Guest Voksen... Skrevet 25. Juni, 2014 Måske kender nogle af jer andre det her, at skriverierne herinde, en gang imellem gør en nysgerrig efter at møde hånden bag pennen. Og ha sex med vedkommende. Hvilket, for mig, sjovt nok virker som den eneste acceptable kontaktform i den her sammenhæng. Til the gents, gør I det/ har gjort det? Booket en aftale af nysgerrighed efter personen. Og har du ladet pigen vide hvem du var? Jeg er meget nysgerrig efter flere af jer piger. Jeg har ikke tilfredstillet nysgerrigheden endnu. Bliver I nysgerrrige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 190 Skrevet 25. Juni, 2014 Jeg følger fint din tanke Voksen. I den forbindelse ville det være fint hvis flere af de, der har registreret sig som GP, i deres profil havde en omtrentlig angivelse af hvor i landet de holder til. Men de der ikke har angivet "location" har måske undladt det fordi de ikke ønsker, at blive kontaktet her i forretningsmæssigt øjemed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Juni, 2014 Måske kender nogle af jer andre det her, at skriverierne herinde, en gang imellem gør en nysgerrig efter at møde hånden bag pennen .... Til the gents, gør I det/ har gjort det? Booket en aftale af nysgerrighed efter personen. Og har du ladet pigen vide hvem du var? 1) Selvfølgeig 2) Selvfølgelig 3) Selvfølgelig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 25. Juni, 2014 (edited) Jeg følger fint din tanke Voksen. I den forbindelse ville det være fint hvis flere af de, der har registreret sig som GP, i deres profil havde en omtrentlig angivelse af hvor i landet de holder til. Men de der ikke har angivet "location" har måske undladt det fordi de ikke ønsker, at blive kontaktet her i forretningsmæssigt øjemed. Flere af dem rejser jo lidt rundt, så det er bare at holde lidt øje med deres annoncer eller skrive til dem privat og spørge ind til hvor de optræder - eller om de er til at lokke til en bestemt landsdel Nogle af de mere aktive indsætter også et link på deres profil til deres hjemmeside, hvor man kan søge yderligere oplysninger - se f.eks.: http://www.eroguide.dk/forum/user/8849-nikita-darling/ Pas dog på med de billige kopier, der prøver at lukrere på Nikita-Darlings gode navn og rygte Redigeret 25. Juni, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 25. Juni, 2014 1. Jada 2. Jada 3. Jada (ellers er man sgu noller!) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 26. Juni, 2014 Jeg får altid 10 gange mere lyst til at møde en pige, hvis hun skriver, eller har skrevet her på EG. Får vanvittig lyst til at møde pigen, bag pennen... Og især hvis hun virker til at have humor, eller virker sød og kvik i øverste etage. Ikke fordi jeg er noget særlig, det er jeg langt fra.... Men den type piger er mere spændende, og for mig er det mere vigtigt, end hun er supermodel. Mine 3 bedste besøg, er også fra piger, der skriver mere eller mindre her inde. De to øverste på min ønske liste, er også piger der skriver på EG. Om pigerne ved hvem jeg er? Uden tvivl... Ikke noget særligt.... Man kommer jo længst, med ærlighed, godt humør og lidt humor. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Juni, 2014 Om pigerne ved hvem jeg er? Uden tvivl... Ikke noget særligt.... Man kommer jo længst, med ærlighed, godt humør og lidt humor. Joooeee da, du er noget særligt. Du skriver pissegode anmeldelser. Detaljerede uden at være slibrige. De indholder humor. Man er fuldt oplyst om pigen, når man har læst færdig. Du deltager altid på en sober måde i debatten. Du omtaler og behandler pigerne pænt - vi har ingen klager hørt . Der var vist en svipser engang, og det tog du pænt. Så det passer alstå ikke Maniac Man. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juni, 2014 Jeg forstår slet ikke det der "uh, hun må ikke vide hvem jeg er på Eroguide.dk", det er sådan lidt vigtigper agtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksen... Skrevet 26. Juni, 2014 Tror ikke det er vigtigper-agtigt. Hvis der er nogle, der holder tilbage, hvem de er herinde, tror jeg mere det er for at holde fast i muligheden for at være ubeskrevet i situationen. Ubeskrevet kan man være den bedste version af sig selv. Lidt som til running dinner, hvis nogen har prøvet det. Ville selv være åben omkring hvem jeg er her. Hvis jeg nu feks. tog til Odense og byttede perceptioner, med fare for at få læst og påskrevet, ville det afgjort gi noget ekstra - og helt simpelt være en sjov situation. Men forstår godt, hvis dem der har en svaghed for at være en røv nogle gange, gemmer afsløringen til efter finalen. (Det er kærligt ment smukke - og bare et eksempel, og kunne desuden ikke lige komme på andre med så tydeligt et sprogligt fingeraftryk, som dig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Juni, 2014 (edited) Jeg forstår slet ikke det der "uh, hun må ikke vide hvem jeg er på Eroguide.dk", det er sådan lidt vigtigper agtigt. Man skal bare sige: "Jeg er Fickenstein" så er den hjemme Jeg forstår heller ikke dem der har flere nicks, så de kan gemme sig endnu mere og spille bad guy /good guy med forskellige nicks. Har man rent mel i posen, siger man selvfølgelig hvem man er Der har været en tidligere tråd/diskussion om at give sig til kende. Redigeret 26. Juni, 2014 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. Juni, 2014 (edited) Man skal bare sige: "Jeg er Fickenstein" så er den hjemme ...... Har man rent mel i posen, siger man selvfølgelig hvem man er Fickenstein? Ja, her står det så 1-0 til dig. Lige på kornet. Jeg har nu altid haft rent "mel" – men det er i en hel anden pose :P Redigeret 26. Juni, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg