scenarie

Mand bliver smittet af pige, som du positivt ved er smittet af HIV

Mand knepper kone gravid

Kone føder barn med HIV, som hvis det overlever, skal leve resten af livet med en potentiel dødelig sygdom

Dette kunne være forhindret, ved at dem som sad inde med viden havde gjort noget, men selvfølgelig er det mandens skyld, for han knepper uden kondom

Det hjælper så bare ikke barnet og ville nok ikke være skide sjovt, hvis det var en i ens familie, men skide være med det, for det er jo mandens skyld

Jeg håber bestemt ikke at det kommer til at ske for en nogen der står dig tæt kære Pia

Senarie: 

Kunden efterspørger ikke usikker sex, problem løst. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Senarie: 

Kunden efterspørger ikke usikker sex, problem løst. 

Knus Pia

Det her er jo ikke Utopia kære Pia, men derimod den virkelige verden.

Hvis du ser en lille pige der bliver voldtaget af en klam stodder, går du så bare videre, med den begrundelse at det er jo manden der er galt på den, så det er ikke dit ansvar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligefrem rende og rydde op skal du da ikke... Du skal blot sådan ca. samme tid som du har brugt på at skrive dit indlæg, og så blot sende til politiet... Så kan du da med god samvittighed sige du har gjort dit, og måske i yderste konsekvens reddet en uskyldig kone fra HIV - hvad enten hendes mand er en idiot eller ej... 

Spørgsmålet er om det er en sag for politiet. Det er rigtigt, at der er nogen, der er blevet dømt for at udsætte andre for fare ved at være HIV-smittet og dyrke ubeskyttet sex, uden at informere deres partnere om smitten. Men hvis der 1. ikke er tale om ubeskyttet sex, og/eller 2. de er i behandling, hvilket efter sigende betyder at de ikke smitter, gør de vel ikke noget ulovligt?

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Det her er jo ikke Utopia kære Pia, men derimod den virkelige verden.

Hvis du ser en lille pige der bliver voldtaget af en klam stodder, går du så bare videre, med den begrundelse at det er jo manden der er galt på den, så det er ikke dit ansvar

Utopia er, at jeg er den eneste pige som ved det her. Utopia er det LaLaLand af teorier som superfranskelskerne luller sig selv i søvn med hver dag. 

Hvis du er så bange for at have fået fedtet rotten uden gummi hos en der er syg, så gå da til lægen. 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er om det er en sag for politiet. Det er rigtigt, at der er nogen, der er blevet dømt for at udsætte andre for fare ved at være HIV-smittet og dyrke ubeskyttet sex, uden at informere deres partnere om smitten. Men hvis der 1. ikke er tale om ubeskyttet sex, og/eller 2. de er i behandling, hvilket efter sigende betyder at de ikke smitter, gør de vel ikke noget ulovligt?

Nu taler Pia jo om piger, der er syge, og som tilbyder diverse ydelser uden... 

Og Pia, tja, jeg fatter dig ærlig talt ikke. Det virker som om din vendatta overfor de dumme mænd, der ønsker ydelser uden, overskygger hensynet til de uskyldige der bliver ramt... 

Og ja, vi andre kan blot gå til etablerede danske piger, der kun har ydelser med, men det afhjælper jo stadig ikke problemet. Enige bliver vi dog nok ikke, så jeg er ude af denne diskussion igen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kære Pia

Jeg har ikke noget at frygte andet end den holdning, som du og så mange andre i dette samfund har.

Hvis man ikke ønsker at redde uskyldige, fra et liv med sygdom, blot ved en enkelt anmeldelse, så burde man i mine øgne skamme sig væsentlig mere end manden der knepper uden kondom.

At man kan være så ligeglad med andres liv og helbred, chokerer mig i den grad og er meget værre en idioten der bliver smittet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ingen grund til at køre hets på Pia. Det er ikke hendes skyld at kunderne vil ha fransk uden og at de så risikere at få en dårlig, det ved de jo godt kan hænde, dummere er de jo ikke. Og at ligenøjagtig Bly som guffer uden nu pludselig har udnævnt sig selv til dommer over dårlig stil er vel lidt søgt taget i betragtning at der tydeligvis er en stær i kassen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er ingen grund til at køre hets på Pia. Det er ikke hendes skyld at kunderne vil ha fransk uden og at de så risikere at få en dårlig, det ved de jo godt kan hænde, dummere er de jo ikke. Og at ligenøjagtig Bly som guffer uden nu pludselig har udnævnt sig selv til dommer over dårlig stil er vel lidt søgt taget i betragtning at der tydeligvis er en stær i kassen

Jeg er Gudskelov ikke sygdomsbefængt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere fulgt lidt med på dele af International Sex Guide. Hvis der er nogen, der ikke kender det, er det et forum i stil med dette, bare internationalt. Så vidt jeg husker, er der simpelthen en regel der, at de gider ikke diskussioner om, hvor vidt det er i orden eller ej at dyrke ubeskyttet sex. Der er kun een til at passe på sig selv, og det er en selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om man vælger at guffe med eller uden, er da i høj grad op til en selv, men at man af ren og skær ligegyldighed over for andre menneskers liv ikke gider at foretage en anmeldelse, når man sidder inde med viden, som kan redde uskyldige mennesker fra sygdom osv. det er sgu ikke iorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere fulgt lidt med på dele af International Sex Guide. Hvis der er nogen, der ikke kender det, er det et forum i stil med dette, bare internationalt. Så vidt jeg husker, er der simpelthen en regel der, at de gider ikke diskussioner om, hvor vidt det er i orden eller ej at dyrke ubeskyttet sex. Der er kun een til at passe på sig selv, og det er en selv.

Men hjælper jo ikke rigtigt de uskyldige der bliver ramt, men dem skal vi så bare skide på eller????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Nu taler Pia jo om piger, der er syge, og som tilbyder diverse ydelser uden... 

Og Pia, tja, jeg fatter dig ærlig talt ikke. Det virker som om din vendatta overfor de dumme mænd, der ønsker ydelser uden, overskygger hensynet til de uskyldige der bliver ramt... 

Og ja, vi andre kan blot gå til etablerede danske piger, der kun har ydelser med, men det afhjælper jo stadig ikke problemet. Enige bliver vi dog nok ikke, så jeg er ude af denne diskussion igen... 

Nej jeg er ikke ude i en vendetta, men jeg er ærlig talt træt af at se de her superfransk tråde, hvor risikoen for at blive smittet altid bliver gjort teoretisk og meget meget lille. Det kan godt være der kun er en lille og teoretisk risiko for smitte, men det tror jeg ærlig talt dem der har trukket en nitte og ER smittet er ret ligeglade med. 

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Nu skal man ikke tro på alt der står i wikipedia, da alle og enhver kan skrive heri.

Ja man skal ikke tro på noget som helst. Trykfejl forekommer jo. Hold dig til den engelske wiki og nu mere populært emnet, nu mere usandsynligt, at fejl får lov til at blive stående i mange sekunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej jeg er ikke ude i en vendetta, men jeg er ærlig talt træt af at se de her superfransk tråde, hvor risikoen for at blive smittet altid bliver gjort teoretisk og meget meget lille. Det kan godt være der kun er en lille og teoretisk risiko for smitte, men det tror jeg ærlig talt dem der har trukket en nitte og ER smittet er ret ligeglade med. 

Knus Pia

Men kan altså stadigvæk ikke forstå at du kan være så ligeglad med de uskyldige der bliver ramt.

Dit "had" til mænd, går jo i den grad ud over andre og uskyldige og det mener jeg ikke er ok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...