Hop til indhold
Guest stump

Dansker gifter sig med 30 til 40 thailændere :-C

Recommended Posts

Guest stump

Lad os sige at vi er nybegyndere. Og at vi sidder i en bar, eller møder hende på en dansk klinik. Det vi ser, er en vidunderlig skønhed, og vi mænd laver planer. Den eneste eneste, og en af os. Men, formodentlig kendte ingen af os noget som helt til thailandsk familiekultur, da hun fik de første kontanter for veludført arbejde.

Men, med mindre thaikvinden er udstødt af familien, eller simpelthen er s å at hun kan bestemme alt, de millionærprostituerede findes faktisk, er det familien som bestemmer over den enkelte.

Du kan oftest hyle og skrige ffor at få din vilje. Og for fredens skyld får du den måske i første omgang. Men... det er mutter der hjemme i landsbyen som ender med at få ret. Sort set altid.

Det har jeg lavet en lille ting om. Du finder den på nedenstående LINK. Der er også et link til den artikel er blevet inspireret af.

God læselyst,

Artikel om danske mænd kontra den thailandske familiekultur.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump den blog burde være pligtlæsning for enhver mand, der bare overvejer andet, end bare og mere end at betale for sex i 14 dage i Thailand/på Philippinerne.

Men på den anden side, hvordan kan den ene efter den anden vesterlænding blive ved med at begå de samme fejl, som de kan læse side op og side ned om at andre har begået før dem :???:

Jeg selv glæder mig afsindigt til at blive nok 10000 kr fattigere på 3 dage i august i NRW, i gode menneskers selskab herfra.

Uden følelser, ingen kærlighed - kun sex så længe pengene rækker, og så hjem for at tjene til næste lange weekend i Tyskland, sex for penge og intet andet med piger så smukke og så unge, at det er den eneste måde vi kan opnå sex med dem.

I Tyskland som i Thailand, men måske består forskellen i at pigerne på FKK ikke giver sig ud for at ville dig for andet end det du selv kommer for, mens Thailand tilsyneladende vrimler med enlige midaldrende hungrende mænd, thaipigerne ved det og udnytter det maksimalt?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump, hvorfor pokker skulle jeg dog læse alt dette med dit velkendte syn på tilværelsen? Vi lever jo alligevel i hver sin mælkevej.

Du afviser jo konsekvent og virkelighedsfornægtende at acceptere de argumenter og de erfaringer, som vi andre brugere her på EG har høstet.

Vi tager allesammen fejl.

Jeg havde jo en større batalje med dig i december 2012, fordi jeg hævdede, at nogle piger faktisk er i branchen, fordi de godt kunne lide det, og fordi de kunne få dækket nogle personlige, sexuelle behov.

Det accepterede du ikke.

Det var mig, der var naiv, dum og blind. Det eneste, der edm talte i denne verden, var Franz Jäger. Og kun Franz Jäger.

StinnaLove ville du ikke høre på, selvom hun fremførte sine dybt personlige erfaringer som middelklassepige, og mine egne oplevelser med bl.a. Miss H samt et par andre piger, som satte pris på sex, blev affejet som ren indbildning, selvbedrag og virkelighedsfornægtelse. En kvinde kunne da kun være i branchen for pengenes skyld.

At fornøjelse ved at være i branchen også var en mulighed, var/er i din forestillingsverden helt umuligt. Så ville du langt hellere gå Tanja Harms ærinde og hyle mod Månen sammen med hende.

Siden er der jo dukket piger op herinde, som in persona dementerer dit syn, og som helt åbent vedgår, at deres færden i branchen er drevet af egen lyst og alene af egen lyst. Jeg skal her blot nævne Liv, Line og Jasmin.

Men de er måske også ofre for en illusion?

De er jo skrivende herinde og ikke blot nogle ukontaktbare piger, som jeg har besøgt. Måske du skulle spørge dem direkte?

