GMC62 137 Skrevet 25. Juni, 2014 De velformulerede, aktive, og de, som er rigtigt meget på ?Jeg har været meget på, i det skjulte, undskylder dette !Men har været tæt, meget læsende i alt som er sket i de sidste mange måneder, og er meget skræmt,Tendensen, i mit optik, er at jo mere man kan " Svine / " Disse " ! Jo, bedre er dagen, for visse brugere !Og det gør mig så ked af det !Da jeg i sin tid, meldte mig ind, var det for at dele / opnå en kvalitet, dele oplevelser 'Men er desværre blevet meget klogere Så , trækker mig nok ! ( Måske er jeg nok for sensibel ) ?Knus GMC 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. Juni, 2014 Det er du muligvis - altså for sensibel. Ikke desto mindre, så har du ret - det gælder om at råbe højest, og gerne i kor... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. Juni, 2014 Jeg synes denne er lidt svær. Altså, du har jo ret i det at her findes kedelige tendenser. Men det er også lidt dovent at sidde og brokke sig over at ikke andre gør godt nok, når man selv ikke gør noget overhovedet. Er det ikke sådan at den der tavst kigger på, giver samtykke? Hvis du i stedet for at være sensibel og trække dig, bidrager med den slags skriv du savner, så bidrager du jo til at høje værdien herinde og den positive ånd. B 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 25. Juni, 2014 Jeg synes ikke, at dette forum er forbeholdt de få. Nuvel, der er nogle, som er meget aktive, og som virker til at være på konstant. Det har jeg ikke noget imod. Har jeg ikke været på et par dage, og der er så er en tråd, hvor der allerede er 15-20 indlæg, ja, hånden på hjertet, så gider jeg groft sagt ikke at kommentere, for jeg føler mig overbevist om, at min holdning er der blevet givet udtryk for i et af de 15-20 forrige indlæg. Vi har i foråret haft en tendens til, at der blev skudt lidt skarpt til højre og venstre af indlægsbidragsydere, men det synes jeg, at vi er kommet over. GMC, skriv om de emner, der tænder dig (og jeg går ikke ud fra, at det alene er tunge amerikanske køretøjer), og jeg er sikkert på, at det vil blive taget godt imod. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Juni, 2014 (edited) Det kommer vel helt an på hvad man selv bruger E.G. til. jeg nærmer mig de 1.500 indlæg, og kan vel kun komme på 1-2 gange hvor nogen har være "sure" på mig. Javel jeg skriver også mest i de positive og interessante emner, og holder mig fra at skrive idiot til andre...det nøjes jeg med at tænke Redigeret 25. Juni, 2014 af holstebronx 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 25. Juni, 2014 Er også rimeligt nytilkommen, efter at have lurepasset lidt. Man kan jo ikke være enig med alle, ligesom de ikke kan være enige med mig. Men det er jo også en styrke ved dette forum, hvis man kan tolerere at folk ser forskelligt på tingene. Jeg har ikke mødt fjendskab, og har haft stor fornøjelse af at læse især anmeldelser. Disse har afstedkommet flere fine oplevelser:-):-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksen... Skrevet 25. Juni, 2014 Det er hvad du gør det til. Praktisk info er det fint til. Tonen, tjah, f... Den. Der er alt muligt her. Rigtigt mange som bruger meget tid her, og lige som i den virkelige verden, jo mere tid du tilbringer et sted, jo mere "hjemme" føler du dig. På godt og ondt. Det medfører masser af fin aktivitet og en underholdende optagethed af feks. at sprogbrugen er "rigtig" og holdningerne ditto. Mit bedste råd er at bruge det til konkret info søgning. En gang imellem er der interessante tråde. Alt efter hvem man er og hvad man interesserer sig for. En gang imellem utroligt underholdende tråde, og en gang imellem tråde, hvor man fortryder man gik i gang med at læse. Det lever af os alle sammen. Også de nidkære og de sarte, de dominerende, de vrøvlende, dem der ikke kan sætte to ord sammen, dem der bruger det som et socialt netværk, dem det bruger det som en legeplads for ellers uacceptabel opførsel og alle os andre, der hver især synger med vores næb og som er vidt forskellige. Og det lever fint som jeg ser det. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 25. Juni, 2014 for sensibel... tja - det er normalt at blive berørt af andres modvilje mod hinanden... det er faktisk meget almindeligt... men hvis du trækker dig - så lader du din sensibilitet være i vejen for det du reelt gerne ville opnå - og det er usmart/uhensigtsmæssigt... hvis du gerne vil have at noget skal være på en bestemt måde og du tilmed har muligheden for at være med til at forme det - så er det jo bare om at gribe bolden... eller sparke til den (alt efter hvilken sportsnørd man er *gg* ) skriv som du ville ønske EG skulle se ud... og er der flere der er enige med dig over tid - så vil vi ses flere og flere af den type skriv og vupti - så er EG pludselig trukket i den retning du håbede på da du meldte dig ind men du kan være sikker på en ting - og det er med statsgaranti sikkert at intet ændrer sig til det bedre (efter din mening) hvis du trækker dig... så er du bare blevet endnu mere usynlig 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 25. Juni, 2014 De velformulerede, aktive, og de, som er rigtigt meget på ? Jeg har været meget på, i det skjulte, undskylder dette ! Men har været tæt, meget læsende i alt som er sket i de sidste mange måneder, og er meget skræmt, Tendensen, i mit optik, er at jo mere man kan " Svine / " Disse " ! Jo, bedre er dagen, for visse brugere ! Og det gør mig så ked af det ! Da jeg i sin tid, meldte mig ind, var det for at dele / opnå en kvalitet, dele oplevelser ' Men er desværre blevet meget klogere Så , trækker mig nok ! ( Måske er jeg nok for sensibel ) ? Knus GMC Kære GMC, Jeg er meget enig i dine perceptioner, og har faktisk selv tænkt det samme... Det virker - ret ofte faktisk - som om at det ikke er okay at have rene intentioner og være et positivt væsen... Jeg er meget enig i din sjette passage, og da jeg selv er sensitiv af natur, har jeg også - specielt her på det seneste - overvejet om dette forum egentligt henvender sig til sådan en som jeg... Kram 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 25. Juni, 2014 Jeg forstår dig godt. Ligesom dig har jeg læst med fra sidelinjen i en rum tid, indtil der var en bydende grund til at jeg oprettede mig som bruger. Jeg synes der er sket et skred i tonen herinde, set over et par måneder. Der er mange velformulerede indlæg i tråde der omhandler gode emner, men det er desværre snarere reglen fremfor undtagelsen at der dukker harske debattører op hvorefter tråden kører af sporet. Desværre er der ofte de samme, der efter min mening saboterer trådene. jeg har ikke kastet håndklædet i ringen endnu, men læser ikke så meget med mere. Det gør mig simpelthen trist og i dårligt humør... For at svare på dit spørgsmål; nej, jeg synes ikke det er for de få, men at det er de få der er med til at skabe en dårlig stemning. Og så er det jo godt at jeg er et voksent menneske og bare kan gå igen.. Spock 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 25. Juni, 2014 (edited) Vi bestemmer selv hvordan EG skal være - det er sådan set det fantastiske ved det her sted. Vi bestemmer også selv om vil vil reagere på dét vi opfatter som uhensigtsmæssigt adfærd, og vi bestemmer selv hvordan reaktionen skal være. Nogen tager det forfærdeligt ilde op når de møder modspil, andre tager imod det og andre igen ignorerer forsøgene på afsporing. Det eneste der er helt sikkert er at man aldrig får kvalitet ud af af overlade arenaen til idioterne Hvordan skal man så argumenter på nettet - Well - her er en udemærket guide i do' og især don'ts på et forum som EG Redigeret 25. Juni, 2014 af Heine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. Juni, 2014 Ja jov og sådan næsten da. Tog selv en pause herinde fra i foråret, da det blev for meget for mig. Egentlig ikke fordi jeg er sensibel men var uendelig træt af folk der ikke kunne debattere på en ordentlig måde! Deg bidragede ikke med noget positivt i mit liv. Pt er jeg langt fra med i alle debatter, bruger lidt mindre tid herinde. Måske det er årsagen til jeg åbenbart er den eneste der synes tonen er forbedret?? jeg synes ikke debatterne er så hysteriske idag som i vinters. Men et råd til Jer der løber lidt sur i det. Tag 2-3 ugers pause og saml ny energi :-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 25. Juni, 2014 ...og holder mig fra at skrive idiot til andre...det nøjes jeg med at tænke En umanérlig god praksis! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMC62 137 Skrevet 26. Juni, 2014 Godmorgen til alle Tak for de mange gode " indspark "Og efter en god nats søvn og jeres svar, giver jeg EG en chance mere.Og vil prøve at deltage mere aktivt i de forskellige debatter.Ha en dejlig dag i det danske sommervejr GMC 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 26. Juni, 2014 EG's dynamik skabes, efter min mening af de modsætninger dens brugere besidder og ytrer. Det skulle den jo gerne blive ved med. Mangfoldig og levende. At man får en over snuden, om man stikker den frem, er fair nok, om den der giver igen er velbegrundet i sin kritik. Dog er Jante's snude, den tendens med at gå efter manden og ikke bolden og afsporende kommentarer uheldigt synes jeg. Det bliver nogle gange personfikseret og trådens udgangspunkt glemt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg