Hop til indhold
Lucky69luke

Frække Miz en sød jysk naboens pige - Så frækt det kan blive!

Recommended Posts

Hej drenge,

Havde en god 1.5 times tid med den dejligste naturlige pige .. Naboens lille pige!

Hun er frisk på lidt af det hele men skal selv styre legen og lede hende lidt på vej.

( Ingen anal og ej heller brune kys, men masser af mega og slug .. Lige mig)

Den første tid gik med lidt smagen på hendes dejlige Miz der er trimmet og stram,

En perfekt 'Camel toe' og meget fine små lyserød læber der kan blive dejligt våde!

Hun fik hurtigt mig i munden og den meget oplagte lille ven kom ret hurtigt 1' gang,

Men hold da lige op vor hun kløjs i safterne .... Spermer meget og havde sparet op ;-)

Det er tydeligt hun ikke er rutineret, mangler professionel frækhed.. Charmerende;-)

Hun nyder sex... Det tog lidt tid med forskellige stillinger... Men bagfra var nok bedst,

Det var lige så safterne sejlede ud af hende, jeg massere hendes klit der dryppede!

Da hun var tæt på at komme fik hun lige en sjaskvåd hånd/fingre at sutte og bide lidt i,

Det var hun klart med på og fik ret våde hundeejer lidt efter...god sex var det bestemt.

Vi sluttede med en stor slikke tur hvor hun styrede mig og to fingere til g-punkt massage,

Det var som om hun var vågnet ret meget op af hendes første omgang .. Kys blev bedre!

Da hun kom anden gang blev hun igen meget våd og safterne slubrede jeg lystigt i mig,

Hun blev så saglig og helt slap efter denne tur .. At hun blot ville nusses lidt for resten.

Men jeg havde holdt mig og det vidste hun jo, så man nussede med det der nu virke bedst!

Hun så frækt til og var ret oplagt ... Det var super godt og sygeligt frækt at se hende nyde,

Det blev så godt at jeg nærmest var helt oppe flere gange inden vi holdt igen med legen.

Da hun ku se jeg var klar lod hun mig sprøjte ud over og nærmest op i hendes lille Miz,

Det var en af mine bedre orgasmer og billedet at en sperm glinsende Miz huskes længe.

Drenge hun er det hele værd på sin helt egen måde, hun fortjener god behandling drenge!

https://annoncelight.dk/annonce/129309/en-rigtig-fraek-pige-der-er-klar-paa-lidt-af-hvert

NB

Tror ikke det er hendes billeder .. Men det ku godt være hende de er jo ikke afslørende!

En rigtig sød pige med gode tunge bryster og lidt hvalpe fedt... Men på den gode måde!

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge og BR

Det var faktisk ret fedt på den lidt kollegiet sex agtige måde... Vi prøver lidt !!

Men der manglede ikke noget og vi fik tydeligt gensidig ret meget ud af det,

Hun var lettere fortumlet efter vi havde lejet de fulde 90 min. Incl bad mm.

Det viste sig at timingen var så næste kunde stod og ventede ned på P-Pladsen,

Lidt surt for ham ... For som hun sagde nu var hun da helt færdig for idag .....!

Skaden var små 3 Kilo, men det skal siges ... Jeg nyder det stadigt ... Hmmmm.

NB hun har sidste dag idag... Men komme jævnligt til djævelen ;-)

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...