Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg blev nok overrasket over min egen reaktion på en rigtig GILF, da jeg mødte Loving Woman. Så jeg gik sukkerkold og kunne slet ikke få gang i mekanikken. Men efterfølgende har jeg overvejet hende igen, for der var faktisk mange oplivende momenter, som kan retfærdiggøre en omkamp.

 

Efter min retræte, fik vi talt os ind på hinanden og hun var både sød og indbydende. Pæn krop, store bryster og en indbydende rund bagdel - og et indbydende numsehul!

 

Som sagt skete der ikke så meget, men hvis der bliver en næste gang vil jeg være mentalt forberedt - og udnytte potentialet bedre.

 

Stedet ligger på en villavej - og omgivelserne er overraskende, men helt trygge. Billederne er retvisende - jeg blev mødt i munderingen fra de sidste billeder i rækken.

Redigeret af Tøsedrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev nok overrasket over min egen reaktion på en rigtig GILF, da jeg mødte Loving Woman. Så jeg gik sukkerkold og kunne slet ikke få gang i mekanikken. Men efterfølgende har jeg overvejet hende igen, for der var faktisk mange oplivende momenter, som kan retfærdiggøre en omkamp.

 

Efter min retræte, fik vi talt os ind på hinanden og hun var både sød og indbydende. Pæn krop, store bryster og en indbydende rund bagdel - og et indbydende numsehul!

 

Som sagt skete der ikke så meget, men hvis der bliver en næste gang vil jeg være mentalt forberedt - og udnytte potentialet bedre.

 

Stedet ligger på en villavej - og omgivelserne er overraskende, men helt trygge. Billederne er retvisende - jeg blev mødt i munderingen fra de sidste billeder i rækken.

 

Ja, hun er et ganske behageligt bekendtskab. Jeg blev dog lidt snydt med tiden, betalte for en halv time, men stod på gaden igen

efter 19 minutter. - Og du har ret i, at omgivelserne er overraskende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan er omgivelserne overraskende? Er det den paracelhus-have, som man ser på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tobiasskov

Det lyder til hun også har sex uden kondom med hendes kunder. Der står 500,- = uden kondom?

 

Nogen der kan af- eller bekræfte det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er omgivelserne overraskende? Er det den paracelhus-have, som man ser på billederne?

Nej, det er ikke parcelhushaven, lupiner er ikke særlig overraskende, men inden for bliver det

mere vildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til hun også har sex uden kondom med hendes kunder. Der står 500,- = uden kondom?

 

Nogen der kan af- eller bekræfte det?

Det tilbyder hun desværre ifølge annoncen. - Jeg skal nu ikke nyde noget, men hun virker meget

fordomsfri og afklaret med, hvad hun gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det er ikke parcelhushaven, lupiner er ikke særlig overraskende, men inden for bliver det

mere vildt.

 

Hvordan mere vildt!??!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nu også gerne høre lidt mere om denne gilf - og da tråden er nogle år gammel. 

Er der nogen der har besøgt hende fornyelig.

Tak for hælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
PeeHairy skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville nu også gerne høre lidt mere om denne gilf - og da tråden er nogle år gammel. 

Er der nogen der har besøgt hende fornyelig.

Tak for hælpen

Opslaget er 4 (Fire!) år gammelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...