Hop til indhold
everhorny

Oliekropsmassage hos sara

Recommended Posts

Samme her...

Ville være rart at høre fra nogen om massagedelen er noget værd. Det er ike mange steder man kan få denne kombi med kvalitet i både massagen og afslutningen - så det ville klart være et hit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Massagen er ok - ikke mer. Afslutningen i orden - ikke mere. Pigen sød og venlig og polskt blonderet. Cirka 40. Lokalen meget spartansk.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte Bananas indlæg.

Var der sidste år. Det er en middelmådig blød massage med en del olie. 

Den fransk/svenske afslutning var ligeledes middelmådig - og måske lidt over.

Begge dele kan fås billigere og bedre på Thaiklinik.

Kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte ovennævnte, det er på det jævne. Dog er der fra tid til anden (ligger måske et par år tilbage at jeg var med hende, tiden går jo) mørkhåret kvinde med lækre former. Hun var sprød, og helt naturlig foroven; hvilket Sara ikke er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas, kender du et sted hvor kombination af massage og afslutning går op i en højere enhed?

Det er ikke sådan lige til at finde frem til :smile:

Der er absolut nogle. F.eks. når jeg rigtigt høje enheder med Nina på Thai Skye. Men måske også fordi vi svinger så godt sammen efter rigtigt mange sessioner.

Men hun har humør, og hvis du eller noget andet ikke falder hende på læben, så bliver enheden måske ikke så høj.

Ellers er der jo klassikeren og legenden Dalya, der annoncerer her på EG. Hos hende har jeg nået temmelig højt. Faktiskt rigtigt højt.

Begge to har i hvert fald styr på både massage og afslutning, og ikke mindst -.vejen mellem de to.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...