Hop til indhold

Recommended Posts

ja her er så det nye link med nye bryster: http://www.sexyclub.dk/girls/alba/index.php

Jo jeg syntes at hun har et smukt ansigt og jeg kyssede lidenskabeligt med hende:)

Min eneste kommentar til de nye bryster er generel: Jeg syntes, at det er synd, når kvinder der har pæne lækre bryster, vælger at fylde noget kunstigt i dem. Det gør dem på ingen måde mere attraktive i min verden. Brystimplantater kan i min verden absolut først komme på tale, hvis brysterne af en eller anden grund har mistet spændstigheden og deres naturlige form.

Jeg er ikke bestemt enig. Elsker silikone/saltvand og man kan lege lige så vildt med dem. 

-- -Men hver sin smag;) . Er bare glad for at der er noget at vælge imellem når man tænker på hvor lige et land som Danmark er og hvor meget de skal betale i skat;) . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Javel......nøjjj hvor det ligner et dårligt stykke håndværk , ingen tvivl om at det er ekstra extra synd og skam , øv øv :eek:

Moske... Eller syntes hun de er perfekte. Jeg personligt syntes de er meget flotte og super sexet og det er min smag :)

Der er mange piger og mange smage og meninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Moske... Eller syntes hun de er perfekte. Jeg personligt syntes de er meget flotte og super sexet og det er min smag :eek: 

Der er mange piger og mange smage og meninger.

De så rigtig fine ud inden, lidt godt og ægte , og lur det sidste billede ,  2 nippels er sat på igen under al kritik  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...