Hop til indhold
Brutus

Nysgerrige naboer eller blot paranoia?

Recommended Posts

Affødt af nogle tanker, som MrT har gjort sig i en anden tråd:

Et spørgsmål til Jer piger, som arbejder PD (privat diskret): Har Jeres naboer en anelse om, hvad der foregår?
Hvis en af mine naboer havde et mylder af fremmede mænd rendende, som kommer på alle tider, er der kort tid og går igen, så tror jeg nok at jeg ville undre mig. Og jeg hører ellers ikke til den mest nysgerrige slags.

Og et spørgsmål til mine køns-fæller: Har I nogensinde følt at folk har kigget mærkeligt efter Jer og evt sagt noget, når I har besøgt en PD-pige?
Jeg har aldrig selv bemærket noget, selv om jeg bestemt kan genkende MrT's "paranoia": at alle nok ved hvad jeg kommer der efter.
Af og til har jeg, efter et besøg hos en pige, mødt en mand, som stod og forsøgte at gjøre sig usynlig ved trappeopgangsdøren. Har så blot ladet som ingenting, han skulle jo nødig tro at jeg var én af de lokale, som havde gennemskuet, hvad han var for en :P

/Brutus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er bekendt med at en PD har haft besøg enog meget tæt på min bopæl.

Jeg opdagede ikke en skid, på trods af jeg ville finde det dybt interessant at holde øje med :)

Hvis det nu er et bordel, så ville man nok opdage noget. Tror da også dem der bor ovenpå Cassiopeia eller Club Erotica i København, udmærket godt ved at de er der.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt en pige to gange, hvor der mellem de to gange var sket det, at hækken til naboen nærmest var blevet fjernet, og da han var i gang med mere havearbejde, undlod han bestemt ikke at glo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Næ, aldrig ved besøg hos privat diskret piger. Det har også været meget diskrete steder. Naturligvis kan jeg ikke vide om der sidder nogen bag duggede ruder og kigger, på den anden side af gaden.

Men er duseme tit blevet lagt mærke til når jeg har brugt en thaiklinik. Nogle ser forargede ud, nogen smiler, andre lader som om de ikke bemærker mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Set fra den anden side..

Sidste år boede jeg 8 mdr. sammen med ex'en, i Mollerup. ca 150m fra stedet derude.

Ingen af os opdagede noget som helst. Det var først senere jeg fandt ud af der var et sted derude.

Og de har endda rødt lys i vinduet, ud til hovedvejen.

At det så virker som et skummelt sted, med Afrika piger, er en anden sag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet at forlade min sexformidlers rede, mens rengøringsmanden var i gang med at vaske trappen lige udenfor. På hans svedne ansigtsudtryk kunne jeg se, at han udmærket godt vidste, hvad jeg havde foretaget mig.

Jeg kunne ikke dy mig for at sige: "Nå, der har vi jo Meyer med kosten", og så gik jeg ned ad trappen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg kender et par som bor i et parcelhus, lige overfor dem er der en pige som har PD derhjemme, og haft det minst de sidste 3 år.

Engang fik jeg bragt i snak, hor meget man kendte til ens naboer, i forbindelse med et forslag om nabo hjælp, de fortalte om naboerne til den ene og anden side og om genboerne, om hende der har PD, fortalte de at hun var selvstændig konsulent, så rådgav mindre virksomheder i marketing. De anede intet om hvad der skete derover.

Så det kan gøres diskret :)

