huml 0 Skrevet 25. Juni, 2014 Hej, jeg har nu gået et stykke tid og overvejet om man skulle tage et smut til thailand. Problemet er at jeg ikke selv har været der før og ikke ved hvordan man griber denne tur an, er der nogle som en gang næste år har brug for en rejse-buddy derned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 25. Juni, 2014 Thailand er ikke så farligt endda. Der er forskellige måder at gøre det på, man kan planlægge selv og dermed selv studere hvor man får de gode oplevelser. Man kan også bare drøne på en chartertur til f.eks. Phuket og så bare kaste sig ud i barområdet, så kommer resten helt af sig selv... Jeg er selv mest til at rejse alene, og ikke for meget charter Der er i øvrigt et par glimrende anmeldelser fra Thailand, min egen incl. her på boardet. Du er også velkommen til at komme med specifikke spørgsmål. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyreren 17 Skrevet 25. Juni, 2014 Du kan sagtens køre den selv til Thailand, i øvrigt Send mig en PM i forhold til hvis du vil have nogle tips - og skriv hvad du især gerne vil vide.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
huml 0 Skrevet 25. Juni, 2014 jeg takker og jeg går ud fra jeg bare skal lave mine lektier - spørger hvis der kommer noget op - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 26. Juni, 2014 Thailand er nok et af de bedste, hvis ikke det bedste sted jeg har været.Landet i sig selv er smukt, naturen, maden og ikke mindst befolkningen er fantastik Har desværre kun haft mulighed for at besøge landet 2 gange, men vil gerne tilbage.Sidste tur gik til Chiang Mai, som bare var helt suveræn !Og havde nogle fede erotiske oplevelser Hvis du tager afsted skal du prøve en " Soapy-Massage. Her får du 1 ½ time med ren nydelse og forkælelse i særklassse.Først vælger du den kvinde du vil forkæles af. Dette gør du i ro og mag, mens du nyder lidt at drikke.Så bliver du ført ind i et rum, som er en kombination af et badeværelse med badekar og et soveværelse.Og så bliver du vasket fra top til tå, kombineret med lidt lækkert " blow ".Derefter bliver du lagt på en luftmadras og så kommer " Soapy " ind i billedet Masser af sæbebobler, og kvinden masserer og forkæler din krop til et helt nyt niveau !Dette er body-to-body på den fedeste måde jeg nogen sinde har oplevet Så bliver du vasket igen, og så går turen over i sengen til lidt lækker sex.Min massør og jeg havde rigtig god kemi, så det blev en oplevelse som sad i kroppen mange dage efter Hele seancen kostede mig 2. 500 bath ( Ca. 500 kr ) Hver en bath værd !Ellers fik jeg massage hver dag med afslutning. Meget kompetent massage og super afslutning hver gang.Nu har jeg så en svaghed for " Ladyboys " og havde 3 aftaler med frisøren overfor hotellet Så man kan få / opleve alt i Thailand.Så kom bare afsted, det vil du ikke fortryde GMC 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JT1968 0 Skrevet 26. Juni, 2014 Tror du trænger til en tur til Pattaya, for det er sku paradis på jord. Der bor en masse danskere i Pattaya så du kommer hverken til at savne dansk selskab eller mad dernede. Du kan også komme i kontakt med mange af dem på forhånd på www.dansk-thai.dk God tur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 26. Juni, 2014 (edited) hvis det er en 6tur er der meget at væge men er det er kombi ferie med noget strandtur og udflugter, så er Phuket/Krabi ( hele det stykke dernede ) området klart det bedste, hvor Pattaya kun er 6 og druk, strandene i Pattaya er mildest talt triste i forhold til dem syd på ved Phuket. jeg ville vælge en kombitur til Phuket og snuppe et par dage her og der med lidt lokal guide men husk det er 'vinter' nu i Thailand :D Redigeret 26. Juni, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 26. Juni, 2014 men husk det er 'vinter' nu i Thailand :D Vinter? Det er pryglevarmt og tæt ved at være regntid, det har sgu'tte noget med vinter at gøre. Turistsæsonen fra november til marts er den tid på året det er køligst i Thailand. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg har flere gange været i selve Thailand, og sidst på en himmelsk tur til Koh Samui, er der nogle andre steder i Thailand der minder om det sted? og nej jeg skal ikke et sted hen hvor jeg skal hive fagforeningskortet frem Nogen der har erfaringer omkring Vietnam? