Hop til indhold
Tripster

Daniella i Randers endnu engang

Recommended Posts

Ja så blev det også  min tur til at slå vejen forbi den meget omtalte Daniella i Randers. Jeg havde haft nogle arbejdsopgaver i Randersområdet så  det var oplagt da jeg sluttede tidligt den ene dag at høre om hun var ledig og til min store glæde kunne hun ta imod mig 45 min senere - perfekt 

 

Jeg stod ud og bankede på og op åbnede Danielle. Virkedelig den yndigigste pige, som var iført en skøn sort kjole hvor jeg kunne ane der intet var indenunder. Jeg blev budt indenfor, og tilbudt et bad imens, hvilket jeg takkede ja til.

 

Selve akten vil jeg dog lade være mellem Danielle og mig, men som så mange andre før mig er der virkelig roser til Daniella hun har den dejligste krop lækre former og små lækre bryster, en fræk røv, lange tynde ben og dejligt smil. Hun tog det hele så afslappet og fik mig til at slappe af på en skøn måde en lækker GFE oplevelse!!

 

Absolut et besøg værd igen :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en fin anmeldelse. Lyder som en pige der skal opleves! :D

 

Hvordan var faciliteterne? Synen jeg kan mindes at der har været indlæg om at det ikke var det hyggeligste sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et fantastisk hyggeligt sted, med en smuk natur... Så det er perfekt til de pragtfulde piger/kvinder der arbejder der.

Og faciliteterne er de bedste jeg har set, hos en glædes pige... Så super lækker, efter min mening...

Lække som pigerne samme sted.

Redigeret af Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Manicas udsagn. Super diskret og meget hyggeligt. Uanset hvad så gå endelig bagerst op ad trappen:-):-). Så er du garanteret en super udsigt også:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for de søde ord :) !!

Jeg er glad for at du havde det godt imens du var hos mig !!

Hilsen Daniella

Det ku godt lyde og se ud som om at jeg sku kigge forbi på tirsdag..... :-) Hvis du altså er der den dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg kan ik finde hendes anonce længer, er hun stoppet eller er der en der kan henvise til anonce ?

Inde på hendes E.G. profil

Og under annonce sektionen herinde på E.G.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej hun har en stor hund.  :-P  :-P  sorry kunne ikke lade være.

 

God dag til alle.

 

KK

 

Må indrømme at jeg også mere er til store hunde end små missekatte. :)

Og for øvrigt KK tager jeg da typisk telefonen, hvis den ringer :P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej shyboy!

Det kan jeg love dig for hun har. Alt ved hende er smuk og fantastisk.... Jeg var ved at falde ned af stolen af begejstring - så tag du rolig afsted.

Og så er hun smadder sød også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej shyboy!

Det kan jeg love dig for hun har. Alt ved hende er smuk og fantastisk.... Jeg var ved at falde ned af stolen af begejstring - så tag du rolig afsted.

Og så er hun smadder sød også.

 

Kører hun kun ud, eller har hun et sted? Jeg kan ikke have en glædespige med hjem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Somme tider er hun i et hyggeligt hus, tæt ved Randers.

Hun annoncere for det meste her på EG. Når hun er der ude.

Så du skal nok få chancen for at møde hende.

Jeg vil også snart besøge Daniella igen, det er for langt tid siden jeg har set hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...