Hop til indhold
Guest stump

Dansker gifter sig med 30 til 40 thailændere :-C

Recommended Posts

Spice. Mange af forholdene bliver arrangeret i korte ferier. En fyr bliver dybt forelsket, og så er der bare ingen vej tilbage. først går det ofte til juveleren. Jeg har set en fyr som først blev snydt på Filippinerne på samme ferie, han tog tilbage til thailand, fandt den pige med de største bryster, gav hende en forlovelsesring med diamanter så store som peanuts. de havde aldrig kontakt med hinanden, når de var sammen ude blandt os andre, hun var lidt tvær, og han var stresset, ventede på papirerne fra diverse kontorer. Pludselig var det dag for afgang, til Jylland midt om vinteren.

Held og lykke.

Der er også mæglere, face ril face, og så er der Internettet, som nu er totalt udefinerbart. Som englændere siger: It is out of comtrol. :grin:

Mange af de thaiprostituerede er hjemme med en ny mand, og en ny medgift flere gange åligt. Der er familier som lever af medgift.

Tro det eller lad være.

Jeg forstår. Men det er jo så man ikke må gøre.

Derfor værdsætter jeg, at du startede denne tråd. Måske redder det nogen fra at gøre noget dumt.

Hilsen

Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Altså - måske er det min begrænsede tilgang til dansk, Stump ....? Men jeg synes du roder rundt i situationer og forhold som ikke virker til at ha med hinanden at gøre. Og jeg bliver i hvert fald ikke meget klogere. Din kærestes mor har meget at sige til om og en fyr var på Fillipinerne og siden tog han til Thailand og købte diamanter til en kvinde med store bryster og så tog han til Jylland midt om vintern??? Det var sagtens, men ....?

Du har mange gange advaret os for at blive forelskede i thaikvinder. Godt så. Thailand har en omfattende sexindustri. Man siger cirka 300.000 prostituerede, og måske er det langt fler. Sexturisterne kan regnes i millioner. Og langt de fleste har styr på hvad de gør. Ferie, sol, bad og wham bam thank you mam. Siden hjem med sine minden.

Men der findes dem der falder i fælden, bliver forelskede og begynder at tabe forstandet. Det er, siger du, fordi den thailandske kvinden gerne lyver og bedrager den stakkels farangen. Sådan er deres kultur, siger du.

Jeg vil putte in en anden kultur i denne formel: "The white man's burden". Vesterlandske mennesker har generelt en trang til at hjælpe fattige lande og fattige mennesker. På godt og ondt. Selvfølgelig skal vi hjælpe, men dette behov er så indlært fra fødsel og alt vi lært om vores overlegenhed, at vi simpelthen ikke kan stoppe os selve. Når så en flot, eksotisk kvinde uden skrupler, møder en gammel mand med trang til både kærlighed og til at hjælpe de fattige stakler - ja så går det gerne gal. Desuden har vi ikke noget forsvar imod Mia Noi, en kultur vi ikke haft her oppe under de seneste tusen åren.  Når vi så pludseligt for en lille peng, kan købe os en ekstra kæreste nogle uger eller måneder ... well...  Personligt skulle jeg aldrig turde.

Men på den anden side: thailandske kvinder lider under en tredobbel undertrykkelse i forhold til farangerne: de er kvinder i et ekstremt patriarkalskt samfund, de er fattige og de tilhører en etnisk gruppe vi betragter som underlegne os.

Jeg kan ikke hjælpe at jeg på nogen måde føler en stor respekt for disse kvinder, og noget steds indeni mig selv hør jeg en røst hviske: "Good girl. Go and get those suckers."

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Det er vist en god tommefingerregel at holde sig fra romantiske følelser med "working girls". Det skulle også være ganske unødvendigt som hvid mand i Asien. Nettet vrimler med kontaktmuligheder til asiatiske kvinder med andre jobs, dog er thaierne grundet dårlige engelsk kundskaber og lavt encitament for at lære engelsk ikke velrepræsenterede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

I øvrigt er det ikke den 23. i dag. Men du befinder dig vel som sædvanligt i en hel anden virkelighed.

BX- Tænk dig dog om. Som anført et andet sted, denne klode er fyldt med tidszoner.

Jeg er eksempelvis fem timer før dig. Man kan formulere det enkelt, når du spiser aftensmad, overvejer jeg at gå i seng.

Derfor var det, uanset hvad du vil udvikle af undskyldninger den 23, da jeg skrev den besked.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os sige at vi er nybegyndere. Og at vi sidder i en bar, eller møder hende på en dansk klinik. Det vi ser, er en vidunderlig skønhed, og vi mænd laver planer. Den eneste eneste, og en af os. Men, formodentlig kendte ingen af os noget som helt til thailandsk familiekultur, da hun fik de første kontanter for veludført arbejde.

Men, med mindre thaikvinden er udstødt af familien, eller simpelthen er s å at hun kan bestemme alt, de millionærprostituerede findes faktisk, er det familien som bestemmer over den enkelte.

Du kan oftest hyle og skrige ffor at få din vilje. Og for fredens skyld får du den måske i første omgang. Men... det er mutter der hjemme i landsbyen som ender med at få ret. Sort set altid.

Det har jeg lavet en lille ting om. Du finder den på nedenstående LINK. Der er også et link til den artikel er blevet inspireret af.

God læselyst,

Artikel om danske mænd kontra den thailandske familiekultur.

Hej Stump.

Nu har jeg fået arbejdet mig gennem teksten du linker til, plus de links der er henvises til i selve teksten.

Hvor er det lige du vil hen med det du skriver?

Jeg synes ikke rigtigt der er sammenhæng mellem det du skriver i ovenstående og så det du linker til.

Eller er det bare mig der har misforstået noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX- Tænk dig dog om. Som anført et andet sted, denne klode er fyldt med tidszoner.

Jeg er eksempelvis fem timer før dig. Man kan formulere det enkelt, når du spiser aftensmad, overvejer jeg at gå i seng.

Derfor var det, uanset hvad du vil udvikle af undskyldninger den 23, da jeg skrev den besked.

Nu er det i disse internettider jo ikke altid lige let at vide, hvor folk befinder sig sådan rent fysisk.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

...mitt inlägg i det hela är att läsa den engelska "culture shock Thailand" innan man bestämmer sig för att låta "lilla" huvudet bestämma. "Culture Shock " är en serie med böcker om traditioner och förhållande i olika länder i världen. Från början en inofficiell guide för utlandsarbetare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange af de thaiprostituerede er hjemme med en ny mand, og en ny medgift flere gange åligt. Der er familier som lever af medgift.

Tja, sådan er der så meget. En gammel kollega - jeg ved ikke om han lever mere, det er mange år siden - drønede verden rundt og knaldede damer, både på Cuba og i Thailand, sikkert også andre steder. Han havde knald i låget, han forærede dem køleskabe og vaskemaskiner, men det var bare gaver, det var ikke fordi han "købte" dem, bildte han sig ind. Engang stødte tre af hans cubanske veninder ind i hinanden på hotelgangen, og så var de færdige med ham - så de har måske haft reelle hensigter? Pendulet svingede så tilbage til Thailand, han havde i alt fald en thai-pige boende et stykke tid - i sin lejlighed i en gusten betonghetto - det blev hun hurtig træt af, og fandt nogle thai-venner at hygge sig med i de tre måneder hendes turistvisum gjaldt.

Så kom der en stor fratrædelsesrunde, af den slags man ikke ser mere, ikke i min branche i alt fald. Noget i retning af 2-3 års løn udbetalt, hvis man gik frivilligt. Han slog til og fik ja, så han stod pludselig med mange hundredetusinde kr. og det var seriøse penge dengang. Så nu skulle drømmen om Thailand realiseres. Han fandt den eneste ene, og de fik opført et fint, nyt hus i hendes landsby for hans penge - og da huset var færdigt og betalt - så blev han smidt ud på røv og albuer. Sådan kan det gå!

På den anden side, så har jeg også en bekendt, der fandt en filippinsk pige over nettet - hun lavede vistnok noget med telemarketing. Efter nogle måneders online kontakt besluttede de sig for at skulle giftes. Det er dog lidt besværligt med Danmark, så han flyttede til Malmö, så han kunne få hende herop. De har været sammen i ca. 10 år nu og fået to børn. Svigermor er tit på besøg, men det er bestemt mit indtryk at forholdet er meget reelt. Han tjener ikke fyrsteligt, så 30-40 familiemedlemmer kan ikke leve af ham. Bare at tage flyveren til Filippinerne er en belastning for budgettet! Og efter sigende bliver han båret på hænder og fødder, når han er på Filippinerne med familien.

Hvilken morale kan man uddrage her? Hvis man vil have en kæreste/kone fra Asien - så skal man ikke lede blandt købedamer, men blandt almindelige kvinder. Og hvis der pludselig er en yakokse, der er død - som man lige bør erstatte, så familien ikke kommer til at sulte - så ved man hvad klokken er slået, og så er det bare videre til næste. Det er i alt fald sådan jeg læser situationen uden eget kendskab, jeg har aldrig været i Thailand eller Filippinerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Altså - måske er det min begrænsede tilgang til dansk, Stump ....? Men jeg synes du roder rundt i situationer og forhold som ikke virker til at ha med hinanden at gøre. Og jeg bliver i hvert fald ikke meget klogere. Din kærestes mor har meget at sige til om og en fyr var på Fillipinerne og siden tog han til Thailand og købte diamanter til en kvinde med store bryster og så tog han til Jylland midt om vintern??? Det var sagtens, men ....?

Du har mange gange advaret os for at blive forelskede i thaikvinder. Godt så. Thailand har en omfattende sexindustri. Man siger cirka 300.000 prostituerede, og måske er det langt fler. Sexturisterne kan regnes i millioner. Og langt de fleste har styr på hvad de gør. Ferie, sol, bad og wham bam thank you mam. Siden hjem med sine minden.

Bananas! Jeg fortæller om min mulige svigermor, og det at hun skal bekræfte, hvad hendes voksne datter gør. Det er en understregning af, at man med en asiatisk kæreste for hele familien med. Og det er dem som sætter reglerne.

Da jeg blev gift her ude, med en universitetsuddannet kvinde, kom jeg i familieråd. Jeg sag på gulvet i åbningen en "hestesko", og blev så forhørt af et familieråd på cirka 12 personer, alle mænd. Nogle af dem havde ikke en gang set min kommende brud før. Midt i det hele fik min kommende svigerfars yndlingsdatter den idé at sende bud efter en medicinmand, som skulle sætte et "spell on me". Da vi skulle giftes, kom svigerfaderens sammensvorne yndlingssøstre og forsøgte at få stoppet ceremonien.

Under hele processen med at blive gift, kom familien med tre fire tilbud på ægtemænd til min kommende hustru. Filialbestyrer i en bank, en skoleinspektør, osv. Familien var absolut ikke fattig, ejede flere store ting, men... de ville bestemme hvem deres datter skulle giftes med.

Det skal med, at jeg senere blev en naturlig del af familien. Min svigermor som forsøgte helt bogstaveligt at stoppe vielsesceromonien, blev min bedste ven, havde havde besøg af familien, de kom med gaver, og de fik mad og husly. Deres børn kom på ferie. Vi betalte den fattigste del af familiens datters uddannelse, småbeløb, men hun geennemførte uddannelsen. Når der var noget som der skulle skaffes penge til, delte vi om udgiften. Det var en stooor familie.

Jeg skriver om ovenstående, for at fortælle, at der er undtagelser, men mine oplevelser i det ægteskab var ikke med en fattig familiee i et fattigt område som Isaarn/ Thailand.

De fattige i Thailand gør noget andet. Det handler om penge. Og jo før de nygifte bliver skilt, jo før kan de tjene penge på deres egen datter én gang til.

Men... Der er undtagelser. Der er thaiprostituerede som virkelig har scoret kassen, og som derved er blevet familiens overhoved. Jeg har talt med en fyr, som er meget kritisk overfor min holdning til Thaiprostituerede. Hans "kæreste" havde været i branchen i mange år, havde hun haft 1000. 3000. eller 5000 mænd, mod betaling. Jeg ved det ikke. Og fyren jeg snakkede med, ville aldrig købe (endnu) et hus til hende. Pludselig en dag fortæller han, at hun har snakket om at han kunne bygge et hus i hendes landsby. Udlændinge kan ikke eje byggegrunde eller landbrugsjord i Thailand. Så, hvis den prostituerede var så sød og glad for ham, gjorde meget for ham, hvordan i alverdens kommer de så til at snakke om husbygning (med hans penge)?.

Hvad med dig selv, Bananas? Du er selv meget ofte den "hund" som den første sten rammer. Er du selv involveret i en thaiprostitueret? Sætter mine indlæg noget i gang hos dig som du ikke bryder dig om. Og hvis forholdet er slut, var det så sådan da I var sammen?

Spil med åbne kort, Bananas. Det prøver jeg selv at gøre.
Men der findes dem der falder i fælden, bliver forelskede og begynder at tabe forstandet. Det er, siger du, fordi den thailandske kvinden gerne lyver og bedrager den stakkels farangen. Sådan er deres kultur, siger du.

Jeg vil putte in en anden kultur i denne formel: "The white man's burden". Vesterlandske mennesker har generelt en trang til at hjælpe fattige lande og fattige mennesker. På godt og ondt. Selvfølgelig skal vi hjælpe, men dette behov er så indlært fra fødsel og alt vi lært om vores overlegenhed, at vi simpelthen ikke kan stoppe os selve. Når så en flot, eksotisk kvinde uden skrupler, møder en gammel mand med trang til både kærlighed og til at hjælpe de fattige stakler - ja så går det gerne gal. Desuden har vi ikke noget forsvar imod Mia Noi, en kultur vi ikke haft her oppe under de seneste tusen åren.  Når vi så pludseligt for en lille peng, kan købe os en ekstra kæreste nogle uger eller måneder ... well...  Personligt skulle jeg aldrig turde.

Men på den anden side: thailandske kvinder lider under en tredobbel undertrykkelse i forhold til farangerne: de er kvinder i et ekstremt patriarkalskt samfund, de er fattige og de tilhører en etnisk gruppe vi betragter som underlegne os.

Jeg kan ikke hjælpe at jeg på nogen måde føler en stor respekt for disse kvinder, og noget steds indeni mig selv hør jeg en røst hviske: "Good girl. Go and get those suckers."

B

Bananas! Jeg fortæller om min mulige svigermor, og det at hun skal bekræfte/ godkende/ acceptere, hvad hendes voksne datter gør. Det er en understregning af, at man med en asiatisk kæreste fær hele familien med. Og det er familien, som oftest som sætter reglerne.

Da jeg blev gift her ude, med en universitetsuddannet kvinde, kom jeg i familieråd. Jeg sag på gulvet i åbningen af en "hestesko", og blev så forhørt af et familieråd på cirka 12 personer, alle mænd. Det tog tre timer. Inden da havde de sendt en spion til mit gæstehus, for at udforske, hvem jeg var, hvordan jeg opførte mig, og aller vigtigst for dem, om min kæreste havde været alene med mig bag en lukket dør.  pionen snakkede også med mig, udgav sig for at være en manager som mangle en farang. Jeg genkendte ham som ham der senere, han var den der forhørte mig på engelsk i familierådet. Nogle af dem havde ikke en gang set min kommende brud før. Midt i det hele fik min kommende svigerfars yndlingsdatter den idé at sende bud efter en medicinmand, som skulle sætte et "spell on me". Da vi skulle giftes, kom svigerfaderens sammensvorne yndlingssøstre og forsøgte at få stoppet ceremonien.

Under hele processen med at blive gift, kom familien med tre fire tilbud på ægtemænd til min kommende hustru. Filialbestyrer i en bank, en skoleinspektør, osv. Familien var absolut ikke fattig, ejede flere store ting, men... de ville bestemme hvem deres datter skulle giftes med.

Det skal med, at jeg senere blev en naturlig del af familien. Min svigermor som forsøgte helt bogstaveligt at stoppe vielsesceromonien, blev min bedste ven, havde havde besøg af familien, de kom med gaver, og de fik mad og husly. Deres børn kom på ferie. Vi betalte den fattigste del af familiens datters uddannelse, småbeløb, men hun geennemførte uddannelsen. Når der var noget som der skulle skaffes penge til, delte vi om udgiften. Det var en stooor familie.

Jeg skriver om ovenstående, for at fortælle, at der er undtagelser, men mine oplevelser i det ægteskab var ikke med en fattig familiee i et fattigt område som Isaarn/ Thailand.

De fattige i Thailand gør noget andet. Det handler om penge. Og jo før de nygifte bliver skilt, jo før kan de tjene penge på deres egen datter én gang til.

Men... Der er undtagelser. Der er thaiprostituerede som virkelig har scoret kassen, og som derved er blevet familiens overhoved. Jeg har talt med en fyr, som er meget kritisk overfor min holdning til Thaiprostituerede. Hans "kæreste" havde været i branchen i mange år, havde hun haft 1000. 3000. eller 5000 mænd, mod betaling. Jeg ved det ikke. Og fyren jeg snakkede med, ville aldrig købe (endnu) et hus til hende. Pludselig en dag fortæller han, at hun har snakket om at han kunne bygge et hus i hendes landsby. Udlændinge kan ikke eje byggegrunde eller landbrugsjord i Thailand. Så, hvis den prostituerede var så sød og glad for ham, gjorde meget for ham, hvordan i alverdens kommer de så til at snakke om husbygning (med hans penge)?.

Hvad med dig selv, Bananas? Du er selv meget ofte den "hund" som den første sten rammer. Er du selv involveret i en thaiprostitueret? Sætter mine indlæg noget i gang hos dig som du ikke bryder dig om. Og hvis forholdet er slut, var det så sådan da I var sammen?

Spil med åbne kort, Bananas. Det prøver jeg selv at gøre.

PS! Når du citerer, og angriber, vil det være i alles interesse, ikkem indst min, at du vedlægger det citat som du angriber.
Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hvilken morale kan man uddrage her? Hvis man vil have en kæreste/kone fra Asien - så skal man ikke lede blandt købedamer, men blandt almindelige kvinder. Og hvis der pludselig er en yakokse, der er død - som man lige bør erstatte, så familien ikke kommer til at sulte - så ved man hvad klokken er slået, og så er det bare videre til næste. Det er i alt fald sådan jeg læser situationen uden eget kendskab, jeg har aldrig været i Thailand eller Filippinerne.

Louie: Jeg er enig i ovenstående citaat. Problemet for mange faranger er, at de kun har tre til fire uger i Thailand ad gangen. Så de har travlt. Parret med diamant forlovelsesringen, som jeg har omtalt, er et godt eksempel.

Danskeren havde i længere tid skrevet med en filippinsk kvinde fra et datingsite. Han tog der over, og det var ét stort rip off.

Han skulle have været der knap en måned, men han gav op, droppede returbilletten som han ikke kunne ændre dato på, købte en ny, og ttog tilbage til Pattaya. Aftenen efter ankomsten fandt han byens største bryster, hyrede hende på døgntakst, smuttede til juveleren første gang under det besøg dagen efter. Tog på ambassaden tre dagen efter at han havde mødt hende, klaskede garantibeløbet på bordet, og inden hans frimåned var overstået, var de i Jylland.

Men jeg har ikke skrevet det værste: Han arbejder offshore, væk 14 dage ad gangen. Så hun er overladt til andre spritnye thaiveninder, alle prostituerede. Så gær lige hvad hun lavede når han var væk. Klinikarbejde og kortspil. Hvordan det gik dem senere, ved jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump.

Nu har jeg fået arbejdet mig gennem teksten du linker til, plus de links der er henvises til i selve teksten.

Hvor er det lige du vil hen med det du skriver?

Jeg synes ikke rigtigt der er sammenhæng mellem det du skriver i ovenstående og så det du linker til.

Eller er det bare mig der har misforstået noget?

Hejsa Arne.

Jeg skriver et sted i trådstarten, at jeg er inspireret af det indlæg, som jeg vedhæfter et link til.

Det jeg har forsøgt at skrive, er noget som linker situationen hvor en dansk mand møder en skønhed, og tænker "dansl". Han tror at hvis han knytter sig til skønheden, sexbomben, eller hvad hun skal kaldes her, så er det et forhold mellem to personer.

Sådan er det ikke. Se linket, eller find selv andre artikler om thaikvinder og thai familiekultur.

Når du læser den artikel jeg linkede til, eller andre, opdager du hurtigt, at den drøm/ tro den danske mand har, om et normalt dansk liv med hende, som en normal danske familie, hvor staten så nogenlunde tager sig af resten af familien, ikke holder en meter.

Når man gifter sig med en thaiprostitueret eller en normal thaikvinde, får man hele familien med i købet. Man kan så være mere eller mindre uheldig, nogle familier er bedre stillet end andre, nogle fædre drikker aaldrig, andre smadrer sit eget og andres liv med druk og evt spillegæl. Samme med moren. Der er på Thaioaser.net en artikel om at thaikvinder nu drikker mere end ffør.

Og hvem skal samle op efter alt det? Danskere og hans underskønne kvinde.

Når jeg så skriver en bearbejdelser, sætter jeg danske og thailandske eksempler på, fra den verden som den danske sexturist oplever.

Det kan være derfor, at du ikke umiddelbart genkender den linkede artikeel, og det jeg bearbejdede den om til. Men min version holder faktuelt, den er bare mere dansk.

Hvad jeg vil med artiklen. Oplyse danskere om det oplagte og stensikre, at thaifamilien i langt de fleste tilfælde er vigtigere for hustruen, end den danske mand er.

Men... så kan du komme og sige, ja meen min kone fra Thailand har været god mod mig i 10 år. Så det du (jeg) skriver passer ikke.

Problemet med det er , at du ikke ved hvad der foregår bag kulisserne. Thailændere undgår ofte konfrontationer. Så de gør det de gør, som at sende penge hjem til familie og deres thaimand eller thaikæreste, uden at du eller andre opdager det. Jeg kender selv omkring 300 eksempler på den slags.

Håber at du nu forstår min artikel bedre. Hvis ikke, så spørg igen. :grin:

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hej Stump,
Hvor skal jeg begynde? I slutningen måske. Jeg angreb dig ikke, prøvede kun at sige at jeg ikke forstod hvordan dine forskellige eksempler hængede sammen.

Det er jo sådan med eksempler fra det virkelige liv, at de er lige så mange som der er mennesker der gider skrive om dem. Jeg har rigtigt mange eksempler fra livet omkring mig, der fortæller om hvad man burde og ikke burde her i livet for at det ikke skal gå gal. For to uger siden, brændte en engelsk mand - min nabo - sig ihjel, for at hans svenske kæreste havde forladt ham. Han kom fra England uden en penny, og arbejdede hårdt, fortjenede meget, købte et hus der stod på hans kæreste, satte det flot istand - og blev luret på hele  karamellen.
En anden bekendt i min branche, var meget rig og lykkeligt gift. Så mødte han en anden kvinde, dansk faktiskt, og to år senere hvar hun ejer til alle hans fastigheter og selv var han fattig. Jeg kender ham meget godt, og idag lever han alene med sin lille hund i en lille lejlighed. Han siger at han har været utroligt dum, men idag er han forsonet med sin skæbne: "Kærligheden gør en mand dum", siger han. "Men jeg er alligevel glad jeg har oplevet den nogle gange i mit liv".

Vi er jo sådan konstruerede Stump, at vi måtte leve vores eget liv og gøre vores egne fejltagelser. Uanset hvor mange andre der allerede har gjort detsamme. Heldigvis, vil jeg sige. Ellers skulle ingen - i tanke om hvor mange ulykkelige kærlighedshistorier der findes - vove tro på kærligheden.

Men du vedrører - ligesom i farten - noget som bekymrer mig og som jeg ser omkring mig hele tiden i det danske og svenske thaisamfundet: Spil. Jeg kan ikke længere tælle hvor mange svenske og danske thaikvinder jeg har mødt der har tabt så meget på kortspil og casino at deres gæld tvinger dem ud i prostitution. Det er faktiskt helt sygt, og jeg kan ikke fatte at svenske og danske myndigheder kan lade det ske. De spiller, taber, spiller mer, taber mer .... Og når deres svenske eller danske mænd ikke længere kan underholde deres spil så begynder de til at låne til absurde og kriminelle renter, pante sine smykker etc.... Og til slut er der ikke andet tilbage end at gøre det de gjorde inden de kom her og prøvede det skandinaviske liv: prostituere sig.

Det er i mine øjne dybt tragiskt, og et skjult problem der ikke nogen synes bryde sig om. Personligt tror jeg ikke vi havde haft en gang halvdelen af den thailandske prostitutionen i København, hvis pigerne ikke havde spillegæld. Gæld der har opstået siden de kom her, og ikke har noget som helst at gøre med familiesituationen hjemme i Thailand. Gæld, der i hvert fald i Sverige, har opstået i statslige casinoer. Hvor dobbeltmoralskt er det?

Hvis jeg skulle advare skandinaviske mænd for noget med thaikvinderne, så er det spil og casino. Hold for Guds skyld dem derfra, og lykkes du ikke med det, så skrid hurtigt som bare fanden.

"Sætter mine indlæg igang noget hos dig, som du ikke bryder dig om", spørger du mig. Nej, tværtimod. Dine indlæg, sammen med meget andet jeg har læst, sammen med mine egne erfaringer, har skabt mig et billede - der stadig er i udvikling. Jeg lærer hele tiden, og funderer og reflekterer. 
Jeg er ikke på nogen måde dum, og har ikke på nogen måde så stort trang for at blive elsket at jeg bliver en idiot på vejen. Jeg har haft, og har stadig, så meget kærlighed i livet, at mine celler vil være fyldt op til jeg dør.

Det jeg har fået av min asiatiske relation er fremfor alt to ting: Tilgang til en verden jeg ikke viste noget overhovedet om, og som stadig gør mig meget nysgerrig. Samt fantastisk sex. Og at en mand i min alder - som har haft så meget sex med så mange kvinder i sit liv - stadig kan opleve noget han ikke har været med til, er jo temmelig stort. Og er det noget jeg vil savne når det ender, så er det det intime samværet (som jeg altså - bare så det er helt klart for dig - ikke har betalt en eneste krone for, ikke heller nogen vaskemaskine, eller bil eller tv eller noget andet). Jeg er dog meget bevidst om at jeg aldrig mer vil være i forhold med en så flot kvinde igen, og det er nok der jeg  - og måske mange med mig - bliver en total sucker. Asiatiske kvinder kan være så flotte at man bare bliver helt dum. Jeg kigger på hende og spørger mig selv: "Kan jeg virkelig overleve uden tilgang til den smukke, sexede krop?" Og svaret er: "Selvfølgelig kan jeg det". Det bliver måske lidt kedeligt indimellem, når man en gang har smagt den forbudte frugt - men også mer stille og roligt. Og den gang skal jeg, som andre i min alder, lege med mine børnebørn, kigge på fuglerne i haven og mindes mit livs alle passionerede øjeblik.
Øjeblik som mine børnebørn ikke nogensinde kan forestille sig at gamle bedstefar har været med til.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg skulle advare skandinaviske mænd for noget med thaikvinderne, så er det spil og casino. Hold for Guds skyld dem derfra, og lykkes du ikke med det, så skrid hurtigt som bare fanden.

Helt enig. Men man kan måske lige tilføje, at spilledjævlen har solidt fat i mange andre asiater end thailændere. Eksempelvis kinesere, der på så mange områder er imponerende begavede og hårdtarbejdende. Men de har altså en akilleshæl i form af spil. Intet under, at en af verdens rigeste mænd har tjent pengene på casinoer i Macao.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har overvejet om jeg skulle skrive dette indlæg. Et par stykker herinde kender allerede historien.

Jeg blev stamkunde hos en sød thaipige.

Allerede efter de første par gange begyndte hun at sige at hun havde savnet mig mv.

Det kunne enhver incl mig selv regne ud var løgn, og jeg vidste fra andre besøg hos andre thiapiger, at sådan noget fyrer de af, hvis man har besøgt dem mere end en gang, men jeg svarede høfligt at jeg havde set frem til samværet med hende også, og det var jo sådan set sandt nok, ellers var jeg ikke mødt frem.

Jeg har en naturlig skepsis overfor hvad modparten siger af søde ting, når jeg betaler modparten en timeløn på direktørniveau.

Men hendes handlinger talte deres eget sprog, der blev virkelig kræset om mig, og hun gav mig forrygende sex igen og igen.

Jeg blev derfor ved med at besøge hende. Jo mere jeg besøgte hende jo mere tændte hun op under de varme følelser hun havde for mig, ifølge hende selv. Hun skulle til Thailand, og ville have mig med på dette tidspunkt. Det afviste jeg blankt 110 % og det var helt udelukket. På det tidspunkt havde jeg kun besøgt hende en halv snes gange og kendte hende ikke videre godt, og jeg undrede mig en anelse over det tilbud, men der var jeg meget kontant overfor hende.

Da hun kom tilbage besøgte jeg hende igen, men jeg bevarede stadig min naturlige skepsis. Jeg ved ikke om jeg spillede med på vognen, men når hun oversvømmede mig med komplimenter, så replicerede jeg ved at sige at jeg også fandt hende attraktiv og behagelig at være sammen med, og det var jo sådan set sandt nok. Jeg gav ikke indtryk af kærlighed eller lign.

Tiden gik, og jeg besøgte hende regelmæssigt. Hver gang forrygende sex, hun kunne tricks som ingen andre piger jeg har besøgt kunne. Hun var en erfaren pige.

Nu begynder det at blive en anelse bemærkelsesværdigt. Jeg har altid med interesse læst Stumps indlæg om thaipiger og hans blog også.

Hun skulle til Thailand igen. En føler blev givet om jeg ville med, hvilket blev pure afvist. Vi havde hinandens mobilnumre, når jeg skulle reservere tid hos hende osv. Hun begyndte at sige at hun elskede mig højt. Ikke kunne undvære mig. Hun spurgte flere gange, om jeg kunne hjælpe hvis hun fik problemer eller havde problemer. Jeg svarede pænt, hvis det står i min magt/hvis jeg kan. Jeg havde sådan set ikke noget imod at hjælpe hende med et og andet, hun havde jo ikke sagt noget om penge.

Jeg besluttede for at teste hende, jeg var 99,999 % sikker på, at hun ikke var reel, men for at udelukke den sidste 0,001 % så testede jeg hende på et par forskellige måder. Spurgte f.eks. hvad siger du til en tur til Paris med mig på min regning når du kommer tilbage. Svaret var det var pænt af dig, og så kom historien om familien, hun var alene, manglede penge osv. Meget indirekte blev det serveret at hun hellere vil have penge end en tur til Paris med mig, eller det blev sagt næsten direkte faktisk. Aha. Så var jeg 100 % sikker på at hun ikke var reel.

Hun tog til Thailand og der gik ikke lang tid så ringede hun første gang. Jeg tog ikke telefonen, men hun ringede regelmæssigt og til sidst tog jeg den. Hun savnede mig, elskede mig, hendes datter var syg, der skulle penge til medicin og mad på bordet, hun manglede penge og vidste ikke hvordan hun skulle skaffe dem.

Det var med Stumps indlæg helt forventet, manglede hun pengene helt reelt havde hun fået dem, men jeg havde ingen grund til at tro, at hun reelt manglede dem. Derudover havde jeg brugt kr. 25.000 på hende i Danmark og hun havde da fået en del af de penge selv + alle de andre kunder hun havde haft besøg af.

Nu ligger det sådan at jeg er startet hos en anden thaipige, som er vældig sød og giver god behandling og sex. Nu er det som om historien er ved at gentage sig. Komplimenterne strømmer til mig og hun er åbenbart vild med mig, siger hun..............

Når jeg tænker tilbage på mange af Stumps indlæg gennem tiden, kan jeg bare se, at han har virkelig haft pointer som har passet som fod i hose på min oplevelse her, og det har overrasket mig. Men jeg vil gerne takke ham for at han gider at gøre det, for jeg tror bestemt at thaipigerne ofte kører dette løb her.

Nu kunne nogen tro, at det var en kritik af thaipigerne, det er måske nærmere en øjenåbner til andre, der besøger thaipiger i Danmark, ala det Stump skriver om.

Jeg kan ikke have noget imod thaipigerne, de er altid søde og venlige, selvom der stikker noget under. De har måske en anden kultur og normer, men ret beset kan jeg ikke være sur eller negativ på dem. De spiller deres spil fordi de elsker deres familie og ønsker at forsørge dem og ønsker det bedste for deres familie, og det er åbenbart en del af normen og kulturen at dette er måden at gøre det på. Og herregud, visse danske piger tror jeg såmænd også kan sweettalke os kunder lidt så de får os til at tro, at vi er guds gave til dem, de oplevelser har jeg også haft en del af, og det er jo også spil for galleriet.

Jeg generaliserer også, og jeg vil som det første påpege at ikke alle thaipiger er rene golddigere. Jeg har en i min omgangskreds og en blandt fællesbekendte som har levet lykkeligt i ægteskab i årtier med en thaipige og selvfølgelig bliver der sendt penge hjem, men mændene bliver på ingen måde malket økonomisk, så meget ved jeg. Omvendt skal det også nævnes, at jeg kender en anden virkelig historie fra fællesbekendte hvor manden blev malket økonomisk vildt, og så snart hun havde sit danske statsborgerskab var hun skredet, startede på klinik igen, og hans bankkonto var tæt på 0 kr og havde et knust hjerte og en opsparing der var væk.

Jeg mener at Stumps indsats herinde har været prisværdigt, han har fået mange tæsk, men manden har ret faktisk uomtvisteligt fat i den lange ende og det bør man ikke få tæsk for at skrive om, men ros for.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spiller ikke golf, men har læst flere steder, at det er populært blandt reelle thaipiger at arbejde som caddies.

https://www.youtube.com/watch?v=QG6LML7ePVY

Naturligvis vil de gerne have fat i en velhavende farang, men de er ikke "løse på tråden" - derfor dette jobvalg. Så hvis man vil have en ordentlig thaipige, så var et slag golf måske ikke af vejen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg spiller ikke golf, men har læst flere steder, at det er populært blandt reelle thaipiger at arbejde som caddies.

https://www.youtube.com/watch?v=QG6LML7ePVY

Naturligvis vil de gerne have fat i en velhavende farang, men de er ikke "løse på tråden" - derfor dette jobvalg. Så hvis man vil have en ordentlig thaipige, så var et slag golf måske ikke af vejen?

Louie! Jeg spiller ikke golf, med har været periferisk sammen med folk, som tog på golfture flere gange ugentligt. De fortalte mig, i kammeratlig samvær, at thai caddyerne ofte er til salg for en time eller tre, efter arbejdstid.

Det samme kan ekspeditricer hos 7-Elen være.

Jeg skrev for nogle år siden om verdens rigeste Pølsekone. Hun bor eller boede i Pattaya. En høj smuk kvinde med en lilla plamage på den ene kind. Hun solg pølser og Burgers for Niels Colov i mange år. Niels har selv fortalt mig historien. Han påstod at hun tjente mere end han gjorde.

Niels Colov er på godt og ondt en af de store kanoner i Pattaya. Vil du vide mere om ham, så søg på Google.

OBs. Jeg har ikke set dit youtube indslag. Min forbindelse er meget meget langsom lige nu. Måske er jeg gået glip af noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone er thai, og hun er det sødeste, sjoveste, mest fantastiske menneske jeg nogensinde har mødt.

Nogle gange sender hun lidt penge hjem til familien, men det er hendes egne penge, som hun har tjent ærligt og redeligt og betalt skat af. Det har jeg ikke noget problem med...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone er thai, og hun er det sødeste, sjoveste, mest fantastiske menneske jeg nogensinde har mødt.

Nogle gange sender hun lidt penge hjem til familien, men det er hendes egne penge, som hun har tjent ærligt og redeligt og betalt skat af. Det har jeg ikke noget problem med...

Jamen det var da befriende at høre. For dem kender jeg faktisk temmelig mange af, altså her i Danmark.

Men de passer jo desværre ikke ind i stumpens skabelon over hvordan stort set alle thai piger opfører sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det var da befriende at høre. For dem kender jeg faktisk temmelig mange af, altså her i Danmark.

Men de passer jo desværre ikke ind i stumpens skabelon over hvordan stort set alle thai piger opfører sig.

Generaliseringer er en farlig ting...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Generaliseringer er en farlig ting...

HenrikDK: hvem generaliserer her? Bortset fra du mod mig, indirekte, men du gør det.

Når jeg beskriver situationer med thai prostituerede skriver jeg, på nær når jeg glemmer det  :-P tit, ofte, osv.

Der er noget som er meget svært at gennemskue for nybegyndere, emsempelvis de som aldrig har været i Thailand, eller som har været der en gang eller to, og enten har holdt sig til barerne, eller er blevet trukket rundt af sin thaikæreste, eller hvad du foretrækker at kalde hende.

Det er den forbaskede thai kultur. Den er ikke for nybegyndere, kan jeg love dig for. Specielt for nybegyndere og folk som kun kommer til Thailand på sexferier, de fatter det måske aldrig.

Der er de hvide løgne. Ja jeg bliver ved. Ingen thailænder fra 5 år og opefter bruger ikke hvide løgne. ALLE gør det. Man konfronterer ikke i normale situationer, men skyder en hvis løgn af sted.

Hun kan have tabt sin SmartPhone, og vil have en anden. Faktisk talte hun saandt. Hun tabte den smartphone... i kortspil.

Du spørger hvor hendes mand er henne? Hun siger han er død. Du spørger måske indtil om det var på en motorcyel, hun svareer ikke rigtigt. For manden er måske ikke død, kun i hendes hjerte. Det er et udtryk som ikke fungerer i direkte oversættelse.

Umage. Here we go again! Thai prostituerede er fantastiske til spil over lang tid. også til kortspil, men lige nu er det psykologiske spil.

En af de første langtidssager jeg fandt ud af, var en meget meget sød thai kvinde, jeg ved ikke hvor gammel hun var da de mødtes, men har var selvstændig håndværker med butik i DK. han var fed, ubarberet, tænder som ikke havde set en tandbørste i tusind år, og hun agerede og agerede år efter år.

Pludselig kom håndværkeren alene til Pattaya. han vidunderlige kone var væk. De havde været sammen i mange år. I alle de år havde hun skummet toppen af kassebeholdningen, og sendt dem hjem til sin gifte mand og de to børn håndværkeren ikke anede en disse om. Jeg siger ikke at alle er sådan, men... der er en meget stor mulighed for at noget lignende kan forekomme. Se den virkelige historie om den engelske kalkunfarmer jeg har skrevet om på thaioaser.net eller om manden som blev stenet ud af eget hus. Kalkunfarmeren havde været sammen med den englænder længe, de havde bygget en kalkunfarm op med hans kapital. hendes thai mand kørte rundt i deres SUV. Og danskere som blev stenet ud af det hus han havde betalt, havde mødt sin kæreste i Tyskland, og de havde boet samme i DK i fleere år. Men en ventende thai mand i Isarn.

Konklussion: Bare fordi en thai kvinde er noget af det sødeste lige nu, behøber det ikke at fortsætte.

Som em prostitueret som var på Copenhagen i Pattaya for at lige farvel, betegnede sit bryllup og flytning til Holland, som at "nu skal jeg på arbejde". Jeg hørte det selv.

Tråden her rammer noget meget meget væsentligt, som meget få danske mænd med thaiprostitueret kæreste ikke ved fra start, og bruger flere år på at bekæmpe, når de opdager de. I de fleste ttilfælde, tit, ofte, ikke så sjældent, osv osv, gifter den danske maand sig med en hel familie, og han bliver a l d r i g sluppet ind i det aller helligste, familien, som styres af mutter, sjælden af fatter.

Hvis noget er Jer er forelskede i en thai prostitueret, eller en fra vaskeriet henne om hjørne, eller i en kvinde fra 7-Eleeven, det er ofte, tit, ikke så sjældent stort set det samme, så nyd det mens i kan. Ingen hard feeling her.

Held og lykke.

PS! Jeg har kendt ca 200 dansk thailandske par. I Thailand. Mit bud er, at 5 af de 200 er velfungerende, og de fem par er stadig sammen. jeg er doven eefter denne lange tirade, så regn selv procenten ud, hvis du tør.

Til aller sidst. Mange uddenlaandske mænd behandler deres koner direkte eller indirekte som svin. Tæv, løgn, utroskab. Husker i ham værtshusholderen fra Nordsjælland, som trode at han havde købt en barpige, at hun var hans, bare fordi han havde barfined hende dagen før. Lejetiden var uddløbet kl 12.00 middaag samme dag som han døde. Hvad han lavede i Thailand? Han var i landet for at vise sit næsten nyfødte barn frem for familien. Problemet var, at moderen tog aleene ned til Familien, mens han horede løs, og drak sig tossefuld og døde af det. Ak jaa.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Verden er et dynamisk sted og det er jo fantastisk. Men hvis man er skeptisk overfor udvikling så må Det altid være med en vis lettelse man læser Stumps tirader - for derefter ved man ved at intet ændrer sig -

For - Uanset hvad andre selv oplever - så Stump har ALTID ret ...og ellers bliver Stump bare ved til andre opgiver :)

For - Uanset hvilken situation/konstellation der bringes på vane - så er der kun tale om temporær lykke - Stump ved - at der er intet håb....

For - Uanset hvilke oplevelser andre har,så er de altid "undtagelsen fra reglen" og kan kun bruges til endnu en gang anekdoter der bekræfter Stumps non plus ultra viden

Man kan jo så - i et stille øjeblik - frygte at jeg nu genstarter "jeg-ved-alt-om-alting-for-det-har-jeg-selv-læst-på-nettet-hørt-på-en-cafe" men det er en risiko jeg må løbe...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump, hvorfor pokker skulle jeg dog læse alt dette med dit velkendte syn på tilværelsen? Vi lever jo alligevel i hver sin mælkevej.

Du afviser jo konsekvent og virkelighedsfornægtende at acceptere de argumenter og de erfaringer, som vi andre brugere her på EG har høstet.

Vi tager allesammen fejl.

Jeg havde jo en større batalje med dig i december 2012, fordi jeg hævdede, at nogle piger faktisk er i branchen, fordi de godt kunne lide det, og fordi de kunne få dækket nogle personlige, sexuelle behov.

Det accepterede du ikke.

