Hop til indhold
teknonom

Lea – Studinebabe – møde 2

Recommended Posts

Da var det dags igen før ett nyt møde med Lea.  Med tanke pa alle diskussioner kring min tidligere anmeldelse sa var jag lit osikker pa om jag skulle skrive en ny anmeldelse :shock:

Aven denna gang traeffades vi i omradet kring Islands Brygge. Ett perfekt, diskret staelle. Leas ven oppnade dørren aven denne gang och Lea møtte mig med en varm knus och kys. Hon hade ett meget fraekt lingeri pa sig. Lea ser verkligen fantastisk ud med sin ungpige krop och sitt otroligt smukke ansikte. WOW!

Denna gang var allt lidt mer avslappet men en lige fantastisk oplevelse! Allt er pa top! Vi startade med en regtig deep-throat och Lea kan verkligen ta den hele i munden. Dildoen kom till anvaendning och efter en stund kom aven Lea :-P   Underbart att se og høre! Vi fortsatte sedan en bra stund till innan det var dags før mig att avslude i hendes mund och hon slugte allt. Wow igen!

Det er synd om er her pa EG som ikke tror pa mig. Jag vet i alla fall att det var en sand oplevelse! :cool:

/Teknonom

Et link: https://annoncelight.dk/annonce/134816/lea-ung-og-smuk-21-aarig-studine-i-koebenhavn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Godt at høre du ikke lader dig afskræmme af folk med ondt i røven her på sitet. Det er godt at læse en positiv anmeldelse når man tænker på alt det mundlort der blev lukket ud i den tidligere tråd. 

Good on you mate.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarter har sjovt nok ikke anmeldt andre, FØR han begyndte at serie-anmelde Lea. Men alt kan selvfølgelig stadig være i den skønneste orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Trådstarter har sjovt nok ikke anmeldt andre, FØR han begyndte at serie-anmelde Lea. Men alt kan selvfølgelig stadig være i den skønneste orden.

Serie anmelde?. Der er så vidt jeg kan se tale om to- TO, anmeldelser. Er det en serie?

Vi er en del der besøger en succes flere gange.

Vi skriver ikke om det, fordi vi ikke gider blive mistænkt for at lave "serie anmeldelser"

Gik lige løseligt dine indlæg igennem.

Kunne ikke umiddelbart se du havde startet nogen anmeldelser.

Jeg kan naturligvis have overset en eller flere, men har du selv bidraget?

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad end du måtte mene om min person, så ændrer det ikke ved de faktuelle oplysninger i mit første indlæg i tråden. Og som jeg tydeligt skriver: alt kan stadig være i den skønneste orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Da var det dags igen før ett nyt møde med Lea.  Med tanke pa alle diskussioner kring min tidligere anmeldelse sa var jag lit osikker pa om jag skulle skrive en ny anmeldelse :shock:

Aven denna gang traeffades vi i omradet kring Islands Brygge. Ett perfekt, diskret staelle. Leas ven oppnade dørren aven denne gang och Lea møtte mig med en varm knus och kys. Hon hade ett meget fraekt lingeri pa sig. Lea ser verkligen fantastisk ud med sin ungpige krop och sitt otroligt smukke ansikte. WOW!

Denna gang var allt lidt mer avslappet men en lige fantastisk oplevelse! Allt er pa top! Vi startade med en regtig deep-throat och Lea kan verkligen ta den hele i munden. Dildoen kom till anvaendning och efter en stund kom aven Lea :-P   Underbart att se og høre! Vi fortsatte sedan en bra stund till innan det var dags før mig att avslude i hendes mund och hon slugte allt. Wow igen!

Det er synd om er her pa EG som ikke tror pa mig. Jag vet i alla fall att det var en sand oplevelse! :cool:

/Teknonom

Et link: https://annoncelight.dk/annonce/134816/lea-ung-og-smuk-21-aarig-studine-i-koebenhavn

Hejsa Teknonom,

Kan du fortælle, hvad du måtte betale for fornøjelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke til de "heldige" som har mødt "studinen" Lea.

Jeg håber, at de har fået sublim sex for pengene - det gør jeg nemlig hver gang......;-)

Og det er naturligvis med dejlige gudinder/glædespiger, som ved hvordan de skal nyde og yde sublim dejlig sex med en rigtig mand.

Jeg vil ønske jer alle herinde en dejlig fræk sommer!

Poul-Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nice nok med en opfølgning på dem man besøger flere gange  :-P  Har selv tænkt på at gøre det samme  :cool:

Hvis man tænker lidt logisk, så er det jo tydeligvis en sand historie...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun bliver uden tvivl tærskelækker som milf.

Jeg afventer tidspunktet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun bliver uden tvivl tærskelækker som milf.

Jeg afventer tidspunktet.

Er det nu klogt BX ;-)

Den der gemmer til natten, gemmer til katten

MIIIIAAAUUUUVVV

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det nu klogt BX :wink:

Den der gemmer til natten, gemmer til katten

MIIIIAAAUUUUVVV

Det tror jeg faktisk, for grundlæggende er jeg til milfere.

Har hun til den tid ladet sig fiske op af branchens akvarium og er nået til tops som Nobelpristager, kan jeg også leve med det.

Der er andre velsmagende fisk i akvariet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest young money

Er hun proff like? Eller virker hun som mere amatør pige? 

Har fået et par billeder på mail og hun ser VIRKELIG godt ud... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Har booket hende i morgen efter lidt mailveksling. Nydeligt billede og en god tone i mailvekslingen tegner godt. Nu må vi se hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke fået svar tilbage fra hende, enten er min e-mail havnet i spamfilteret eller måske er jeg ikke godkendt :-)

Redigeret af Bozman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Det kræver lidt ihærdighed at trænge igennem. Jeg tror den unge dame modtager mange mails så det gælder nok om at have lidt tålmodighed og prøve nogle gange.Efter jeg har fået etableret kontakt må jeg sige hun har været hurtig til at svare.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Giver selvfølgelig en melding på Lea. 

Frank U

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest F. Underwood

Lige en lynmelding. Pigen er bestemt ægte og vennen helt ufarlig. Er lige vaklet ud derfra efter en mesterlig blowjobsession. Laver mere fyldig anmeldelse senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en lynmelding. Pigen er bestemt ægte og vennen helt ufarlig. Er lige vaklet ud derfra efter en mesterlig blowjobsession. Laver mere fyldig anmeldelse senere.

Förstår att du är helt slut :wink: Skönt att du också kunde intyga att hon är äkta!

Jag ska snart dit igen :-P

/Teknonom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...