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 27. Juni, 2014 Bbullersen sagde den 26 Jun 2014 - 10:58 PM: Vinter? Det er pryglevarmt og tæt ved at være regntid, det har sgu'tte noget med vinter at gøre. Turistsæsonen fra november til marts er den tid på året det er køligst i Thailand. BB da ikke hvis du snakker med en Thailænder de kalder selv regntiden for 'vinter' når de bor i DK :D men ja der er varmt hele året Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 27. Juni, 2014 Jeg har flere gange været i selve Thailand, og sidst på en himmelsk tur til Koh Samui, er der nogle andre steder i Thailand der minder om det sted? Hvis du vil prøve noget der endnu ikke er blevet helt ødelagt af turist industrien, kan jeg anbefale Koh Chang. Det er Thailands næst største ø, og den er stadig sådan nogenlunde uberørt. Jeg var der for 10 år siden, og den gang blev lyset slukket kl. 22.00 (også på den eneste bar der var i området) Det var lige som en tur til paradis, med egen hytte på stranden. Var der så igen forrige år, og må jo konstatere at turist indistrien er ved at komme i omdrejninger. Fandt dog stedet med hytterne på stranden igen, og det var lige så fedt som første gang. Prisen var 1.500 Baht pr nat (en mindre end 300 kr) Stedet hedder Kai Bae Beach Resort. (Kan findes på google maps) Eneste ulempe er, at man skal køre temmelig langt for at komme ned til Trat hvor man sejler over til øen. (ligger helt nede ved Burma) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 27. Juni, 2014 Enig i at Koh Chang er dejligt. Men desværre har russerne også fundet dit. Selv sov jeg nogle nætter i en strandehytte for 500 Bht pr nat i sidste år. Trat er også en ret så dejlig by synes jeg. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 27. Juni, 2014 Hvad med Chiangmai? Jeg ind til videre kun været i Phuket. Når jeg rejser alene som single i Asien, så plejer jeg at chatte/skype med nogle lokale piger først og møde dem dernede, men sådan en herretur kan jo også være festlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. Juni, 2014 Enig i at Koh Chang er dejligt. Men desværre har russerne også fundet dit. Selv sov jeg nogle nætter i en strandehytte for 500 Bht pr nat i sidste år. Trat er også en ret så dejlig by synes jeg. B Vil lige kikke lidt på det der Koh Chang...men klart det med russerne trækker klart ned, 2 af dem kan fylde en hel strand med deres råben, og der mangler helt klart en Kbg-agent til at holde deres lyd-nivue nede på et plan vi andre kan genkende(har set dem "optræde " på Bali som Herrefolket, med et lyd-nivue langt over normalen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 27. Juni, 2014 Vietnam ville jeg iøvrigt gerne til. Ikke så turistet, spændende kultur, søde piger. Giver du et lift på kosteskaffet Lady? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 27. Juni, 2014 Huml. Hej. Ture med en makker mn ikke kender så meget til, går næsten altid i fisk. Den ene vil det hele, den anden forlover sig den første aften og bliver med den prostituerede resten af turen. Eller... Den ene mener at han skal udrydde al spiritus i landet, mens den anden tager det roligt. Hvis du tager ned til Copenhagen i Soi Postoffice, den går op fra stranden til Second Road, finder du makkere, som vil hjælpe dig på vej. Jeg ville selv rejse alene. Og jeg foretrækker faktisk lavsæsonen i Pattaya. der er få fyre, og tusindvis af prostituerede. Forældrene har lige sået/ plantet rid, så kassen derhjemme er tom. Pattaya koster det halve af Phuket, som endnu ikke har fået løst deres transport. Det du betaler to tre kroner for med Song Kaw taxier i Pattaya eller forstaden Jomtien, koster 20 til 30 gange så meget i Phuket. Og områderne i Phuket er spreddt ud over en stor den af øen. Men Pattaya er samlet, du kan gå fra det ene sted til det andet, samme i Jomtien. Og pigerne og så meget andet koster det halve. Det er botnakkerne som mener at Pattaya bare er øl, fisse, osv. det er dem der aldrig kommer længere end til barer osv. Der er mere end 30 golfbaner, der er