Dine skriverier i din egen illusionsbetonede verden, som delvis ligger på den anden side af kloden i en anden kultur, gider jeg ikke længere ofre tid på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Dine skriverier i din egen illusionsbetonede verden gider jeg ikke længere ofre tid på."

Lidt tid vil du dog gerne ofre ser jeg :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Dine skriverier i din egen illusionsbetonede verden gider jeg ikke længere ofre tid på.

Jeg håber at det er et løfte som du står ved, BX.

Jeg med sendte et link som har inspireret mig, som et slags sandhedsvidne. Netop for at modvirke indlæg som dit her over.

der er et fælles træk for alle i, eller de fleste af Jer romantikere. Det er at I tror at jeg er isoleret i dette forum. Det er jeg ikke. heldigvis.

Husk nu hvad du har lovet søndag den 23, aldrig mere at bruge tid på mine indlæg. Det vil glæde mig meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber at det er et løfte som du står ved, BX.

Jeg med sendte et link som har inspireret mig, som et slags sandhedsvidne. Netop for at modvirke indlæg som dit her over.

der er et fælles træk for alle i, eller de fleste af Jer romantikere. Det er at I tror at jeg er isoleret i dette forum. Det er jeg ikke. heldigvis.

Husk nu hvad du har lovet søndag den 23, aldrig mere at bruge tid på mine indlæg. Det vil glæde mig meget.

Jamen Stump, jeg befinder mig i en dansk virkelighed og forholder mig til den.

Hvad der sker på den anden side af kloden interesserer mig ikke en skrigende skid. Og du gør emm en fejl ved at projicere disse ting tilbage på danske forhold.

I øvrigt er det ikke den 23. i dag. Men du befinder dig vel som sædvanligt i en hel anden virkelighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

borende x, lad nu være med at være så nærtagende altid, du roder rundt i halvandet år gamle konflikter som ingen udover jer to aner noget på bla bla. stump har måske et kritisk syn på kundeforholdet og du har måske et lidt naivt lyserødt syn på det. Begge modpoler til hinanden men stump lader da dig få plads herinde i det jeg har set så giv ham det samme, han angriber da ikke dig når du skriver noget han sikkert synes er naivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

borende x, lad nu være med at være så nærtagende altid, du roder rundt i halvandet år gamle konflikter som ingen udover jer to aner noget på bla bla. stump har måske et kritisk syn på kundeforholdet og du har måske et lidt naivt lyserødt syn på det. Begge modpoler til hinanden men stump lader da dig få plads herinde i det jeg har set så giv ham det samme, han angriber da ikke dig når du skriver noget han sikkert synes er naivt.

Jeg ser, at du med dine 3 indlæg nok ikke har så lang horisont herinde endda.

Når jeg roder rundt i oldgamle forhold, er det ikke fordi, jeg er nærtagende. Så kunne min virksomhed herinde da hurtigt blive til et fundtidsjob 40/7.

Nu er det jo ikke op til Stump at indrømme mig plads herinde. Eller omvendt. Det beror alene hos Førerbunkeren.

Men jeg har ikke noget personligt udestående med Stump, vi kan godt tale sammen, og mit indlæg går alene på, at tiden har givet mig ret i mit synspunkt dengang: Der findes piger, der arbejder i branchen af lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

X det er nu ikke ren opdigt! og det foregår langt fra kun i Thailand. Afrikanske kvinder m.m. kender også triksene. Kender en mand som sidder i en anseelig gæld pga dette fact! 

Han sendte penge til flybilletter og til en hulens masse problemmer som denne pige tilfældigvis altid havde. Jamen vi snakkede da tit med ham om, han skulle lade være med det. Men han solgte motorcykler og alt hvad han havde optog så mange lån i banken han kunne. Men det fortsatte og han gik over til quicklånene for hun manglede altid penge.

Endag sagde han stop, ved ikke om det var fordi lånemulighederne slap op eller han trods alt fik åbnet øjnene. Men den dag var de ikke sammen længere. Han havde mødt hende på noget chat og set hende en enkelt gang af et par ugers varighed. Hvor mange lignende mænd har hun mødt på chat? 5, 10 eller 50 mænd? alt afhændig af mængden af mænd, kan hun være millionær idag pga disse triks.

Hvorfor er manden så dum? afmagt….. han har ikke en kinamands chance hos kvinderne! Men har lige så stort behov for kærlighed som os andre og formentlig meget større da han føler sig meget overset. Den kærlighed viste denne kvinde ham….. eller fik ham helt og aldeles overbevist om det! Han stødte ind i den forkerte der udnyttede hans allersvageste punkt på det skammeligste….. ganske kynisk, hun viste hvad for en type hun havde med at gøre. Uattraktiv mand ikke den skarpeste kniv i skuffen og kærlighedshungrende. Om han nogensinde kommer på fode igen må tiden vise. Men han har mistet tiltroen til mennesker og har som sagt en kæmpe gæld, som nok bliver svær at komme af med :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Antallet af indlæg siger intet om hvor meget jeg har læst herinde. Underligt argument, de fleste tusinde brugere læser faktisk bare herinde, de færreste har nok tid til at skrive ofte. Jeg aner ikke noget om jeres halvandet år gamle konflikt som du hiver frem og er også ligeglad, stump har begået et spændende indlæg, jeg undrer mig blot over din reaktion og nærtagenhed men hvis du vil leve op til dit løfte så gider du ikke bruge tid mere på ham og så er den skid slået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

X det er nu ikke ren opdigt! og det foregår langt fra kun i Thailand. Afrikanske kvinder m.m. kender også triksene. Kender en mand som sidder i en anseelig gæld pga dette fact! 

Han sendte penge til flybilletter og til en hulens masse problemmer som denne pige tilfældigvis altid havde. Jamen vi snakkede da tit med ham om, han skulle lade være med det. Men han solgte motorcykler og alt hvad han havde optog så mange lån i banken han kunne. Men det fortsatte og han gik over til quicklånene for hun manglede altid penge.

Endag sagde han stop, ved ikke om det var fordi lånemulighederne slap op eller han trods alt fik åbnet øjnene. Men den dag var de ikke sammen længere. Han havde mødt hende på noget chat og set hende en enkelt gang af et par ugers varighed. Hvor mange lignende mænd har hun mødt på chat? 5, 10 eller 50 mænd? alt afhændig af mængden af mænd, kan hun være millionær idag pga disse triks.

Hvorfor er manden så dum? afmagt….. han har ikke en kinamands chance hos kvinderne! Men har lige så stort behov for kærlighed som os andre og formentlig meget større da han føler sig meget overset. Den kærlighed viste denne kvinde ham….. eller fik ham helt og aldeles overbevist om det! Han stødte ind i den forkerte der udnyttede hans allersvageste punkt på det skammeligste….. ganske kynisk, hun viste hvad for en type hun havde med at gøre. Uattraktiv mand ikke den skarpeste kniv i skuffen og kærlighedshungrende. Om han nogensinde kommer på fode igen må tiden vise. Men han har mistet tiltroen til mennesker og har som sagt en kæmpe gæld, som nok bliver svær at komme af med :sad:

Jeg forstår sådan set godt din indvending, Liderligfyr. Jeg var selv på et tidspunkt involveret i en afrikansk pige for små 20 år siden, så problematikken er mig ikke ukendt.

Jeg opponerer blot mod Stumps velkendte kvindesyn og stædighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump, hvorfor pokker skulle jeg dog læse alt dette med dit velkendte syn på tilværelsen? Vi lever jo alligevel i hver sin mælkevej.

Du afviser jo konsekvent og virkelighedsfornægtende at acceptere de argumenter og de erfaringer, som vi andre brugere her på EG har høstet.

Vi tager allesammen fejl.

Jeg havde jo en større batalje med dig i december 2012, fordi jeg hævdede, at nogle piger faktisk er i branchen, fordi de godt kunne lide det, og fordi de kunne få dækket nogle personlige, sexuelle behov.

Det accepterede du ikke.

Det var mig, der var naiv, dum og blind. Det eneste, der edm talte i denne verden, var Franz Jäger. Og kun Franz Jäger.

StinnaLove ville du ikke høre på, selvom hun fremførte sine dybt personlige erfaringer som middelklassepige, og mine egne oplevelser med bl.a. Miss H samt et par andre piger, som satte pris på sex, blev affejet som ren indbildning, selvbedrag og virkelighedsfornægtelse. En kvinde kunne da kun være i branchen for pengenes skyld.

At fornøjelse ved at være i branchen også var en mulighed, var/er i din forestillingsverden helt umuligt. Så ville du langt hellere gå Tanja Harms ærinde og hyle mod Månen sammen med hende.

Siden er der jo dukket piger op herinde, som in persona dementerer dit syn, og som helt åbent vedgår, at deres færden i branchen er drevet af egen lyst og alene af egen lyst. Jeg skal her blot nævne Liv, Line og Jasmin.

Men de er måske også ofre for en illusion?

De er jo skrivende herinde og ikke blot nogle ukontaktbare piger, som jeg har besøgt. Måske du skulle spørge dem direkte?

Dine skriverier i din egen illusionsbetonede verden, som delvis ligger på den anden side af kloden i en anden kultur, gider jeg ikke længere ofre tid på.

I princip er jeg enig med dig. Men i dette særlige tilfælde er det et hul i din argumentation. Hverken StinnaLove, Liv, Line, eller Jasmin er jo Thaipiger (!)

Som jeg ser det generaliserer Stump når han begynder tråden men den advarsel, han giver, er berettiget.

Jeg har set, at der er ægteskaber mellem skandinaver og Thaipiger der bliver gode. Men også en masse, der er blivet mislykkede. Nogle gange er det mandens fejl. Man kan mistænke, at han vælger en udenlandsk pige, bare fordi han ikke kan få en indenlandsk.

Men nogle gange er det, fordi manden var naiv. Og vi må vel alle være enige om, at det er meget dumt at binde sig for livet ved én kvinde man næppe kender. Og der kommer fra en kultur, som man næsten ikke ved noget om.

Må man ikke komme til at kende pigen og hendes familie ordentligt før man gifter sig? Og for at lære kende hendes kultur ordentligt? Det bliver jo sommetider et problem, hvis kun en protestant gifter sig med en katolsk.

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Borende X

Hvis du ikke vil forholde dig til trådens emne må du godt holde dig ude af tråden. Du skal ikke bruge den til at genstarte gammelt nag til Stump, og afspore tråden bare for at rette et person angreb mod ham. 

Det er ikke iorden, og det ved du også godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Jeg aner ikke noget om jeres halvandet år gamle konflikt som du hiver frem og er også ligeglad...

Hvorfor kommenterer du det så?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X

Hvis du ikke vil forholde dig til trådens emne må du godt holde dig ude af tråden. Du skal ikke bruge den til at genstarte gammelt nag til Stump, og afspore tråden bare for at rette et person angreb mod ham. 

Det er ikke iorden, og det ved du også godt. 

OK, jeg trækker mig ud. Men jeg kan ikke se, at det ikke har noget med trådstart at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg ser, at du med dine 3 indlæg nok ikke har så lang horisont herinde endda.

Når jeg roder rundt i oldgamle forhold, er det ikke fordi, jeg er nærtagende. Så kunne min virksomhed herinde da hurtigt blive til et fundtidsjob 40/7.