Selv fravalgte jeg et besøg, da jeg fik adressen, ingen grund til, at lege med ilden.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næh, det tror jeg da ikke.... Bor næsten ved siden af en bedemand, han vinker og smiler altid når jeg kommer gående, -det samme hans kone.... Har aldrig snakket med dem, men vi vinker altid til hinanden, sjovt ;) Men nu det heller ikke fordi jeg har mange, starter somregel sent og slutter tidligt (fordelen ved at være egen chef) Nu har jeg så også egen indgang, mon ikke også det hjælper på det? -Man er vel somregel mere nysgerrig i opgange og kommer hinanden mere ved....?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næh, det tror jeg da ikke.... Bor næsten ved siden af en bedemand, han vinker og smiler altid når jeg kommer gående, -det samme hans kone.... Har aldrig snakket med dem, men vi vinker altid til hinanden, sjovt ;) Men nu det heller ikke fordi jeg har mange, starter somregel sent og slutter tidligt (fordelen ved at være egen chef) Nu har jeg så også egen indgang, mon ikke også det hjælper på det? -Man er vel somregel mere nysgerrig i opgange og kommer hinanden mere ved....?

Molly: Iflg. din annonce på Side6.dk, har du da hele 3 "egne indgange"??? :-P

Spøg til side.... Min søster boede i en årrække nabo til et bordel med udenlandske piger på Amager (privat parcelhus i nærheden af Englandsvej). Hende og kæresten kunne i hvert fald ikke undgå at vide, hvad der foregik. Dels kunne de mere højrøstede piger og gæster ret tydeligt høres igennem de åbentstående vinduer om sommeren, og dels er der enkelt gange også blevet banket på den forkerte hoveddør af lettere overrislede, men lystne herrer, der i farten havde taget fejl af husnummeret! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg boede for en del år ved siden af en GP på Mariendalsvej Frederiksberg. Hun var altid skide sød og jeg vidste det helt sikkert godt.

Det var på 4. sal, men jeg er ikke sikker på om der var andre i opgangen der var klar over det.

Måske der er nogen herinde der har sagt hej til hende ;-)

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stod han også og pillede ved kuglen?

Det har i givet fald været en af dem i hans bukser :), for jeg mindes ikke, at der er nogen på gelænderet :lol: :lol:.

Men jeg må vel hellere inden alt for længe tage ind og se efter ;).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg boede for en del år ved siden af en GP på Mariendalsvej Frederiksberg. Hun var altid skide sød og jeg vidste det helt sikkert godt.

Det var på 4. sal, men jeg er ikke sikker på om der var andre i opgangen der var klar over det.

Måske der er nogen herinde der har sagt hej til hende :wink:

Og du benyttede dig ikke af muligheden for at spare transportudgifter andetsteds hen? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror helt sikkert at naboerne ved det her hvor jeg er... 

hvorfor alle mine gæster får besked på at gå lige ind UDEN at banke på/ringe på  så vi ikke fortyrrer naboerne eller vækker unødig opsigt.... det er nu en gang lettest hvis gæsten opfører sig som om han hører til :) 

desværre er det ikke alle der læser den besked jeg sender dem - og så er det jo svært at være anonyme... men de fleste gør da heldigvis 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og du benyttede dig ikke af muligheden for at spare transportudgifter andetsteds hen? :P

Nope, for jeg var 20 og hun var den dejlige type der gav kaffe og tudekiks, men ikke gad små drengerøve

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nope, for jeg var 20 og hun var den dejlige type der gav kaffe og tudekiks, men ikke gad små drengerøve

Det var da synd. Men det er måske så mange år siden, at cougar-begrebet endnu ikke var opfundet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da synd. Men det er måske så mange år siden, at cougar-begrebet endnu ikke var opfundet?

ca 23 år siden og jeg var lige blevet færdig med at være soldat.

Om cougar-begrebet eksisterede kan jeg ikke huske, men kan huske at hun altid smilte pænt til mig og smid en af mine venner på porten, da han i kådhed ringede på døren.

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg

ca 23 år siden og jeg var lige blevet færdig med at være soldat.

Om cougar-begrebet eksisterede kan jeg ikke huske, men kan huske at hun altid smilte pænt til mig og smid en af mine venner på porten, da han i kådhed ringede på døren.

Hæhæ, under alle omstændigheder har det da været et spændende naboskab, du har haft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Well - En af mine venner havde på et tidspunkt en arbejdende pige som nabo i en kælderlejlighed - og det var ikke bolcher og saftevand hun solgte :D .