masser af fiskelandsbyer du kan tage til for at bade og spise på lækre billige restauranter som er bygget ud i vandet. Der er øen Koh Larn , tag slowboats der over , bliv der ovre et par dage, fantastisk badevand. Lyt ikke til folk som vil tage speedbåd der over for nogle timer. Koh Larn er et rigtigt samfund, fra slowboat kaajen kan du gå op til gæstehuse, du kan leje en MC på kajen, osv. Det er lidt dyrere end i Pattaya. Måske 30%. Du kan tage til Koh Samet syf for Pattaya et par dage osv osv. Se lige her: Sextur til Pattaya 10 bud om Pattaya - verdens største horekasse- plus meeget meget mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. Juni, 2014 Vietnam ville jeg iøvrigt gerne til. Ikke så turistet, spændende kultur, søde piger. Giver du et lift på kosteskaffet Lady? Gerne Bogholder, men når jeg holder ferie er jeg meget kedelig...det er kikke op i solen, bade, privatliv i egen pool Være nøgen, læse den bog man aldrig fik læst, tage mc-turen og kikke på kollegarene, tage store vuderinger om det er solfaktore 20 eller 30 man skal købe Store store beslutninger, som kræver min fulde opmærksomhed. Så hvis du vil med så er du velkommen, men min opmærksomhed, er travlt optaget at meget andre vigtige emne, som du nok kan forstå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 139 Skrevet 27. Juni, 2014 Hej Lady Cherie,jeg kan også anbefale Aoo Nang, som ligger ved Krabi.Her har du mulighed for at slappe af, med dejlig strand, gode hoteller og priser som jeg synes var meget fornuftige.Jeg boede på Jungle Village, som er ejet af Niels og hans Thailandske kone. Meget høj standard, suveræn mad, lækkert områdemed lille pool. Du har masser af muligheder for gode ture, også til fornuftige priser. Eksempelvis en heldagstur med snorkling,havkajaktur rundt om en ø, incl. mad og drikkevarer, transport frem og tilbage for ca. kr. 300,-www.jungle-village.comOg nej, jeg har ikke aktier i Jungle Village, men var bare rigtig godt tilfreds med opholdet Og jeg betalte lidt under kr. 2.000,- for 14 dage i en af de små bungalows.God aften GMC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 27. Juni, 2014 Hvad med Chiangmai? Jeg ind til videre kun været i Phuket. Når jeg rejser alene som single i Asien, så plejer jeg at chatte/skype med nogle lokale piger først og møde dem dernede, men sådan en herretur kan jo også være festlig. Chiangmai er i mine øjne en af de mest afslappende byer i Thailand. Det er jo noget helt andet end Phuket. Byen er traditionel thai, og der er selvfølgelig voldgrav om den gamle by, og bygningerne er på kun 3 etager. Dog er der efterhånden kommet en del højhuse til. På mig virker det som om man er havnet i en tidslomme, hvor tiden stoppede i 1972. Jeg tager altid en gevaldig slapper og får ladet batterierne op når jeg er i byen. Byen er helt klart et hit hvis man nu lige skulle være interesseret i templer og den slags. (men det har måske ikke højeste prioritet på dette forum) Hvis man er lidt mobil, bør man suse en tur ud i bjergene og se hvad området byder på af natur. Der er dog ikke det store udvalg af barer og daarmer, meen de findes dog. (den frække gade hedder soi loi kroh) Bare sig til, hvis mere info ønskes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 15. Juli, 2014 Chiangmai er i mine øjne en af de mest afslappende byer i Thailand. Det er jo noget helt andet end Phuket. Byen er traditionel thai, og der er selvfølgelig voldgrav om den gamle by, og bygningerne er på kun 3 etager. Dog er der efterhånden kommet en del højhuse til. På mig virker det som om man er havnet i en tidslomme, hvor tiden stoppede i 1972. Jeg tager altid en gevaldig slapper og får ladet batterierne op når jeg er i byen. Byen er helt klart et hit hvis man nu lige skulle være interesseret i templer og den slags. (men det har måske ikke højeste prioritet på dette forum) Hvis man er lidt mobil, bør man suse en tur ud i bjergene og se hvad området byder på af natur. Der er dog ikke det store udvalg af barer og daarmer, meen de findes dog. (den frække gade hedder soi loi kroh) Bare sig til, hvis mere info ønskes Gerne ARne... Vi hører gerne mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg