KingFister 238 Skrevet 22. Juni, 2014 I Torsdags havde jeg en aftale med en af de skønne piger, men hun brændte mig desværre af, læs evt her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> I Torsdags blev der så lavet en ny aftale, til i aften kl 21. Al kommunikation er foregået via sms. Idag ved 10 tiden, skrev jeg til den skønne pige, for lige at bekræfte jeg kom, og også lidt for lige at sikre mig, at hun ikke brænder mig af igen. Ved 18 tiden, var der stadig ingen svar, så jeg skrev igen, men der er ingen reaktion endnu. Jeg er klar over hendes bollofon måske er slukket, hvis hun har fri nu, men der er ca 145km, og det ville da være øv at køre så langt forgæves. Skal køre om ca 30min for at nå det til kl 21. Ville i køre afsted på chancen? Eller blive hjemme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 22. Juni, 2014 blive hjemme og finde en anden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 22. Juni, 2014 Bliv hjemme! og brug din tid og penge på en sød pige, du kan stole på. Hvis jeg vidste vad du kan lide, vil jeg gerne prøve at finde en sød pige, kender mange, så du kan altid skrive en pm. Til mig. Mvh. Manica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 22. Juni, 2014 Enig med knallert, hvis ikk hun svare på sms, tlf og elle Mail så ville jeg blive hjemme og tænke at hun var useriøs især når hun har brændt dig af en gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 22. Juni, 2014 Klokken er så fremskreden at jeg skulle køre for 5min siden, for at nå frem til tiden. Nu vælger jeg at blive hjemme (og har skrevet det til hende). Så skal det nok passe, hun svarer tilbage 20.55 at hun er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. Juni, 2014 (edited) Tjah .... nu har jeg ikke set annoncen, men med et umidelbart skud fra hoften er min reaktion: Køb dansk. Ved ikke, om tilfældet her var en udenlandsk. Redigeret 22. Juni, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 23. Juni, 2014 Brændt af 2 gange af den samme. Det er vist en no brainer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 23. Juni, 2014 Og så skrev hun tilbage kl 7 i morges. Hvorfor jeg ikke kom igår, hun havde først fået mine beskeder kl 23, osv. Nå men jeg er jo gladeligt naiv og tror på det bedste i folk, så jeg giver det en chance til. BX, hun er ganske rigtigt ikke helt dansk, men der er kun gode anmeldelser herinde. Smider et link, når jeg har besøgt hende (tør snart ikke gætte på hvornår det kan blive ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 23. Juni, 2014 Det er altid godt at have en plan B og C specielt hvis du skal køre langt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 23. Juni, 2014 Nylonlover, Der er desværre ikke så mange alternativer, når man har de lyster jeg besidder ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Juni, 2014 Nylonlover, Der er desværre ikke så mange alternativer, når man har de lyster jeg besidder så må du jo komme en tur til sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 23. Juni, 2014 Ja, det var da en mulighed, jeg kommer der alligevel semi-jævnligt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KingFister 238 Skrevet 23. Juni, 2014 Idag lykkedes det, jeg ringede og lavede en ny aftale, og har været på besøg. Der er tale om Sabrina i Christiansfeld: http://side6.dk/resultatside/?q=5955 Hun får rigtig fine anmeldelser, og jeg må absolut tilslutte mig koret, hun er retti lækker, meget smilende, sjov, sexy a Pommern til, og med på den allerværste. Jeg havde en lillebitte gave med, bare en lille æske småkager, da hun fik den, var det: Neejj, tusind tak, kys kys, kæmpe smil.. "Nøøjjj det her bliver godt" tænkte jeg. Og det gjorde det. Det dér frække smil, mens denne smukke pige sad ovenpå.. jeg var solgt til stanglakrids!. Jeg havde på forhånd bedt om at låne badet, inden hyrdetimen, og sagde til hende at det jo var fordi jeg har været på arbejde hele dagen, og ikke kunne nå hjem først. Hendes svar: "Jeg har også arbejdet hele dagen, men mit arbejde er bedre end dit", og så et grin.. Et funny lille twist, der bor en pige "Diana" i huset (Sabrina bor i Åbenrå), og mens jeg var i bad, gik hun og vandede have lige direkte uden for badeværelse vinduet, og det er bare et alm vindue, ikke mat eller noget, så hun kunne lige kigge ind på nøgne mig Alt ialt, et særdeles dejligt besøg, som helt sikkert bliver gentaget. Hun fortalte iøvrigt at "havepigen" gerne leger med, lesbisk show, sex med begge, osv.. til 1400,- Aldeles rimeligt efter min mening. Nå men alt det bøvl med de første forgæves aftaler.. hun viste mig på hendes telefon, at mine sms beskeder fra igår, ganske rigtigt først var tikket ind lidt efter kl 23, og hun sagde hun havde ventet mig, forgæves. Træls situation. Hun fortalte også at hun får hundrede sms om dagen, og har lidt svært ved at holde styr på dem. Hun kunne heller ikke huske hvilke ydelser vi havde aftalt via sms, men det kom der lynhurtigt orden på, hun er som sagt med på den allerværste Så vi aftalte at droppe sms, og jeg ringer næste gang, dét mente hun var en retti go idé. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 23. Juni, 2014 Dejligt det lykkes, langt om længe... Så glemmer man hurtigt det negative. For enden af bakken skinner solen, som man siger,... Det betaler sig, ikke at give op. Er glad for du havde en god oplevelse. Mvh. Manica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg