Hop til indhold
Soy

I mellemtiden 2 - Nong i Brogesgade

Recommended Posts

Det er længe siden, at jeg har bidraget til dette forum, så…..

For et halvt års tid siden var jeg hos Nong i Hans Brogesgade og fik en udmærket massage. Dengang var der et aflukke med gardin i stueetagen og et par trappetrin op til et andet rum med dør, men med en stor åbning i væggen ned til det første rum. Dengang fik jeg en udmærket massage uden antydning af ekstra. Det passede mig fint, for der var mildest talt ikke rigtig mulighed for privatliv i nogen af rummene.

Derfor blev jeg nysgerrig, da en anmeldelse på dette forum kunne berette, at der nu tilbydes udvidet service, så op på briksen med mig. Jeg blev bedt om at tage plads i det øverste rum, hvor hullet i væggen nu er dækket af et meget stort garderobeskab. Ind kom en ældre thaikvinde, 50+, og begyndte at give massage. En massage som var temmelig middelmådig og uengageret. Da jeg havde fået massage på maven, tog hun håndklædet væk og hilste ”overrasket” på pjoverten, som var aldeles uimponeret. Det var jeg også.

Der er altså temmelig usexet når ældre thaikvinder taler babysprog med ens pik.

Så jeg takkede nej til yderligere fornøjelser.

/soi

Redigeret af Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

thomas thomas er du helt ny her på site ??? hvad så med du selv laver en anmeldelse inden du brokker dig :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

det virker lidt som den samme anmeldelse som du skriver flere gange….   :)

Jamen så er det jo lykkedes at få mit budskab ud, for jeg havde to oplevelser, der i høj grad lignede hinanden!!

:cool: :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

thomas thomas er du helt ny her på site ??? hvad så med du selv laver en anmeldelse inden du brokker dig :shock:

ja… men er det ikke iorden man giver sin mening ?

nu havde jeg bare lige læst flere af hans anmeldelser og det var de præcis samme sætninger der blev brugt :) 

er det at brokke sig … ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...