Hvordan han fandt ud af det ved jeg ikke - jeg opdagede aldrig selv noget når jeg besøgte ham - og det på trods af at han selvsagt havde pirret min nysgerrighed.. men jeg tror det var rendet af mænd ind og ud, der afslørede hende.

En dag kunne han ikke dy sig og spurgte en mand, der kom ud derfra om det var godt? Manden lyste op i et stort smil og sagde: "JA!" he, he

Nu er min ven flyttet og i dag har han nogle noget mere kedelige naboer :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min og hendes lejlighed, lå ved siden af hinanden og væggene var ikke tykke.

Mine venner og jeg har fået adskillige inspirerende aftener til at gå med at sidde i den ene stue og lytte med og flere af mine venner talte ofte om at ringe på ;-)

Da en af dem endelig fik samlet sig mod nok til det, blev han så smidt på porten.

Jeg vil dog sige at jeg selvfølgelig aldrig så om der var penge involveret, men hvis det ikke var tilfældet, så må jeg sige at damen havde et ganske så interessant social liv ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

....

Af og til har jeg, efter et besøg hos en pige, mødt en mand, som stod og forsøgte at gjøre sig usynlig ved trappeopgangsdøren. Har så blot ladet som ingenting, han skulle jo nødig tro at jeg var én af de lokale, som havde gennemskuet, hvad han var for en :P

...

Det er ganske vist et sidespring ift. trådens emne, men jeg havde en lille skæg oplevelse i februar med en meget genert "næste mand". Jeg kom ud fra min faste thaiklinik i samme øjeblik som han ville ringe på - og han reagerede indenfor 1/10 sekund med et forskrækket hop, fik vendt ryggen til, trukket hætten på jakken op og var pludseligt meget interesseret i sin telefon.

Jeg synes det var lidt overdrevet med den generthed, da det måtte være nemt at regne ud, at jeg nok havde været der af samme grund som han selv var kommet - og så må jeg indrømme jeg blev en lille smule ondskabsfuld. Min massør den dag var en meget snakkende pige, så det var ikke svært at holde samtalen gående i døren - mens staklen blev ved med at lade som om han var opslugt af sin telefon.  

Jeg må indrømme at jeg også helst selv smutter ind og ud ubemærket - selv hvis det er i en fremmed by, hvor det eneste man risikerer er et forarget blik fra en ukendt. Men hvorfor er vi så beklemte ved situationen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine venner og jeg har fået adskillige inspirerende aftener til at gå med at sidde i den ene stue og lytte med og flere af mine venner talte ofte om at ringe på :wink:

Jeg bor, som vist nok tidligere skrevet, ud til en lukket gård i en karre. Og det er ikke småting, hvad der i mange varme sommernætter kan blive sluppet ud i gårdrummet af lidenskabelige, auditive udbrud.

Jeg har i bl.a Travbladet læst, at mange føler sig generet af andres sexlyde, og at det ligefrem kan føre til nabostridigheder.

Personligt finder jeg disse aldrig ens vellystlyde fascinerende.

Og de vidner da om folk, der har det dejligt sammen. Kan man tænke sig noget mere livsbekræftende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hæhæ - sådan en ovenbo havde jeg også engang. En rigtig flot, og seksuelt temmelig aktiv pige. Takket være spinkle etageadskillelser og dårlig isolering var jeg med på en lytter uanset om jeg ville det eller ej. Min følelse var nu mere misundelse end forargelse ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg boede engang et sted hvor en af de andre beboere fik en højlydt kæreste.

Første aften var der lyd på, og en af de andre beboere klappede og hujede.

Men det var jo en højlydt gentagelse hver aften, så de endte med at blive rygende uvenner :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbage til emnet... jeg har da besøgt nogle steder,hvor jeg tænkte, kan man virkelig holde til her som glædes pige, når boligen deler væg med naboen ?!

Jeg har aldrig mødt nogen på vej til et PD sted, men hvis jeg gjorde ville jeg forholde mig så anonymt som muligt, for pigens skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...