Nu er det jo ikke op til Stump at indrømme mig plads herinde. Eller omvendt. Det beror alene hos Førerbunkeren.

Men jeg har ikke noget personligt udestående med Stump, vi kan godt tale sammen, og mit indlæg går alene på, at tiden har givet mig ret i mit synspunkt dengang: Der findes piger, der arbejder i branchen af lyst.

Har du mulighed for at respektere min tråd, BX, og hvis du kan, flytte dine forkert bragte indlæg til et sted hvor de hører til. På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

se deputys og mine indlæg borende x, så finder du svaret. Slut.

Jamen, jeg er ude. Slut herfra.

Vicesheriffen bedes slette mine indlæg i denne streng.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen Stump, jeg befinder mig i en dansk virkelighed og forholder mig til den.

Hvad der sker på den anden side af kloden interesserer mig ikke en skrigende skid. Og du gør emm en fejl ved at projicere disse ting tilbage på danske forhold.

I øvrigt er det ikke den 23. i dag. Men du befinder dig vel som sædvanligt i en hel anden virkelighed.

Jeg kan ikke se, att Stump projicerede noget tilbage på danske forhold. Måske bedst at undlade kommentere noget der ikke intresserer dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg forstår sådan set godt din indvending, Liderligfyr. Jeg var selv på et tidspunkt involveret i en afrikansk pige for små 20 år siden, så problematikken er mig ikke ukendt.

Jeg opponerer blot mod Stumps velkendte kvindesyn og stædighed.

Jo men han skal da have positiv kredit for at starte en tråd om en problemstilling som denne :-) Der er vitterlig nogen der kommer alvorligt galt afsted. Et sted som EG, hvor nogle af disse mænd som er i risikoen for at brænde nallerne formentlig befinder sig, er da et super godt sted at komme med disse advarsler

Du skriver jo også selv du var lige ved og næsten :-) Mennnnn er nu ganske sikker på du har så meget omløb i hovedet, så det aldrig var kommet ud på et skråplan. Desværre har alle ikke din intelligens og så kan det gå galt :-(

Dog skal vi huske at dette kun er en lille risiko….. overvejende går det jo meget godt i de fleste hjem med blandede ægteskaber. Så man skal heller gå helt på barrikaderne, men en advarsel i ny og næ om, det kan gå galt er nu fin nok alligevel :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Stump

Vi sletter ikke nogle indlæg i denne tråd. Der er kommet alt for mange indlæg der delvist referer til Borende X indlæg. Denne tråd kan være et eksempel på at man ikke skal afspore tråde og heller ikke lade sig rive med og fortsætte i samme spor.

Hvis du (og andre) nu havde undladet at gå i rette med Borende X og afventet at en moderator havde set anmeldelsen og grebet ind kunne det måske have været aktuelt.

Redigeret af Deputy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du mulighed for at respektere min tråd, BX, og hvis du kan, flytte dine forkert bragte indlæg til et sted hvor de hører til. På forhånd tak.

Jeg har allerede bedt vicesheriffen om at slette mine indlæg, hvis de er så meget imod ånden i trådstart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump

Vi sletter ikke nogle indlæg i denne tråd. Der er kommet alt for mange indlæg der delvist referer til Borende X indlæg. Denne tråd kan være et eksempel på at man ikke skal afspore tråde og heller ikke lade sig rive med og fortsætte i samme spor.

Hvis du (og andre) nu havde undladet at gå i rette med Borende X og afventet at en moderator havde set anmeldelsen og grebet ind kunne det måske have været aktuelt.

Jeg vil nu gerne have mine indlæg slettet alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Tilbage til emnet giftemål med en thaikvinde og hendes familie. Jeg har ikke tal på hvor mange danske og udenlandske mænd, som kun troede at de giftede sig, havde et forhold til deres underskønne kvinde.

Det jeg skriver om Asien, er ikke illusion. Der er en del thai farere eller thai interesserede her på EG, og jeg har tiligere fået tak fra ledelsen for noget af det jeg har skrevet.

Jeeg kan godt klistre 15 til 20 links op her om thai familiekultur, som jeg blandt andet har set hos mine omgivelser.

I dag, netop i dag, havde jeg en længere positiv snak med en forretningskvinde, min kæreste, som tjener sine egne penge, som forsørger en del af familie. Da hun tog her fra, skulle hun hjem og spørge sin mor, om hun måtte flytte over til mig. Jeg har bedre plads,  vi kan indrette en privat bolig, og etablere en forretning, ikke mig, jeg har nok i mit, hvos hun kan indrette meget bedre og mere yillokkeende forhold endd hu har nu, Og der er oså et større kundegrundlag. Men hvis moren ikke siger ja, bliver der ikke noget ud af den dej. Vi bliver nok samen, ses nogle gange om ugen, og venter så på bedre tider.

D jeg kom her ud til Asien, ikke til Thailand, blev jeg holdt i familieforhør får jeg kunne blive gift. 3/4 dele havde aldrig set mig eller min kommende hustru før.

Tag inderne. Eller Pakistan. Kvinder risikerer at blive skudt eller hængt, hvis de vælger mand med hjertet.

En af mine venner i Thailands thahustrus niece, 14 år, var flytet, og danskeren og hans thaikone holdt hende skjult. Moren ville have et nytt hus. En nabo kendte en thai mand i en anden provins. Ja dvs at han aldrig havde mødt ham. ham var 35 år ældre end hende, og der var frygt for at hun aldrig blev git men sendt til et bordel. Som 14 årig.

Familier har utroligt meget at bestemme over deres døtre.

Og hvm ved hvor mange af thai massøserne er tvungeet til at tjene penge udenlands af deres egne forældre. Sådan er det. Er du i tvivl, så søg på thai familiekultur på google.

Stump

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

I princip er jeg enig med dig. Men i dette særlige tilfælde er det et hul i din argumentation. Hverken StinnaLove, Liv, Line, eller Jasmin er jo Thaipiger (!)

Som jeg ser det generaliserer Stump når han begynder tråden men den advarsel, han giver, er berettiget.

Jeg har set, at der er ægteskaber mellem skandinaver og Thaipiger der bliver gode. Men også en masse, der er blivet mislykkede. Nogle gange er det mandens fejl. Man kan mistænke, at han vælger en udenlandsk pige, bare fordi han ikke kan få en indenlandsk.

Men nogle gange er det, fordi manden var naiv. Og vi må vel alle være enige om, at det er meget dumt at binde sig for livet ved én kvinde man næppe kender. Og der kommer fra en kultur, som man næsten ikke ved noget om.

Må man ikke komme til at kende pigen og hendes familie ordentligt før man gifter sig? Og for at lære kende hendes kultur ordentligt? Det bliver jo sommetider et problem, hvis kun en protestant gifter sig med en katolsk.

Spice. Mange af forholdene bliver arrangeret i korte ferier. En fyr bliver dybt forelsket, og så er der bare ingen vej tilbage. først går det ofte til juveleren. Jeg har set en fyr som først blev snydt på Filippinerne på samme ferie, han tog tilbage til thailand, fandt den pige med de største bryster, gav hende en forlovelsesring med diamanter så store som peanuts. de havde aldrig kontakt med hinanden, når de var sammen ude blandt os andre, hun var lidt tvær, og han var stresset, ventede på papirerne fra diverse kontorer. Pludselig var det dag for afgang, til Jylland midt om vinteren.

Held og lykke.

Der er også mæglere, face ril face, og så er der Internettet, som nu er totalt udefinerbart. Som englændere siger: It is out of comtrol. :grin:

Mange af de thaiprostituerede er hjemme med en ny mand, og en ny medgift flere gange åligt. Der er familier som lever af medgift.

Tro det eller lad være.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...