Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Fernanda fitness-pigen og her må jeg sige at anmeldelserne har ret, nåede hele jorden rundt med den lækreste pige, med den lækreste krop og hun var ægte, opmærksom og vildt liderlig hele vejen igennem, er sgu lidt forelsket her...

Pæn, ren lejlighed i Valby og iøvrigt med en smuk, smuk veninde i samme lejlighed..

Eneste minus var hendes BJ, hvor hvor hun blev ved med at bruge tænder....?

Skrevet

Er der et link til fernanda? :-)

Skrevet

Tænder ?? ... Øhhh bider hun i den ?

Skrevet

når jeg kigger på de foto, så er hun en alt for muskuløs og trænet kvinde til min smag. Nu er smag jo så forskellig, men er hun så nærmest bodibuilder agtig som billederne antyder?

Skrevet

Hun er en fitnesstype og meget langt fra bodybuilderagtig. Billederne siger det meste: Hun er Nøjagtigt som billederne viser.

Skrevet

På de billeder spænder hun sikkert også. Hun har den vilde sixpack hvis hun spænder.

Jeg lagde ikke mærke til hendes muskler under akten, var alt for betaget af hendes fantastiske krop. Hardbody! Den er simpelthen for lækker.

Skrevet

Der har så meget manglet en fitnesstype som Fernanda, og jeg kommer lige derfra igen: Helt sindssygt lækkert, gør hun det.

Måske er hun en ANELSE skarpere på nogle af billederne end hun er i virkeligheden lige p.t. - men det er marginalt og ændrer ikke på, at hun er den bedste fitnesstype jeg nogensinde har mødt. I branchen her.

• 2 months later...
Skrevet

Har prøvet at ringe til hende idag uden held:/ nogen der ved om hun stadig er i dk?

Skrevet

RET sikker på hun er taget hjem ... Men hun har været her 2 gange, så måske hun kommer igen ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.