Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Fernanda fitness-pigen og her må jeg sige at anmeldelserne har ret, nåede hele jorden rundt med den lækreste pige, med den lækreste krop og hun var ægte, opmærksom og vildt liderlig hele vejen igennem, er sgu lidt forelsket her...

Pæn, ren lejlighed i Valby og iøvrigt med en smuk, smuk veninde i samme lejlighed..

Eneste minus var hendes BJ, hvor hvor hun blev ved med at bruge tænder....?

Del dette indlæg

Link til indlæg

når jeg kigger på de foto, så er hun en alt for muskuløs og trænet kvinde til min smag. Nu er smag jo så forskellig, men er hun så nærmest bodibuilder agtig som billederne antyder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

På de billeder spænder hun sikkert også. Hun har den vilde sixpack hvis hun spænder.

Jeg lagde ikke mærke til hendes muskler under akten, var alt for betaget af hendes fantastiske krop. Hardbody! Den er simpelthen for lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har så meget manglet en fitnesstype som Fernanda, og jeg kommer lige derfra igen: Helt sindssygt lækkert, gør hun det.

Måske er hun en ANELSE skarpere på nogle af billederne end hun er i virkeligheden lige p.t. - men det er marginalt og ændrer ikke på, at hun er den bedste fitnesstype jeg nogensinde har mødt. I branchen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

RET sikker på hun er taget hjem ... Men hun har været her 2 gange, så måske hun kommer igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...