Det var mig, der var naiv, dum og blind. Det eneste, der edm talte i denne verden, var Franz Jäger. Og kun Franz Jäger.

StinnaLove ville du ikke høre på, selvom hun fremførte sine dybt personlige erfaringer som middelklassepige, og mine egne oplevelser med bl.a. Miss H samt et par andre piger, som satte pris på sex, blev affejet som ren indbildning, selvbedrag og virkelighedsfornægtelse. En kvinde kunne da kun være i branchen for pengenes skyld.

At fornøjelse ved at være i branchen også var en mulighed, var/er i din forestillingsverden helt umuligt. Så ville du langt hellere gå Tanja Harms ærinde og hyle mod Månen sammen med hende.

Siden er der jo dukket piger op herinde, som in persona dementerer dit syn, og som helt åbent vedgår, at deres færden i branchen er drevet af egen lyst og alene af egen lyst. Jeg skal her blot nævne Liv, Line og Jasmin.

Men de er måske også ofre for en illusion?

De er jo skrivende herinde og ikke blot nogle ukontaktbare piger, som jeg har besøgt. Måske du skulle spørge dem direkte?

Dine skriverier i din egen illusionsbetonede verden, som delvis ligger på den anden side af kloden i en anden kultur, gider jeg ikke længere ofre tid på.

Kære X. Det er da dig som lever på en illusion. Har du ikke tidligere beskrevet dig selv som værende midaldrene og ikke specielt godt udseende? Tror du virkelig at nogle af dine piger tænder en døjt på dig rent seksuelt?? Hvilket selvbedrag!! Det kan da godt være, at der er en god kemi osv skabt gennem flere års gentagne besøg. Og som du råber i skoven får man som bekendt svar. Du kan da ikke regne med nogle som helst ærlige svar ved at spørge en pige direkte!! At tro det er da top dollar naivt. Jeg siger ikke, at det nødvendigvist er så slemt som det antydes i artiklen omkring de Thailandske glædespiger og deres portefølje af farangs, som groft lænses for værdier. Det kan da også godt være, at der er mange massagepiger som elsker sex generelt, men pengene er uden tvivl det absolut vigtigste for dem. De skriver og siger måske noget andet fordi det kan vi godt lide at høre!! Drevet af lyst my ass - det skriger jo til himelen at hoppe på den ærlig talt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er great! Hvis der er tale om et ligeværdigt forhold, er det også en helt anden ting. Hertil kommer fælles børn som også er med til at gøre forholdet mere reelt osv. Helt unge par som har studeret sammen er et andet eksempel, hvor forholdet er lige. Jeg mener bare, at er der penge involveret imellem parterne i form af sex for money, begynder det hele at være lidt problematisk. Hermed ikke være sagt, at man ikke kan hjælpe til med at sende penge hjem til hjemlandet. Grænsen er hårfin og det kan være svært at finde ud af om man bliver malket eller ej. Det samme gør sig i øvrigt gældende herhjemme i Danmark, hvor danske piger også trækker penge ud af kæresten og er skredet når der ikke er flere eller når successen med firmaet stopper. Ligeværdighed hvor begge har deres egen indkomst og begge bidrager til budgetkontoen osv. er et godt udgangspunkt. Ferierejser, hvor det ikke altid er manden som betaler biletterne osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Verden er et dynamisk sted og det er jo fantastisk. Men hvis man er skeptisk overfor udvikling så må Det altid være med en vis lettelse man læser Stumps tirader - for derefter ved man ved at intet ændrer sig -

For - Uanset hvad andre selv oplever - så Stump har ALTID ret ...og ellers bliver Stump bare ved til andre opgiver :)

For - Uanset hvilken situation/konstellation der bringes på vane - så er der kun tale om temporær lykke - Stump ved - at der er intet håb....

For - Uanset hvilke oplevelser andre har,så er de altid "undtagelsen fra reglen" og kan kun bruges til endnu en gang anekdoter der bekræfter Stumps non plus ultra viden

Man kan jo så - i et stille øjeblik - frygte at jeg nu genstarter "jeg-ved-alt-om-alting-for-det-har-jeg-selv-læst-på-nettet-hørt-på-en-cafe" men det er en risiko jeg må løbe...

Der går du så efter manden én gang til, heine. Du har været der før, så vidst jeg husker. Den med at jeg altid vil have ret.

Det er så forkert som det overhovedet kan være. Specielt det jeg skriver om asiatiske prostituerede, er simpelthen som jeg oplever det, som små grædende mænd, nogle af dem på 140 kg. fortæller hvad de har været ude for.

Jeg ved ikke alt og alt, men det jeg skriver om specielt de asiatiske kvinder, holder for 90%. Specielt de "sager" jeg skriver om. Manden der blev stenet ud af sit hus, manden der blev smidt ud af sit hus samme dag som det sidste afdrag på huset blev betalt.

Den thaiprostituerede som en dansker forelsker sig i på en kort ferie. For at holde hende ud af baren, sender han hende et beløb pr måned som svarer til hvad en thailandsk manageer kan tjene. Det han ikke ved, og måske ikke vil tro på, hvis nogen fortæller ham det, er at den thaiprostituerede han sender penge, med rimelig sandsynlighed har fire, fem, seks, eller syv andre mænd der sender penge til hende. Den artikel jeg skrev på thaioaser.net om kvvinden der sad og ringede til flere mænd med en lommebog ved sin side, med alle oplysninger, navnet på tyrens hund, hvad de havde snakket om sidst, osv, sad jeg selv og hørte mens jeg ventede på at ejeren af Internetcafeen skulle reparere min computer.

Til I andre som har kommenteret, mens jeg har været væk.  I kan sagtens have verdens sødeste koner lige nu. Men er I nu helt sikre på, at hun ikke sender penge hjem til sig ægtemand hver måned. Og hvad med når hun har været i DK længe nok, vil hun så ikke fise videre til et bedre ATM kort.

Jeg håber for alle, at jeres forhold går godt. Jeg håber faktisk at de sager jeg skriver om, er enkeltstående sager.

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Det er ret usmart at vælge en barpige. Find istedet enten den berømte pige fra landet eller find gennem datingsider en pige med et andet job, gerne en uddannelse.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...