Hop til indhold
G.G.

Tidl. Melissa / nu Melanie hos Cassiopeia

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af Melissa i nogle gange (senest for et halvt års tid siden). Hun er nu tilbage (for en stund?) som Melanie:

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=484

Hun er en rigtig dejlig pige med virkelig god indlevelse og øjenkontakt.

Hun har en fantastisk J-Lo røv og gode patter. Hun er dog ingen nips, men en almindelig kvindestørrelse, og hun er selvfølgelig ikke "lige fyldt 21", som der står på hjemmesiden. Nok nærmere i slutningen af 20'erne.

Ok fransk, men desværre med regnfrakke på :-(

Det bedste ved hende er at hun kan holde til noget ;-)

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig forstået Hvordan man bare kan drage sine helt egne konklusioner, din påstand om at jeg er i slutningen af 20'erne og din meget overbevisende tanke om at jeg ihvertfald IK er 21, forekommer mig yderst provokerende. Og der er intet sandhed i det du skriver. Tænk over hvad du skriver en anden gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Har aldrig forstået Hvordan man bare kan drage sine helt egne konklusioner, din påstand om at jeg er i slutningen af 20'erne og din meget overbevisende tanke om at jeg ihvertfald IK er 21, forekommer mig yderst provokerende. Og der er intet sandhed i det du skriver. Tænk over hvad du skriver en anden gang

 

Sådan. Bare giv ham så hatten passer! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig forstået Hvordan man bare kan drage sine helt egne konklusioner, din påstand om at jeg er i slutningen af 20'erne og din meget overbevisende tanke om at jeg ihvertfald IK er 21, forekommer mig yderst provokerende. Og der er intet sandhed i det du skriver. Tænk over hvad du skriver en anden gang

Hej Melissa

Selve konceptet bag en anmeldelse er netop at man drager "sine helt egne konklusioner" Det er jo bare en mening.

Jeg kan forstille mig at det for nogle må være svært at læse kritik af sig selv. Jeg synes dog ikke at du behøver at blive fornærmet, men istedet rette de evt. faktuelle oplysninger du ikke er enig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har alt ret til at blive fornærmet, og det blev jeg og sådan er det bare. Synes det ærgerligt at folk gør sig klog på hvor gammel jeg er, jeg er absolut ikke i slutningen af 20'erne og synes nok at man bør være helt sikker før man kommer med sådan en udmelding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er absolut ikke i slutningen af 20'erne og synes nok at man bør være helt sikker før man kommer med sådan en udmelding.

Jeg vil gerne være helt sikker: Hvor gammel er du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja vi må da håbe at Melissa er lige nøjagtig 21år,,når man tænker på hvor fornærmet hun bliver over at blive vurderet lidt ældre,, :eek: ,,,go figure,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har være i branchen max 6 år og klart over 3 år

Så er 21 er out of the question

over 25 er tæt på slutningen af 20'erne

Beklager Mel men du er forkert på mange fronts!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også i december 2009 blev den samme Melissa annonceret som "lige fyldt 21" - og det er hun åbenbart stadig nu 5 år senere...

Hun bør nok være varsom med at kritisere, når man selv har "glemt" at opdatere annonce-teksten. Og spar os for sangen om at andre også snyder med markedsføringen.

Trådstarter giver hende faktisk rosende omtale - men med den reaktion, hun udviser, ødelægger hun da enhver lyst til et besøg. Men det må hun jo selv om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvor er det dog fantastiske billeder der er af Melissa...

 

Måske burde man alligevel...

 

 

Nu (næsten) hver søndag. Ringstedgade 5, Østerbro..

Redigeret af peterd

Del dette indlæg


Link til indlæg
utroligt at hun er så stille!
Næsten som om vi har ret :smile:
 
Vi er jo et par smart dudes!
 
Vi ses i 2015
 
 
Redigeret af The Deep

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære mænd, jeg insisterer vidst Ingen steder på at være 21 år. Jeg har utrolig svært ved at forstå hvorfor min alder skal diskuteres og ja måske har jeg taget det for personligt. Men jeg har aldrig brudt mig om at blive diskuteret. Og når der bliver skrevet at jeg må være i slutningen af tyverne skulle jeg gerne være 28-29 å2 år og sådan hænger det absolut ikke sammen.

Men fred være med det. Og fred være med jer som ikke har lyst til at besøge mig fordi jeg reagere kraftigt. Det helt fint.

Jeg er et menneske og nogen gange over reagere jeg - jeg har faktisk helt glemt den her tråd, derfor svarer jeg først nu. Jeg har jo travlt med at passe mit "arbejde" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Kære mænd, jeg insisterer vidst Ingen steder på at være 21 år. Jeg har utrolig svært ved at forstå hvorfor min alder skal diskuteres og ja måske har jeg taget det for personligt. Men jeg har aldrig brudt mig om at blive diskuteret. Og når der bliver skrevet at jeg må være i slutningen af tyverne skulle jeg gerne være 28-29 å2 år og sådan hænger det absolut ikke sammen.

Men fred være med det. Og fred være med jer som ikke har lyst til at besøge mig fordi jeg reagere kraftigt. Det helt fint.

Jeg er et menneske og nogen gange over reagere jeg - jeg har faktisk helt glemt den her tråd, derfor svarer jeg først nu. Jeg har jo travlt med at passe mit "arbejde" ;)

 

Alder er blot et tal. Det handler om hvor ung man føler man er. 

 

Der er al for megen snak om alder. Jeg forstår virkelig ikke hvad det betyder om en pige er 21, 25 eller 28. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

^ Da du var 18 år gjorde det nok en forskel. Og nu vil du sikkert belære andre at kvinder med erfaring er bedre. Men prøv at respekter at kunder er forskellige - bare fordi alder ikke betyder noget for dig, kunne det være anderledes for andre. Det er jo derfor at de erhvervsdrivende i branchen generelt lyver så meget om alder - og nogle mere end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel oplevelsen det kommer an på, og at man tænder på kvinden man er sammen med. Har været heldig at møde kvinder, hvor det var helt ligegyldigt hvor gamle de var. På grund af den person de var og at de var lækre. Og det gælder både de unge og ældre af dem......

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

^ Da du var 18 år gjorde det nok en forskel. Og nu vil du sikkert belære andre at kvinder med erfaring er bedre. Men prøv at respekter at kunder er forskellige - bare fordi alder ikke betyder noget for dig, kunne det være anderledes for andre. Det er jo derfor at de erhvervsdrivende i branchen generelt lyver så meget om alder - og nogle mere end andre.

 

Alder har aldrig været et problem for mig. Nej det er faktisk løgn. Da jeg var 18år, var jeg mere interesserede i pigerne der var ældre end yngre end migselv. Prøver ikke at belære nogen, jeg kan bare ikke forstå hvad forskel det gør, om pigen skriver 21år, hvis hun nu er 23 eller 24. Hvis det er TYDELIGT, fordi rynkerne på enten babserne, kinderne eller ballerne er begyndt at sætte sine permanente spor, så kan jeg _måske_ godt forstå at man føler sig "snydt".

 

Hvis det er fordi at man mener at en 21årig pige er mere 'stram' eller 'uerfaren' end en 29årig, så har man ikke været nok omkring.

 

Jeg forstår bare ikke problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...