Hop til indhold
sexrevy

Din vildeste scoring

Recommended Posts

For snart mange år siden i starten af 1980erne, drog jeg sådan lidt rundt på må og få på cykel og sov bl.a. i parker og hvor man nu kunne gøre det i en sovepose, uden af vække alt for megen opmærksomhed. En aften var jeg kommet til Odense og på et værthus i nærheden af H.C. Andersens Hus, var jeg kommet til at snakke med en tilsyneladende ret barmfager moden dame og hun syntes det var synd at jeg sådan skulle sove ude, så hun inviterede mig med hjem, selvom sønnen var hjemme - men han lurede vist hurtigt at vi havde noget kørende og syntes måske også moren trængte til noget på den dumme, så han forduftede hurtigt hen til en kammerat.

Nu skulle vi bare sove sammen, men jeg var jo ung og viril og fik hende overtalt til lidt mere - eller også var hun en rigtig cougar - før nogen havde hørt om begrebet   :)  Brysterne der havde vakt min interesse, mistede desværre hurtigt glansen, da de blev pakket ud, men så lod hun dem hænge frækt ned på mine nosser, mens hun suttede og jeg må sige hun gik til den. Jeg kan ikke huske hvormange gang vi red den nat, men hver gang skreg hun så højt af liderlighed, som om det var sidste gang, at jeg troede hun vækkede det halve Odense og måske Danny Kaye, hvis han var faldet i søvn i H.C. Andersens seng.

http://www.odenseleksikon.dk/begivenheder/om%20danny%20kaye%20og%20hc%20andersen

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg smilede inden i og tænkte stakkels mand, han skulle bare vide hvad jeg lavede sammen med hans søde kone, det finder han nok aldrig ud af :P

Ja sådan er jo livet konstrueret: vi har allesammen lavet noget med nogen andens kone in spe, og vores koner in spe har lavet noget med nogen anden. Og eksakt hvad finder vi aldrig ud af.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

den vildeste... 

i dont know... i forhold til hvad :)

den sjoveste tror jeg var i pariserhjulet der stod foran palads-biografen for et par år tilbage... jeg var på vej hjem fra en date der aldrig havde udviklet sig til mere end en gåtur rundt om søerne og tænkte at det skulle jeg da lige prøve, så aftenen ikke var helt spildt...  - der var ikke rigtig nogen kø så gad godt vente :)

jeg var naturligt nok klædt på til en date og var dermed ikke just usynlig og var klædt på så alle muligheder var åbne (det var fandme koldt at være godt forberedt)

der stod 7 drenge omkring de 23-24 år i et selskab lige foran mig og havde det ret sjovt...  det 7ende hjul (nok den mest generte) var faktisk også den mest lækre... og jeg gav ham mit bedste smil - og jeg er pænt sikker på at hvis klokken ikke have været 10 om aftenen, så havde jeg fået set hans fjæs skifte til tomat-rød.... 

men det blev han altså ikke mindre hot af i mine øjne.. 

der går omkring 10 minutters ventetid hvor jeg står og laver fis med hele den der gruppe af drenge for at få tiden til at gå og vi griner og har det rigtig sjovt... men ham den nuttede, han har ingen ide om hvad han skal deltage med... han smiler bare høfligt og virker som om han gerne vil være med uden at ane hvordan

da det omsider blev vores tur, så får drengene at vide at det er max 6 i gondolen så den generte hottie bliver "efterladt" da de andre bare går ind i gondolen uden hensyntagen til at han ikke kommer med.. 

det syntes jeg faktisk var rigtig tarveligt, så jeg spørger ham om han vil sidde sammen med mig og han nikker og siger ja tak... han er tydeligvis lidt ked af bare at blive ditchet af gruppen uden videre

vi starter og kører lidt op af mens alle dem der er ankommet bagefter mig bliver læsset på..... vi vinker til drengegruppen der vinker tilbage og de peger og griner... og ham den søde jeg nu sidder sammen med virker efterhånden ret genert over situationen... 

jeg får en ide... og 100% direkte som jeg er spørger jeg ham lige ud... 

"jeg synes du er totalt lækker, og jeg har rigtig meget lyst til at give dine venner lidt at være misundelige over... har du lyst til at blive forført i et pariserhjul??

han blev temmelig mundlam og kiggede over på sine venner der nu havde tabt interessen for vores gondol og det virkede som om han tænkte 10.000 tanker i sekundet... men han traf en hurtig beslutning og sagde "ok" - og så sagde han ellers ikke sååååå meget mere på den tur :)

de næste 10 minutter har i sikkert allesammen fantasi til at forestille jer hvordan forløb i min gondol...  jeg er ikke helt sikker på om han fandt ud af hvad der ramte ham, men han var dejlig og blev bestemt ikke mindre dejlig af at blive "pakket ud" - guderne skal vide han ikke havde noget at skamme sig over... :D :D :D :D :D

jeg placerede os så det var mig der havde ansigtet vendt mod hans venner så han ikke ville blive nervøs undervejs - og det var nok en ret god ide for der gik højest et minuts tid - så havde hans venner spottet hvad der foregik og alle 6 havde næsen trykket flade mod ruderne...  

jeg tog hvad jeg ville have (og han havde en del at tage af så jeg blev ret happy ret hurtigt) mens jeg var flad af grin indvendig over tankerne om hvordan hans venner ville reagere når vi kom ned.... der var ingen tvivl om at han nu fik den opmærksomhed der ikke var blevet ham til del hele aftenen... 

Da de 6 drenge blev læsset af på platformen kyssede jeg hottien (aner ikke hvad han hed) farvel ....  og da døren åbnede banede jeg mig vej forbi drengene mens de spurtede hen til ham... 

jeg grinede hele vejen hjem.... den aften var absolut ikke spildt selv om den oprindelige date var en spade *gg*

Jeg har altid sagt, at jeg vil være foldtyr midt i en større flok kvier i mit næste liv.... Nu er jeg ikke længere så sikker???

Måske jeg hellere bare vil være en genert, ung knægt på vej til mit livs tur i pariserhjulet??? ;)

Hed historie, Jasmin! :)

Min egen vildeste scoring stammer nok tilbage fra gymnasie rusturen, da vi vel ankomne til den spejderhytte, der skulle danne rammen om weekendens ophold, skulle fordele sengepladserne på den fælles sovesal...

Jeg havde i introdagene inden for længst spottet klassens frækkeste pige, Christina... Gnistrende sort, halvlangt hår, svulmende former, lækre lange ben og et herligt "kom og ta'  mig" glimt i øjet.

Selv om jeg dengang normalt ikke var den store udfarende kraft (var faktisk normalt lidt genert), for (sex)djævlen denne dag i mig, jeg smed min taske i overkøjen lige ved siden af hendes og erklærede bramfrit, at hende skulle jeg i hvert fald sove ved siden af, for hun var så afgjort den både sødeste og kønneste pige i den nye klasse!!!

Dagen gik med leg, sjov, ballade, fest og aftendruk, og da det blev sengetid, var det åbenbart ved hjælp af både masser af små komplimenter, småfrække bemærkninger, "tilfældige" berøringer i løbet af hele dagen og rigeligt med våde varer lykkedes at få fyret tilstrækkeligt op under frøkenen til, at det, der i en 24 sengs sovesal nok kun burde have været lidt diskret kysseri og petting, udviklede sig til at blive ret så vild, voldsom og intens sex i vores fælles overkøje! :P

Da hun ydermere viste sig at være en "hyler" i absolut topklasse, gik vores udfoldelser bestemt ikke upåagtede hen hos de nye klassekammerater!  (Hvis jeg ikke tager meget fejl, tror jeg endda, at der på et tidspunkt var nogle af dem, der klappede i takt?) :mrgreen:

Well.... Det blev starten på nogle måneders hedt og skønt gymnasiekæresteri, hvorefter hun naturligvis helt og aldeles knuste mit hjerte, da hun under en gym-fest var mig utro med og forlod mig til fordel for en 3G'er...! :(

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...